خرید اکانت ماز پرو (Moz Pro) ✈️ ماهانه 69 ت | FarazServer

خرید اکانت ماز پرو (Moz Pro) ✈️ ماهانه 69 ت | FarazServer

اگر از جمله کاربرانی هستید که می خواهید وب سایت خود را راه اندازی کنید و یا وب سایت خود را راه اندازی کرده اید و می خواهید وب سایت خود را در رده بندی و رتبه بندی گوگل بالا بیاورید، باید اصول سئو را رعایت کنید. با رعایت این اصول وب سایت شما در لیست جست و جو های گوگل بالا می آید و ترافیک بالایی را دریافت می کنند. برای رعایت اصول سئو باید از ابزار های سئو موجود استفاده کنند. یکی از این ابزار ها وب سایت بسیار معتبر Moz.com است. برای آشنایی با این سرویس و خرید اکانت ماز پرو تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

خرید اکانت ماز پرو (Moz Pro)

خرید اکانت ماز پرو یک برنامه تحت وب است که با پرداخت هزینه ای به صورت ماهیانه با استفاده از ابزار های مختلف برای تجزیه و تحلیل وب سایت ها استفاده می کنند. این سرویس دارای ابزار های رایگانی است که کاربران می توانند از آن ها استفاده کنند. از این ابزار ها می توان به Open Site Explorer و یا Keyword Explorer استفاده نمود. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده رایگان از این ابزار ها دارای محدودیت هایی هستند و کاربران می توانند به صورت محدود از آن ها استفاده کنند.

همچنین Moz دارای افزونه محبوبی به نام MozBar است که برای مرورگر گوگل کروم کاربرد دارد. این افزونه اطلاعاتی مانند domain rank و یا page authority را می توان به نتایج جست و جو های گوگل اضافه نمود.

البته باید به این نکته اشاره نمود که بسیاری از امکانات موجود در این سرویس را نمی توان به صورت رایگان استفاده نمود. از این ابزار ها می توان به ابزار های مدیریت کمپین و ابزار های پژوهشی مثل On-Page Grader و یا Crawl Test و بسیاری دیگر اشاره نمود.

با خرید اکانت ماز چه امکاناتی در اختیار کاربران قرار می گیرد؟

کاربران با خرید این حساب کاربری می توانند از امکانات بسیار زیادی را استفاده کنند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم نمود:

 با استفاده از این نوع از حساب کاربری می توان از پیگیری رتبه و یا Rank tracking اشاره نمود.

 با استفاده از این حساب کاربری می توان به بهترین و جذاب ترین کلید واژه ها دسترسی پیدا کرد که از نگاه کاربران بیشتر تکرار شده است. این قابلیت را تحقیق کلید واژه و یا Kyword research می گویند.

 با خرید اکانت ماز پرو می توان از قابلیت تجزیه و تحلیل پروفایل لینک ها استفاده نمود.

 با استفاده از این سرویس می توان از امکانات کراول سایت و یا Site Crawl استفاده نمود.

 یکی دیگر از قابلیت های در دسترس کاربران، با خرید این نوع از اکانت ها، قرار می گیرد؛ بهینه سازی داخلی صفحات و یا On page optimization می باشد.

تعرفه های استفاده از Moz چگونه است؟

این سرویس بسته ی کاملی از امکانت و ابزار های مربوط به سئو است که به کاربران این امکان را می دهد تا جایگاه خود و وب سایت خود را ارزیابی کنند. با استفاده از این ابزار می توان به کلمات کلیدی را جست و جو کرده و یا لینک ها را ارزیابی کرد، مشکلات سئویی وب سایت را یافته و آن ها را بر طرف نمود. در ادامه به قیمت های استفاده از Moz Pro اشاره می کنیم:

 کاربران برای خرید نسخه استاندارد اکانت Moz Pro باید هزینه ای بالغ بر 99 دلار را به ازای هر ماه پرداخت کنند. در این نسخه امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می گیرد کمتر و محدود تر نسبت به تمام نسخه های موجود است. به عنوان مثال با استفاده از این نسخه می توان به تشکیل 3 کمپین پرداخته و 300 کلمه کلیدی را جست و جو نمود و بسیاری از امکانات دیگر.

 برای خرید نسخه متوسط باید مبلغی برابر 149 دلار پرداخت کنید و با پرداخت آن امکاناتی چون امکان تشکیل 10 کمپین و جست و جو 800 کلمه کلیدی و بسیاری از امکانات دیگر در دسترس شما خواهد بود.

 با خرید نسخه بزرگ به مبلغ 249 دلار در ماه می توانید از امکانات بیشتری نسبت به دو نسخه قبلی بهره مند شوید که عبارت است از تشکیل 25 کمپین و جست و جو 1900 کلمه کلیدی و بسیاری دیگر از امکانات موجود در این وب سایت.

 کامل ترین نسخه موجود برای خرید اکانت ماز پرو (Moz Pro) در این سرویس، نسخه پرمیوم است که کاربران برای استفاده از آن باید مبلغی برابر 599 دلار را به ازای هر ماه بپردازند. با خرید این نسخه امکان تشکیل 100 کمپین و جست و جو 4500 کلمه کلیدی و بسیاری از امکانات دیگر، در دسترس کاربران خواهد بود.

برای پرداخت هزینه و خرید اکانت Moz Pro نیاز به پرداخت به دلار است و همان طور که مشاهده می کنید تمام قیمت های ذکر شده در بالا نیز به دلار می باشند. از این رو باید از سرویس های پرداخت جهانی مانند پی پال و مستر کارت و … استفاده کنید که با توجه به تحریم ها و محدودیت های موجود برای کاربران ایرانی، امکان پرداخت با آن ها وجود ندارد.

اما به هیچ عنوان نگران نباشید، با توجه به درخواست های شما از فراز سرور، بر آن شدیم که امکان خرید اکانت ماز پرو و پرداخت هزینه های این وب سایت را نیز به مجموعه خدمات خود اضافه کنیم تا شما کاربران عزیز فراز سرور بتوانید از این سرویس استفاده کنید.

قیمت خرید اکانت Moz Pro چقدر است؟

اگر بخواین به صورت مستقیم از سایت ماز پرو براتون تهیه کنیم با 4 درصد کارمزد این کار را انجام میدهیم و اگر بخواین از اکانت های اشتراکی ماز پرو که ما بین مشترکین خودمان مشترک میکنیم ( بدون هیچ تفاوتی با نسخه مستقیم با تمام امکانات ) ماهانه 89 ت می باشد .

مدت زمان بازم برای تحویل توسط فراز سرور چقدر می باشد؟

مدت زمان لازم برای خرید از فراز سرور بین 1 الی 8 ساعت کاری خواهد بود.

کلام آخر

از جمله ابزار های سئو موجود در دسترس کاربران می توان به Moz Pro اشاره نمود. این سرویس داری نسخه های مختلفی است که کاربران می توانند از آن ها برای انجام امور خود و بهبود سئو سایت خود استفاده کنند. با خرید اکانت Moz Pro به راحتی می توانید به بسیاری از ابزار های موجود دسترسی داشته و از آن ها استفاده کنید. برای خرید هر کدام از نسخه های Moz Pro موجود نیز می توانید از خدمات فراز سرور در این زمینه استفاده کنید.

امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد، فراموش نکنید که حتماً صفحه اینستاگرام فراز سرور را دنبال کنید که کلی مطلب خوب و آموزنده و کاربردی برای شما تدارک دیده ایم.

برای خرید اکانت ماز پرو (Moz Pro) به واحد پشتیبانی فراز سرور پیام ارسال کنید :

ارتباط با ما

و در انتها پیشنهاد میکنیم حتما حتما مطالب پیج اینستاگرام فراز سرور را بررسی کنید !

instagram.com/farazserver

سایر خدمات فراز سرور :

خرید سیم کارت بین المللی

خرید از تم فارست Envato Market

نقد کردن درآمد یوتیوب

افتتاح حساب وب مانی

ارسال پاسخ