خرید سرور قطر | خرید VPS قطر با آی پی ثابت

خرید سرور قطر | خرید VPS قطر با آی پی ثابت

با توجه به گسترش بازار ارز های دیجیتال و همچنین بالا رفتن تعداد تریدرهای در ایران، استفاده از سرور های مختلف نیز در بین کاربران ایرانی با توجه بسیار بالایی مواجه شده است. کاربران ایرانی به دلیل محدودیت هایی که در استفاده از سایت های صرافی آنلاین مانند بایننس دارند، می بایست از سرور های مختلف برای دسترسی به حساب کاربری خود و ترید استفاده کنند. اما کدام سرور برای کاربران ایرانی مناسب است؟ یکی از سرور های مناسب برای کاربران ایرانی، خرید سرور قطر است ، چرا ؟ چون هم کم حاشیه می باشد و هم نیاز به احراز ندارد و به عنوان یک گزینه مناسب برای کارهای ارزی می باشد که برای آشنایی با این سرور تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

خرید سرور با آی پی قطر

قبل از هر چیز در خصوص خرید سرور قطر این نکته حائز اهمیت می باشد که جزو دیتاسنترهای امن و قوی و پرقدرت دنیا هست و باید به این نکته توجه داشته باشید که امنیت و پایداری از جمله ویژگی هایی است که در انتخاب سرور باید به آن ها توجه کنید و صرف اینکه بگیم فلان کشور رو میخوایم در الویت های بعدی قرار میگیرد . امنیت یکی از مهم ترین عوامل است چون با توجه به مبالغی که در ترید ممکن است جا به جا شود، عدم وجود امنیت در سرور های مجازی می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به جا بگذارد.

یک ویژگی دیگر خرید سرور قطر این می باشد که نزدیک کشور ماست و حتی اگر موردی هم پیش بیاید چون هم نزدیک هست و هم روابط نسبتا خوبی با کشور ما دارند خوب دسترسی بهشون آسان تر از مثلا کشور اروپایی مثل فنلاند و … اوکراین و … هست و حتی میتوانید خیلی راحت تر از کشورهای دیگر بحث احراز هویت واقعی را از این کشور بررسی و اقدام کنید .

اما خرید سرور قطر برای چه افرادی مناسب است؟

همان طور که گفته شد خرید سرور قطر برای ترید ها بسیار مناسب است. این کشور دارای دیتا سنتر هایی با کیفیت بالا است که قادر به ارائه خدمات با کیفیت و سرعت بالا هستند. همچنین این سرور از امنیت بالایی نیز برخوردار است که برای تریدر ها اهمیت بالایی دارد. همچنین با توجه به نزدیکی این کشور به کشورمان، ایران، تریدر ها به راحتی می توانند عملیات احراز هویت خود را در صرافی های آنلاین به بهترین شکل و با مراجعه به این کشور انجام دهند.

در خصوص احراز هویت بایننس از خدمات ما نیز میتوانید استفاده کنید :

احراز هویت بایننس

دسته دیگری شدیدا به خرید سرور قطر نیاز دارند !

با توجه به نزدیکی کشور قطر به ایران، مبادلات تجاری بسیاری نیز بین قطر و کشورمان، ایران، در جریان است. تجار هم می توانند با استفاده از سرور های قطر به انجام امور بانکی و ارزی خود با آی پی این کشور بپردازند و بدون مشکل از خدمات بانکی قطر بهره ببرند.

خرید وی پی اس قطر برا گیم

همان طور که اشاره شد خرید سرور قطر با توجه به نزدیکی آن به کشور ایران و کیفیت و سرعت مناسبی که دارد در نتیجه پینگ و پکت لاس خوبی را هم ارائه می کند به همین دلیل این سرور برای استفاده گیمر ها نیز گزینه بسیار مناسبی است.

سرور برای کاهش پینگ

و در نهایت

دانشجویان ایرانی، در حال تحصیل در قطر نیز برای دسترسی به سایت دانشگاه خود به راحتی می توانند از سرورهای قطر استفاده کرده و به انجام امور دانشگاهی خود بپردازند.

