نیفتی گیت وی (Nifty Gateway) چیست ؟ | فراز سرور

نیفتی گیت وی (Nifty Gateway) چیست ؟ | فراز سرور

از جمله پلتفرم هایی که برای خرید و فروش NFT مورد استفاده قرار می گیرد، نیفتی گیت وی است. این پلتفرم با استفاده از برقراری ارتباط با افراد مشهور توانسته است اعتبار خوبی را برای خود دست و پا کند. شما به راحتی با استفاده از کارت های اعتباری خود می توانید به خرید و فروش NFTها در این پلتفرم بپردازید. اما یکی از سؤال هایی که امروزه برای کاربران به وجود آمده است، این است که  نیفتی گیت وی (Nifty Gateway) چیست؟ برای پاسخ به این سؤال تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

تعریف نیفتی گیت وی (Nifty Gateway)

نیفتی گیت وی (Nifty Gateway) یکی از پلتفرم های مبتنی بر اتریوم است که جهت ساخت و خرید و فروش توکن های NFT طراحی و ارائه شده است. این پلتفرم برای ذخیره این توکن ها از فناوری بلاک چین بهره می برد پس می توان گفت که دارای سطح امنیتی بسیار بالایی می باشد. نیفتی گیت وی توسط برداران Cock Foster در سال 2018 و با هدف خلق آثار هنری دیجیتال با کیفیت ایجاد شده است.

تمرکز اصلی این پلتفرم بر روی مجموعه دارای مانند Pak و یا Grimes می باشد. کاربران به راحتی با استفاده از این پلتفرم می توانند عکس ها و نوشته ها و حتی فیلم ها را مشاهده کرده و آن ها را خریداری کنند. در این پلتفرم تیمی اختصاصی برای بررسی و ارزیابی هر هنرمندی که Nifties را روی پلتفرم خود ضرب و منتشر کرده است، اختصاص داده است. در این پلتفرم بازار های اولیه و ثانویه ای وجود دارد که این امکان را به کاربران می دهند تا در این پلتفرم توکن های NFT خود را قرار داده و با فروش آن ها به کسب در آمد بپردازند.

ویژگی های نیفتی گیت وی

این پلتفرم قصد دارد تا با همکاری با معروف ترین افراد دنیای هنر، وضعیت انحصاری خود را ارتقا دهد. هر سه هفت یک بار، کاهش این Niftiesها صورت می گیرد؛ بعد از انجام این کار بازار تنها مکانی برای خرید توکن های غیر قابل تعویض و یا NFTها می باشد. افراد از طریق بازار موجود در این پلتفرم و همچنین استفاده از کارت های اعتباری خود می توانند به راحتی به خرید و فروش هر مجموعه ای بپردازند. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که نیفتی گیت وی در مورد هنرمندانی که مجاز به فروش آثار خود هستند، بسیار سخت گیر می باشد.

مزایا نیفتی گیت وی کدام است؟

این پلتفرم دارای مزایایی است که باعث شده است بسیاری از کاربران به استفاده از آن روی بیاورند، در ادامه به این مزایا اشاره خواهیم نمود:

  • وجود آثار هنری کمیاب و مرغوب در این پلتفرم
  • سطح امنیت بسیاری بالایی که برای آثار هنری در این پلتفرم به ارمغان آورده شده است.
  • کیفیت بالای آثار هنری موجود در  نیفتی گیت وی (Nifty Gateway)
  • همکاری با مشهورترین مجموعه داران
  • در این پلتفرم امکان کسب در آمد از فروخته شدن NFTها برای صاحبان اثر وجود دارد.

معایب نیفتی گیت وی

  • این پلتفرم برای افراد تازه کار به هیچ عنوان مناسب نمی باشد.
  • وقتی که شما بخواهید آثار خود را به فروش برسانید، کارمزد بسیار زیادی را باید پرداخت کنید.

نحوه خرید NFT با استفاده از پلتفرم نیفتی گیت وی (Nifty Gateway)

همان طور که اشاره کردیم، این پلتفرم به عنوان یکی از بهترین پلتفرم های موجود برای خرید و فروش NFT می باشد. از این رو می خواهید روش خرید NFT را در آن به شما کاربران آموزش دهیم. برای این کار ابتدا باید به ساخت حساب کاربری بپردازید. برای این کار باید وارد وب سایت  نیفتی گیت وی (Nifty Gateway) شده و سپس بر روی گزینه SignUp کلیک کنید.

در ادامه وارد قسمت ثبت نام خواهید شد و باید اطلاعات خواسته شده را در این قسمت وارد کنید. در اینجا باید نام و نام خانوادگی، رمز عبور خود را وارد کنید و اگر کاربر کیف پول متامسک می باشید، می توانید با کلیک بر روی آن اطلاعات خود را وارد کنید.

البته همان طور که گفته شد، شما می توانید با استفاده از کارت های اعتباری خود به خرید و فروش در این پلتفرم بپردازید. البته برای این کار به کارت های اعتباری بین المللی نیاز دارید که می توان از آن ها به مستر کارت اشاره نمود. برای خرید کارت های اعتباری می توانید از خدمات فراز سرور استفاده کنید.

خرید کارت اعتباری

کلام آخر

نیفتی گیت وی (Nifty Gateway) چیست؟ این سؤال از جمله سؤال هایی است که امروزه پرسیده می شود. این پلتفرم برای خرید و فروش NFT طراحی شده است و دارای مزیت هایی است که آن را نسبت به رقبای خود بسیار محبوب تر ساخته است. شما به راحتی و با استفاده از کارت های اعتباری خود می توانید به خرید و فروش در این پلتفرم بپردازید.

 

مقالات پرکاربرد این هفته :

حالت آهسته در Discord چیست ؟

آیا VPN را همیشه روشن بگذاریم ؟

آیا استفاده از وی چت بی خطر است ