افتتاح حساب وب مانی | Verify اکانت وب مانی | FarazServer

افتتاح حساب وب مانی | Verify اکانت وب مانی | FarazServer

اگر درآمد دلاری دارید و یا می خواهید از وب سایت های خارجی خرید کنید و حتی به انتقال وجه به سراسر دنیا بپردازید، باید از سرویس های پرداختی و کیف پول های موجود برای ارز های دیجیتال استفاده کنید. از جمله این سرویس ها می توان به افتتاح حساب وب مانی اشاره نمود. این سرویس در بین کاربران ایرانی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است؛ چرا که کاربران ایرانی به راحتی و با استفاده از آی پی ایرانی می توانند از تمام امکانات این سرویس استفاده کنند و دیگر نیازی به استفاده از سرور های مختلف را برای دسترسی به آن ندارند. برای افتتاح حساب وب مانی و آشنایی با این سرویس پرداختی تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

افتتاح حساب وب مانی

همان طور که گفته شد، وب مانی از جمله سرویس های پرداختی موجود در جهان است که برای انتقال وجه در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. دفتر مرکزی شرکت مربوطه به این سرویس در کشور روسیه قرار دارد و از سال 1998 فعالیت خود را آغاز کرده است.

وب مانی دارای بیش از 39 میلیون کاربر فعال در کل دنیا است که عدد بسیاری خوبی برای یک سرویس پرداختی به حساب می آید.

کسب و کار های آنلاین می توانند از وب مانی برای فروش خدمات خود به مردم سراسر جهان پردارند و همچنین کاربران می توانند با استفاده از این سرویس در بسیاری از وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی به خرید و پرداخت مبلغ اقدام کنند.

یکی از دلایلی که این سرویس در ایران از محبوبیت بیشتری نسب به پی پال برخوردار شده است، عدم اعمال تحریم ها و محدودیت های مختلف علیه کاربران ایرانی است. در نتیجه کاربران ایرانی به راحتی و بدون نگرانی می توانند از این سرویس با استفاده از آی پی خود استفاده کنند.

کاربرد های وب مانی چیست؟

همان طور که گفته شد، با استفاده از وب مانی می توان از بسیاری از وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین اقدام به خرید خدمات و کالاهای مختلف نمود. لازم به ذکر است که تعداد شرکت هایی که از وب مانی پشتیبانی می کنند به تعداد شرکت های پشتیبانی کننده از پی پال نمی رسند، اما با این وجود باز هم برای کاربران ایرانی، با توجه به محدودیت های موجود، این سرویس خدمات بهتر و همچنین دسترسی راحت تری را دارد.

همچنین این سرویس می تواند برای افرادی که به انجام کار ها به صورت دورکاری و یا به اصطلاح فری لنسری می پردازند، بسیار کاربردی باشد. چرا که با استفاده از این سرویس می توانند به راحتی دست مزد و حقوق خود را بدون نگرانی و محدودیت دریافت و نقد کنند.

همچنین به درخواست شما عزیزان این خدمت هم به جمع سایر خدمات فراز سرور اضافه شده و برای آشنایی با نحوه شارژ حساب وب مانی می توانید از تیم فراز سرور کمک بگیرید.

شارژ حساب وب مانی

یکی از سوالات مهمی که ممکن است در ذهن شما باشد این هست که وب مانی از چه ارز های پشتیبانی می کند؟

یکی از مهم ترین مسائل موجود در انتخاب کیف پول برای کاربران، ارز هایی است که آن ها می توانند با استفاده از آن کیف پول به آن ها دسترسی داشته باشد.

در ادامه به کیف پول هایی که هر کاربر می تواند در حساب خود بسازد، اشاره می کنیم:

  • WMZ- کیف پول مربوط به دلار ایالات متحده آمریکا – هر WMZ برابر با یک دلار آمریکا است.
  • WME- کی پول مربوط به یورو می باشد.
  • WMR- کیف پول مربوط به روبل روسیه است.
  • WMU- این کیف پول مربوط به کرونیا کشور اوکراین است.
  • WMB- کیف پول روبل بلاروس است.
  • WNK- این کیف پول مربوط به قراقستانی کشور قزاقستان است.
  • WMV- کیف پول مربوط به دانگ کشور ویتنام است.
  • WMX- این کیف پول مربوط به بیت کون است و هر WMX برابر یا 0.001 بیت کوین می باشد.
  • WMH- این کیف پول مربوط به بیت کوین کش می باشد.
  • WML کیف پول مربوط به لایت کوین است.
  • WMG- این کیف پول مربوط به طلا است.