مزایای سرور قطر

با توجه به سختگیری های اعمال شده در سایت های صرافی آنلاین و اجباری شدن احراز هویت برای تمام کاربران، سرور قطر یکی از گزینه های معقول برای کاربران ترید خواهد بود. چرا که از این کشور به دلیل نزدیکی به ایران به راحتی می توان احراز هویت نمود.

درست است که سرور هایی با کیفیت تر و پر سرعت تر در دسترس کاربران است اما وقتی بحث مسئله ترید به میان می آید، امنیت و پایداری از اولویت بالاتری برخوردار است که سرور قطر می تواند گزینه مناسبی برای انجام امور ارزی و ترید باشد.

این سرور دارای معایبی نیز هست که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود.

معایب سرور قطر

یکی از اصلی ترین معایبی که به دیتاسنتر های کشور های حاشیه خلیج فارس می توان وارد کرد، محدودیت ترافیک ارائه شده به کاربران است. البته باید به این توجه داشته باشید که این سرور را برای چه کاری خریداری می کنید. اگر این سرور را برای انجام امور ارزی و ترید مورد استفاده قرار دهید، ترافیک ارائه شده مقدار مناسبی دارد، اما از این سرور برای انجام اموری که ترافیک بالایی مصرف می کنند، مثل گیمینگ و انجام کارهای روزمره مثل تماشا یوتیوب و … نمی تواند انتخاب مناسبی باشد.

قیمت VPS قطر

قیمت سرور های خاص مانند قطر ممکن است کمی بالا به نظر بیاید اما با توجه به پایداری و امنیتی که به کاربران خود ارائه می دهند و همچنین با توجه به کاربرد هایی که این سرور می تواند برای کاربران خود داشته باشد، میتوان گفت که این سرور می تواند ارزش خرید داشته باشد.

برای استعلام قیمت این سرور می توانید به راحتی با مراجعه به سایت فراز سرور و تماس با تیم پشتیبانی ما، این سرور را خریداری کنید.

با استفاده از این سرور می توان با کدام پروتکل های متصل شد؟

سرور قطر و تمام سرور های موجود در فراز سرور به صورت لینوکسی و کانفیگ شده خدمت کاربران عزیز ارائه می شود. به همین دلیل از پروتکل های مختلف مثل OpenVPN و یا Cisco می توان در این سرور استفاده نمود.

یکی از ویژگی های عالی این سرور هم قابلیت کیل سوئیچ است که شما می توانید با استفاده از آن علاوه بر افزایش سرعت و کیفیت، دیگر نگران دسترسی به سایت صرافی ها با آی پی های دیگر به جز آی پی قطر نباشید.

برای آشنایی با کیل سوئیچ و قابلیت های آن نیز می توانید به وب سایت و صفحه اینستاگرام فراز سرور مراجعه کرده و با مفهوم این ابزار کاربردی آشنا شوید.

کلام آخر

کشور قطر از جمله کشور های بی طرف سیاسی است که از سرور های آن برای دسترسی به صرافی های آنلاین می توان استفاده نمود. البته لازم به ذکر است که با توجه به نزدیکی این کشور به ایران برای احراز هویت نیز می توان به این کشور مراجعه کرده و به راحتی عملیات احراز هویت را انجام داد. از این سرور برای مصارف مختلف می توان استفاده نمود چرا که هم سرعت و هم امنیت بالایی را ارائه می دهد که برای کاربران مختلف مثل تریدر ها و گیمر ها و حتی تجار ایرانی نیز می تواند بسیار مناسب باشد. برای خرید این سرور با کیفیت و استعلام قیمت می توانید با تیم پشتیبانی فراز سرور تماس حاصل کنید.

 

 

خدمات مهم فراز سرور :

خرید اپل آیدی معتبر امریکا

خرید سرور با آی پی ثابت اشتراکی

خرید سرور مخصوص ترید با آی پی اختصاصی

 

مطالب پربازدید :

خرید سرور جمهوری چک با آی پی ثابت مخصوص ترید

خرید سرور فنلاند

خرید سرور کانادا با آی پی ثابت

ارسال پاسخ