آموزش صرافی BingX | فراز سرور

آموزش صرافی BingX | فراز سرور

برای خرید و فروش ارز های دیجیتال باید از صرافی های مختلف استفاده نمود. صرافی های بسیاری وجود دارد که کاربران می توانند از آن ها استفاده کنند. از جمله این صرافی ها می توانند به صرافی هایی مانند بایننس و BingX و … اشاره نمود. برای استفاده از صرافی بایننس نیاز به احراز هویت است که ممکن است کار سختی به نظر بیاید. به همین منظور شما می توانید از صرافی های دیگری مانند BingX استفاده کنید. برای آشنایی با این صرافی و آموزش صرافی BingX تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

البته اگر می خواهید در بایننس نیز احراز هویت کنید، می توانید از خدمات فراز سرور در زمینه احراز هویت بایننس استفاده کنید.

آموزش مرحله به مرحله صرافی BingX

صرافی BingX از جمله صرافی های موجود در حوزه ارز دیجیتال می باشد که در سال 2018 شروع به کار کرده است. این صرافی به عنوان یک بستر امن برای انجام معاملات مختلف شناخته می شود و تقریباً تمام امکانات موردنیاز برای ترید ها را در اختیارتان قرار می دهد. این صرافی به کاربران خود این امکان را می دهد تا با نخبگان بازار کریپتو ارتباط داشته و از راهنمایی های آن ها برای به دست آوردن بیشتری سود ممکن استفاده کنند.

این صرافی کریپتوکارنسی خدمات بسیاری را به کاربران خود ارائه می دهد که از آن خدمات می توان به معاملات اسپات، مشتقات و کپی تریدینگ اشاره نمود. BingX با توجه به بازکردن بازار ارز های دیجیتال در حال رشد برای همه، اتصال کاربران را با معامله گران متخصص و بستری برای سرمایه گذاری به روش ساده، جذاب و شفاف را برای کاربران خود، به خود می بالد.

تیم مؤسس و رهبری این صرافی را متخصصین پیشگام از شرکت های برتر VC، مؤسسات مالی مانند Standard Chartered Bank، J.P.Morgan و شرکت های اینترنت پیشرو مانند Google و … تشکیل داده اند. این صرافی شعبه هایی در آمریکای شمالی، کانادا، اتحادیه اروپا، هنگ کنگ و تایوان دارد.

مزایا و معایب صرافی BingX

مزایا این صرافی عبارت اند از:

  • امکان اتصال به صرافی Binance برای کپی تریدها
  • کمیسیون بسیار کم در حد 0.0275%
  • این پلتفرم تا کنون به عنوان بزرگترین پلتفرم کپی تریدینگ شناخته می شود.
  • اگر کسی معامله شما را به موفقیت کپی کنید و بین 8 تا 12 درصد ارز دیجیتال کسب می کنید.
  • امکان اتصال به تریدینگ ویو و ترید از طریق این صرافی وجود دارد.
  • برای شروع معاملات نیازی به KYC نمی باشد.
  • پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته را به 10 زبان به کاربران خود ارائه می دهد.
  • پشتیبانی از معاملات اهرمی تا 150 برابر را دارا می باشد.

این صرافی دارای عیبی نیز می باشد که آن هم محدود بودن جفت ارز های دیجیتال در هنگام نقل و انتقال می باشد که می تواند در بسیاری از موارد برای کاربران آزار دهنده و اذیت کننده باشد.

آموزش گام به گام صرافی BingX

همان طور که در ابتدا به آن اشاره کردیم، برای استفاده از صرافی BingX هیچ نیازی به احراز هویت و همچنین طی کردن مراحل KYC ندارید. اگر می خواهید از این صرافی برای خرید و فروش ارز های دیجیتال استفاده کنید، می توانید آموزش صرافی BingX که در ادامه به آن پرداخته ایم، استفاده کنید:

مرحله اول: ثبت نام در BingX

برای این کار باید وارد وب سایت BingX شده و سپس بر روی گزینه Login/Register ضربه بزنید. در ادامه هم باید آدرس ایمیل و یا شماره تلفن خود را وارد کنید. با وارد کردن ایمیل خود، باید یک رمز عبور 20 کاراکتری برای اکانت خود انتخاب کنید.

مرحله دوم: تنظیمات امنیتی

تنظیمات امنیتی خود را تکمیل کنید تا دارایی های شما در امنیت بیشتری قرار بگیرد و مشکلی برای شما پیش نیاید. برای این کار بر روی آیکون آدمک موجود در بالا ضربه بزنید و روی گزینه Account and Security ضربه بزنید و سپس وارد قسمت Security Center شوید.

