نحوه فروش NFT در OpenSea | فراز سرور

نحوه فروش NFT در OpenSea | فراز سرور

NFTها به عنوان توکن های غیر قابل تعویض، بازار بسیار خوبی را تشکیل داده اند که کاربران می توانند به ساخت، خرید و فروش و نگهداری از آن ها بپردازند. یکی از بازار های خوب و پر قدرت خرید و فروش NFT، OpenSea می باشد. در این بازار از کریپتوکارنسی گرفته تا آثار هنری و نام های دامنه های مختلف، همه و همه به فروش گذاشته می شوند و شما می توانید در این بازار به خرید و فروش بپردازید. اگر شما هم از دسته کاربرانی هستید که می خواهید به فروش NFT در OpenSea بپردازید، می توانید از راهنمای جمع آوری شده توسط فراز سرور استفاده کنید به همین منظور تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

آموزش گام به گام فروش NFT در OpenSea

برای استفاده از این بازار حتماً باید حساب کاربری خود را در این بازار داشته باشید تا بتوانید از امکانات موجود در OpenSea استفاده کنید. با ساخت حساب کاربری خود در این بازار، باید کیف پول پیکربندی شده خود را به آن متصل کرده و سپس NFT خود را به بازار OpenSea منتقل کرده و سپس آن ها را بفروشید. برای این کار می توانید روال زیر را طی کنید:

  • به io بروید و وارد حساب کاربری خود شوید.
  • در ادامه باید بر روی عکس پروفایل خود در سمت راست بالا کلیک کنید و وارد پنل کاربری خود وارد شوید.
  • سپس باید NFT مورد نظر خود را برای فروش از کیف پول خود انتخاب کنید و آن را به صفحه فهرست هدایت کنید.
  • بعد از این کار باید نوع و قیمت فروش خود را انتخاب کنید. شما می توانید یک قیمت ثابت یا یک حراج را انتخاب کنید. با حراج، شما قیمت شروع، زمان انقضا و آستانه قیمت را وارد می کنید. در مورد مدت زمان فروش NFT در OpenSea می تواند یک تا سه روز و در مواردی هم یک هفته طول بکشد.
  • وقتی همه موارد موجود را انتخاب کردید و همه آن ها را انتخاب کردید، بر روی گزینه تکمیل فهرست کلیک کنید.
  • برای اولین لیست، باید کیف پول خود را مقدار دهی کنید. این بدان معنی است که باید دو تراکنش یکباره را انجام دهید. اولین مورد این است که باید حساب خود را برای فروش مقدار دهی کرده و دیگری اجازه دسترسی به آیتم های مورد نظر خود را به OpenSea بدهید.
  • پس از پرداخت هزینه ها، مشخصات را تأیید کرده و کالا را در بازار قرار دهید.

به همین راحتی می توانید NFT مورد نظر خود را وارد بازار OpenSea کرده و در صورت لزوم با توجه به شرایط ذکر شده در فهرست خود، NFT را به فروش بگذارید.

همان طور که اشاره کردیم، کاربرانی که برای اولین بار از این بازار استفاده می کنند، باید هزینه ای را برای اولین فروش خود پرداخت کنند. لازم به ذکر است که برای اولین فروش دو هزینه دریافت می شود که این دو هزینه ثابت نمی باشد. شما می توانید این هزینه ها را کاهش دهید.

شما می توانید با پرداخت اتر هزینه های خود را کاهش دهید. با توجه به این موضوع می توان گفت که با توجه به ارزی که آن را برای پرداخت انتخاب می کنید هزینه های دریافتی توسط OpenSea متفاوت خواهد بود.

این دو هزینه کارمزد تقریباً مانند منتینگ، تراکنش های روی بلاک چین اتریوم است. به همین دلیل است که آن ها قدرت پردازش را برای تکمیل می گیرند. برای جبران انرژی مورد نیاز برای پردازش این تراکنش ها، باید هزینه گاز پرداخت شود. در زمان نوشتن اولین تراکنش هزینه ای بین 70 تا 300 دلار می باشد ولی تراکنش دوم معمولاً 10 تا 30 دلار می باشد.

این محدوده قیمتی با توجه به هزینه گاز می باشد. البته لازم به ذکر است که روزهایی نیز هستند که کارمزد ها بیشتر می شود و روزهای کنید وجود دارد که کارمزد آن ها کمتر می باشد. اگر می خواهید از قیمت این نوع از تراکنش ها اطلاع پیدا کنید، می توانید به وب سایت www.gasnow.org مراجعه کنید.

چگونه بدون پرداخت بنزین به فروش NFT در OpenSea بپردازیم؟

راه حلی نیز وجود دارد که شما می توانید بدون پرداخت هزینه بنزین به فروش NFT خود بپردازید. برای این کار کافی است که روال زیر را طی کنید:

  • بر روی عکس نمایه خود کلیک کنید و مجموعه های منرا را انتخاب کنید.
  • در ادامه بر روی ایجاد مجموعه جدید کلیک کنید.
  • لوگو، بنر، توضیحات را اضافه کنید و حق امتیاز را تنظیم کنید و شما می توانید یک بلاک چین برای ایجاد NFT انتخاب کنید. از منوی کشویی Polygon را انتخاب کنید.

چگونه دامنه را در بازار OpenSea بفروشیم؟

همان طور که اشاره کردیم، شما می توانید دامنه های مختلف را به فروش رسانده و یا خریداری کنید. اگر قصد فروش دامنه ای را دارید می توانید از روش زیر استفاده کنید:

  • وارد OpenSea شوید و بر روی عکس نمایه خود نگه دارید و وارد نمایه خود شوید.
  • روی دامنه ای که می خواهید آن را بفروشید، ضربه بزنید.
  • دکمه فروش را در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.
  • گزینه های فروش را انتخاب کنید. در این بخش می توانید بین قیمت تعیین شده و بالاترین پیشنهاد را تعیین کنید.
  • جزئیات را پر کرده و لیست را کامل کنید.
  • اگر از Metamask استفاده کنید، بر روی Sing In در زیر لوگوی آن کلیک کنید.
  • اگر هم از کیف پول موبایلی استفاده می کنید، بر روی WalletLink ضربه بزنید و کد QR را با دوربین گوشی خود اسکن کنید.

به همین راحتی می توانید دامنه مورد نظر خود را به فروش بگذارید.

کلام آخر

اگر شما هم از فعالان و یا علاقه مندان به حوزه NFT می باشید، نام OpenSea را شنیده اید. این بازار به عنوان یکی از قوی ترین و پرطرفدار ترین پلتفرم های موجود است که شما می توانید در آن به فروش و همچنین خرید NFTهای مختلف بپردازید. اگر می خواهید به فروش NFT در OpenSea بپردازید، کافی است که مطلب بالا را مطالعه کنید.

امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد و فراموش نکنید که حتماً سری به وب سایت فراز سرور بزنید چرا که کلی مطلب جذاب و کاربردی در زمینه NFTها برای شما تدارک دیده ایم.

 

مقالات پربازدید این هفته :

آموزش خرید بیت کوین با وب مانی

خرید از آمازون با پی پال

تفاوت گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا چیست؟

گیفت کارت کارما کوین چیست ؟

ارسال پاسخ