استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال | FarazServer

استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال | FarazServer

یکی از سرویس های پرداخت جهانی که در سراسر جهان دارای کاربر های بسیار زیادی است که از آن برای انجام بسیاری از امور اعم از انتقال وجه، پرداخت های بانکی و بین المللی استفاده می کنند. برای استفاده از این سرویس باید به ساخت حساب کاربری در این سرویس اقدام کنید و سپس آن را وریفای کنید که بتوانید از آن استفاده کنید. برای وریفای این حساب باید یک کارت اعتباری مانند ویزا کارت را به حساب پی پال خود وصل کنید. در ادامه به نحوه استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال، می پردازیم؛ پس تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

قبل از هر چیز میخوایم یکی از اسرار مهمی که پشت پرده سرورهای VPS و V P N هست رو براتون روشن کنیم :

آی پی ثابت

استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال

از جمله کارت های اعتباری که امروزه بسیاری از کاربران در سراسر دنیا می توانند از آن استفاده کنند، ویزا کارت است. ویزا کارت شامل مجموعه ای را کارت های اعتباری، نقدی و پیش پرداخت است. با استفاده از ویزا کارت می تواند در اکثر کشورهای دنیا به پرداخت وجه اقدام نمود و همچنین به انتقال وجه و دریافت پول نیز پرداخت. همچنین بسیاری از وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی از این سرویس پشتیبانی می کنند؛ پس می توان از این سرویس برای پرداخت در آن ها نیز استفاده کرد.

مزایای استفاده از Visa Card

استفاده از ویزا کارت دارای مزایای بسیاری است که باعث شده است کاربران در سراسر دنیا به استفاده از آن بپردازند. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره خواهیم نمود:

  • با استفاده از این کارت  می توان با مراجعه به دستگاه های کارت‌ خوان، در اکثر کشور های دنیا به خرید حضوری پرداخت.
  • با استفاده از ویزا کارت می توان به مراجعه به دستگاه های خود پرداز نیز وجه نقد دریافت نمود.
  • با استفاده از ویزا کارت می توان در وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین مختلف به خرید محصولات مختلف پرداخت و مبلغ مورد نظر را پرداخت نمود.
  • با استفاده از ویزا کارت و خدمات آن می توان به سایر حساب های بین المللی در سراسر دنیا به انتقال وجه پرداخت.
  • از ویزا کارت می توان برای پرداخت هزینه آزمون های بین المللی مانند آیلتس و تافل و دولینگو و … پرداخت.
  • از ویزا کارت برای پرداخت هزینه های مربوط به تعیین وقت سفارت های آمریکا، انگلیس و … می توان استفاده نمود.
  • و از همه مهم تر از ویزا کارت برای اتصال و وریفای حساب پی پال می توان استفاده نمود.

اگر مایل هستید در مورد مستر کارت هم بخونید ، مقاله زیر 0 تا 100 مستر کارت رو توضیح دادیم :

مستر کارت چیست

نحوه اتصال ویزا کارت مجازی به پی پال

برای وریفای کردن حساب پی پال، راه های مختلفی وجود دارد که از آن می توان به استفاده از ویزا کارت مجازی اشاره نمود. اگر شما هم از دسته کاربرانی هستید که حساب پی پال خود را افتتاح کرده اید ولی موفق به وریفای کردن آن نشده اید، می توانید با استفاده از ویزا کارت و دنبال کردن روند زیر، این کار را انجام دهید:

  • پس از ورود به پی پال باید بر روی گزینه login ضربه بزنید و سپس وارد حساب کاربری خود شوید.
  • سپس در قسمت داشبورد بر روی گزینه Linked a card ضربه بزنید.
  • سپس مشخصات ویزا کارت مجازی خود را در این قسمت وارد کنید و بر روی Link Card ضربه بزنید. سپس یک رمز توسط بانک برای شما ارسال می شود که با وارد کردن آن ویزا کارت خود را تأیید می کنید.

به همین راحتی می توانید ویزا کارت خود را به حساب پی پال خود متصل کنید. با این کار می توانید انجام تراکنش های خود را آسان تر و راحت تز کنید.

ویژگی های ویزا کارت مجازی برای PayPal

تمام کارت های اعتباری موجود دارای ویژگی های خاص خود هستند که ویزا کارت مجازی هم از این قاعده مستثنا نمی باشد. وقتی که شما ویزا کارت خود را به حساب پی پال خود متصل کنید می توانید از ویژگی ها و قابلیت های زیر استفاده کنید. در ادامه به این ویژگی ها اشاره می کنیم:

  • صادر شده بر پایه دلار آمریکا می باشد.
  • صدور و همچنین دریافت این دسته از کارت های خیلی سریع و به صورت آنی انجام می شود.
  • با اتصال ویزا کارت به حساب پی پال خود می توانید از استاندار های امنیتی بالایی برخوردار باشید.
  • این سرویس دارای پنل بانکی و اینترنت بانک مختص به مشتری خود است.
  • با استفاده از این سرویس می توان گردش حساب خود را و همچنین تراکنش های خود را کنترل کنید.
  • این سرویس از انواع ارز های دنیا پشتیبانی می کند.
  • مدت اعتبار کارت ها نیز بیت 3 تا 7 ماه است.

چگونه ویزا کارت مجازی خریداری کنیم ؟

برای وریفای پی پال و همچنین انجام بسیاری از تراکنش های مختلف می توانید از ویزا کارت استفاده کنید. ویزا کارت از جمله سرویس هایی که در ایران نمایندگی ندارد و برای خرید و دریافت این نوع از کارت های باید از شرکت های واسطی مانند فراز سرور استفاده کنید. برای خرید ویزا کارت و همچنین ساخت حساب وریفای شده پی پال می توانید از خدمات فراز سرور استفاده کنید.

یکی از نکات مهمی که قبل از هر اقدام ارزی باید انجام بدید داشتن یک سرور امن که اطلاعات شمارو شناسایی نکند ، می باشد ، و شما بهترین ویزا کارت هم داشته باشی و همه موارد هم رعایت کرده باشی اما سرور امن استفاده نکنی ، ممکنه تمام هر آنجه که بافته بودی رو رشته کنی و در این مورد در مقاله زیر کامل توضیح دادیم :

خرید وی پی اس برای پی پال

کلام آخر

با استفاده از پی پال می توان به انجام بسیاری از تراکنش ها در سراسر دنیا پرداخت. البته برای دسترسی به این سرویس و استفاده کامل از آن باید حتماً آن را وریفای نمود. برای این کار باید یک کارت اعتباری را به حساب پی پال خود متصل کنید. از جمله این کارت ها، ویزا کارت مجازی است که کاربران ایرانی به راحتی با استفاده از آن می توانند حساب پی پال خود را وریفای کرده و از آن برای انجام انواع تراکنش های موجود استفاده کنند.

در مطلب بالا به استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال پرداخته ایم که امیدوارم برای شما مفید بوده باشد، فراموش نکنید که حتماً صفحه اینستاگرام فراز سرور را دنبال کنید که کلی مطلب خوب و مفید برای شما تدارک دیده ایم.

 

مقالات پربازدید :

کسب درآمد از بازی Second Life

نکات مهم افتتاح حساب در ترکیه

خرید سرور استونی

نحوه کسب درآمد از Fiverr چگونه است؟

ارسال پاسخ