چگونه رتبه خود را در VRchat مشاهده کنیم ؟ | فراز سرور

چگونه رتبه خود را در VRchat مشاهده کنیم ؟ | فراز سرور

با توجه به گسترش اینترنت و نفوذ فناوری به بسیاری از عرصه های موجود، این موضوع باعث ایجاد ابزار های جدید شده است. از جمله این ابزار ها می توان به VR اشاره نمود. یکی از پلتفرم هایی که در زمینه واقعیت مجازی پیشگام می باشد و دارای هزاران کاربران در سراسر دنیا می باشد، VRchat است. این پلتفرم با استفاده از ویژگی هایی چون سهولت استفاده و تشویق به مشارکت بازیکنان، توانسته است که افراد بسیاری را جذب خود کند. این پلتفرم اخیراً ویژگی جدید را اضافه کرده است که با نام Trust System شناخته می شود و کاربران را رتبه بندی می کند. حال سؤالی که به وجود می آید این است که چگونه رتبه خود را در VRchat مشاهده کنیم؟ برای پیدا کردن پاسخ این سؤال تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

راهنمای مشاهده رتبه خود در VRchat

یکی از پلتفرم های جدید در زمینه واقعیت مجازی، VRchat Trust system می باشد که کاربران با استفاده از آن می توانند به صورت امن در دنیا های مختلف به صورت آزادانه فعالیت داشته باشند. این سیستم توانسته است که با استفاده از ابزار هایی که در اختیار دارد، سیستمی را پیاده سازی کند که قابلیت اعتماد مجازی کاربران را به صورت کامل ارزیابی کند.

هر چه قدر که زمان بیشتری را در این پلتفرم سپری می کنید، قابل اعتماد تر می شود. فعالیت مستمر مانند آپلود محتوا، تعامل با کاربران دیگر و تعامل دیگر کاربران یا محتوای شما، ثابت می کند که می خواهید پلتفرم را فضایی امن نگه دارید. لازم به ذکر است که میزان فعالیت مثبت یک کاربر در رتبه اعتماد آن تأثیر مستقیم دارد.

این سیستم به نگرانی هایی که کاربران در طول سال های داشته اند می پردازند. البته که بدون وجود مقررات آواتار های تخریب کننده می کنند به راحتی به VRchat حمله کرده و آن را خراب کنند. آواتار های کراشر گاهی اوقات به عنوان کلاپر نیز شناخته می شوند و آن ها به دلیل گیم پلی مخرب خود با این نام معرفی شده اند. با توجه به وجود چنین حفره ای، سقوط کننده ها به یک جهان نفوذ کرده و آواتار های آن ها چندین مش یا ذرات ممنوعه را نمایش می دهند.

این ویژگی های غیر مجاز آواتار سایر شرکت کنندگان را کند کرده و تجربه کاربری آن ها را نیز خراب می کند. با این حال کاربرانی که رفتار بدخواهانه و بی توجه به سایر گیمر ها را نشان دهند، سطح اعتماد پایینی را خواهند داشت و مردم باید از آن ها دوری کنند.

نحوه تشخیص رتبه VRchat

در این سیستم برای تمایز در بین کاربران متعهد و افرادی که علاقه به مشارکت در ساختن جهان ندارند، طراحی و عرضه شده است. VRchat ذکر کرده است که گیم پلی کم تلاش کاربران را از لذت بردن از مزایای دنیای مجازی منحرف کرده و رفتار های زیر را تحمل نخواهد کرد:

بیکاری؛ زمانی که به عنوان یک کاربر وارد یک اتاق می شوید، از شما انتظار می رود که تعاملات مثبتی با دیگران را داشته باشید و به آن ها کمک کنید تا تجربه مجازی مشترک خود را بهبود ببخشد. AFK یا نشستن در یک اتاق بدون شرکت می توانید حواس کاربران را از بازی منحرف کرده و کیفیت پلتفرم را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

محتوای بی کیفیت؛ آپلود کردن محتوای بی کیفیت نشان دهنده بی علاقگی کاربر برای کمک به تکامل پلتفرم است. آپلود های انبوه معمولاً به این معنی هستند که شخص می خواهد راهی کم تلاش برای رتبه بندی و باز کردن ویژگی های جدید آواتار خود پیدا کند.

دوستی دسته جمعی؛ ایجاد روابط مثبت یکی از مفاهیم کلیدی در این پلتفرم به حساب می آید و این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد تا درخواست دوستی خود را ارسال کنند. ارسال سریع درخواست های زیاد نگران کنند است چرا که این یک ترفند برای ایجاد روابط بیشتر با کاربران دیگر و تلاش برای بهبود رتبه اعتماد خود می باشد.

چگونه رتبه خود را در VRchat ببینیم؟

آواتار های موجود در این پلتفرم دارای پلاک هایی هستند که رتبه کاربران را در این سیستم نشان می دهد. شما می توانید رتبه بندی افراد را بر اساس رنگ پلاک او تشخیص دهید. کاربران که به تازگی شروع به کار در این پلتفرم کرده اند، دارای پلاک هایی با رنگ خاکستری می باشند. آن ها به عنوان بازدیدکننده رتبه بندی شده اند و این مرحله معمولاً حدود 12 ساعت و یا تا زمانی که با VRchat بیشتر آشنا شوند، طول خواهد کشید.

وقتی که پلاک نام آبی می شود، به این معنی که به عنوان یک کاربر جدید رتبه بندی شده است و توانایی ایجاد و یا آپلود محتوا هایی مانند دنیا ها و آواتار ها را در پلتفرم به دست آورده است. با گذر زمان و به دست آوردن تجربه، پلاک کاربران سبز خواهد شد.

البته اگر کاربری دارای پلاک نارنجی رنگ بود، این قابلیت را با می کند تا رتبه بالای خود را از دیگران مخفی کند. در این صورت صفحه آن ها سبز به نظر می رسد؛ اگر رنگ پلاک شما به رنگ بنفش در آمد به عنوان یک کاربر معتمد شناخته شده است و دارای بالاترین رتبه در این پلتفرم می باشید.

لازم به ذکر است که کاربرانی نیز وجود دارند که با رعایت نکردن و انجام امور ذکر شده، اقدام به ایجاد مزاحمت برای دیگر کاربران می کنند، این موضوع باعث می شود که پلاک آن ها به رنگ خاکستری تیره در بیاید و با این رنگ از کاربران دیگر متمایز شوند.

کلام آخر

VRchat یک پلتفرم برای آشنایی بهتر و بیشتر با واقعیت مجازی است که کاربران می توانند با حضور در آن به تولید محتوا و همچنین تماشای محتوا های مختلف بپردازند. البته که در این پلتفرم رتبه بندی وجود دارد که با رتبه اعتماد شناخته می شود. اگر برای شما هم سؤال شده است که چگونه رتبه خود را در VRchat مشاهده کنیم؟ می توانید از مطلب بالا استفاده کنید.

امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد، فراموش نکنید که حتماً سری هم به وب سایت فراز سرور بزنید که کلی مطلب خوب و آموزنده برای شما تدارک دیده ایم.

 

مقالات پربازدید این هفته :

ارز مسافرتی چیست ؟

آموزش صرافی BingX

استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال

کسب درآمد از بازی Second Life

ارسال پاسخ