نحوه کار هر کدام از کیف پول های در افتتاح حساب وب مانی به این صورت است که شما با ساخت هر کدام از کیف پول های ذکر شده در بالا، آدرسی را دریافت خواهید کرد که برای دریافت آن ارز مورد نظر می توانید از آدرس آن کیف پول استفاده کنید.

لازم به ذکر است که ساخت برخی از انواع کیف پول های در وب مانی، ملزم به شرایط خاصی است. به عنوان مثال اگر بخواهید در این سرویس کیف پول یورو بسازید باید ساکن منطقه یورو باشید.

نحوه افتتاح حساب در وب مانی

همان طور که گفته شد، وب مانی از جمله سرویس های موجود در جهان است که بسیاری از کاربران برای انتقال وجه و خرید ها مختلف اینترنتی و آنلاین می توانند از آن استفاده کنند. این سرویس دارای کیف پول های مختلفی است که کاربران برای دریافت هر کدام از ارز های می توانند از آن کیف پول ها بهره ببرند.

یکی از اصلی ترین مزیت ها و ویژگی های این کیف پول که باعث شده است در بین کاربران ایرانی بسیار محبوب شود و کاربران ایرانی به استفاده از وب مانی روی آورند، عدم نیاز به استفاده از سرور های مختلف برای دسترسی به آن است. به تعبیری دیگر استفاده از وب مانی با استفاده از آی پی ایرانی برای کاربران ممکن است و می توانند از خدمات این سرویس به راحتی بهره مند شوند.

اما افتتاح حساب در این سرویس چگونه است؟؟

یکی از مهم ترین مسائل در دسترسی به وب مانی، افتتاح حساب وب مانی است. اما شما کاربران عزیز فراز سرور به هیچ عنوان نگران افتتاح حساب وب مانی خود نباشید. چرا که همان طور که همیشه گفته ایم، فراز سرور همواره به دنبال بهترین ها برای کاربران خود بوده است و همیشه تلاش کرده است تا تمام مشکلات کاربران خود را رفع کند.

از این رو شما کاربران عزیز می توانید برای افتتاح حساب وب مانی از خدمات مخصوص افتتاح حساب این سرویس در فراز سرور استفاده کنید.

سوالات رایج :

آیا ساخت و استفاده از وب مانی با توجه به تحریم ها برای کاربران ایرانی مشکلی ایجاد نمی کند ؟

خیر راحت و حتی با اطلاعات ایرانی میتونید فعالیت کنید .

هزینه افتتاح حساب وب مانی چقدر می باشد ؟

هزینه افتتاح حساب وب مانی 9 دلار و یک بار پرداخت می باشد .

مدت زمانی ساخت اکانت وب مانی توسط فراز سرور چقدر می باشد ؟

حدود 3 الی 24 ساعت کاری

کارمزد وبمانی چقدر می باشد ؟

به عنوان یکی از کم کارمزدترین سرویس های دنیا می باشد و 0.8% می باشد که از فرستنده پول کسر می کند .

آیا سقف و حداقل و حداکثر در وب مانی در انتقال پول هست ؟

بله بسته به لول اکانت شما دارد .

برای افتتاح حساب وب مانی توسط FarazServer چه مدارکی نیاز می باشد ؟

احراز هویت شما با یک کارت ملی و شماره تماس در دسترس و به نام خودتان .

اکانت WebMoney را از جای دیگری خریدم اما ورفای نکردم ، شما انجام میدید ؟

بله ورفای اکانت وب مانی هم انجام می شود که هزینه آن 7 دلار می باشد

کلام آخر

وب مانی از جمله سرویس های پرداخت ارزی است که در بین کاربران ایرانی بسیار پر طرفدار است و تعداد بالایی از کاربران از آن استفاده می کنند. این سرویس دارای کیف پول های مختلفی است و ارز های مختلفی نیز پشتیبانی می کند که کاربران می توانند از آن برای انجام امور خود استفاده کنند. همچنین کاربران برای افتتاح حساب وب مانی نیز به راحتی می توانند از خدمات مربوطه در فراز سرور استفاده کنند.

امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد، فراموش نکنید که حتماً صفحه اینستاگرام فراز سرور را دنبال کنید که کلی مطلب خوب و مفید کاربردی را برای شما کاربران عزیز فراز سرور تدارک دیده ایم.

 

برای درخواست افتتاح حساب وب مانی میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید :

پشتیبانی فراز سرور

 

 

برخی از خدمات مهم فراز سرور:

سرور مخصوص ترید با آی پی اختصاصی

سرور VDS با آی پی اشتراکی ثابت

اپل آیدی ورفای شده امریکا

ورفای بایننس

ارسال پاسخ