در این پخش می توانید بر روی گزینه Set و یا Reset ضربه بزنید. این رمز عبور، یک رمز عبور 6 رقمی است که برای تأیید سپرده ها، برداشت ها و معاملات باید از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که مطمئن شوید رمز عبور قوی را در این قیمت انتخاب کنید.

در این قسمت گزینه دیگری نیز وجود دارد به نام Google Authenticator شما می توانید با استفاده از آن امنیت حساب خود را بالا تر ببرید و هر بار برای انجام تراکنش ها باید از این نرم افزار برای دریافت کد استفاده کنید.

مرحله سوم: دیپوزیت

اگر شما دارایی خود را در کیف پول های دیجیتالی خود نگهداری می کنید، می توانید آن ها را به حساب صرافی خود منتقل کنید. برای این کار کافی است که وارد قسمت Deposit شده و سپس یک ارز و یک زنجیره خاص را برای کپی کردن آدرس سپرده BingX انتخاب کنید. در ادامه هم از آن آدرس برای انتقال دارایی های خود به صرافی استفاده کنید.

مرحله چهارم: معاملات اسپات

شما می توانید به راحتی در این صرافی به بسیاری از ارز های دیجیتال دسترسی داشته و به معامله آن ها بپردازید. برای این کار می توانید کار خود را در BingX Spot شروع کنید و به کسب سود بپردازید.

مرحله پنجم: معاملات استاندارد و دائمی

این صرافی معاملات استاندارد و مبادله دائمی را نیز ارائه می کند. معامله استاندارد برای معامله گران تازه کار توصیه می شود، در حالی که سوآپ برای معامله گران حرفه ای و با تجربه پیشنهاد می شود.

مرحله ششم: فعال کردن کپی تریدینگ

شما به راحتی با استفاده از قابلیت کپی تریدینگ می توانید معاملاتی را که انجام داده اید با دنبال کننده های خود به اشتراک گذاشته و حتی می توانید بین 8 تا 15 درصد هم از سود به دست آمده در آن معامله ها را از آن خود کنید.

برای فعال کردن حساب کپی تریدینگ باید وارد صفحه اصلی شده و سپس وارد بخش Copytrade شوید و قسمت Apply to be copy trader را انتخاب کنید. در اینجا برای شما سه کارد نمایش داده خواهد شد:

اولی Social Media links می باشد که لینک یک از شبکه های اجتماعی خود را مانند اینستاگرام، لینکدین و … را وارد کنید. دوم Followers on social media می باشد که در آن تعدادی از تصاویر دنبال کننده های خود را آپلود کنید. سوم هم Screenshot of your account profit می باشد که باید تصویری از سود های خود را آپلود کنید. این سود ها می تواند در صرافی بایننس و یا BingX باشد.

در انتها هم باید بر روی گزینه Submit ضربه بزنید و با گذشت 1 تا 3 روز نتیجه بررسی به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد.

آموزش کپی تریدینگ

برای اینکه بتوانید معامله گران عالی و حرفه ای را کپی کنید باید در درجه اول در صفحه Trader List بهترین معامله گران را از میزان سود به دست آورده بررسی کرده و پروفایل آن ها را بررسی کنید.

  • Principal Type: نوع ارز خود را مشخص کنید.
  • Principal: مقدار سرمایه ای را که می خواهید در هر معامله اختصاص دهید را مشخص کنید.
  • Contract Account: مقدار موجود در دسترس کیف پول در این قسمت مشخص کنید.

کلام آخر

صرافی BingX از جمله صرافی هایی است که در بین کاربران و تریدر ها از محبوبیت خوبی برخوردار است. به همین منظور به آموزش صرافی BingX پرداخته این که می توانید از آن استفاده کنید. البته که این صرافی دارای مزیت های بسیاری است که می توان به پررنگ ترین آن ها یعنی کپی تریدینگ نیز اشاره نمود. البته برای استفاده از این صرافی برخلاف صرافی های دیگر مانند بایننس هیچ نیازی به احراز هویت نیز ندارید.

 

مقالات پربازدید این هفته :

نکات مهم افتتاح حساب در ترکیه

نحوه کسب درآمد از Fiverr چگونه است؟

نرم افزار کسب درآمد با دیدن تبلیغات روزی 20 دلار

ارسال پاسخ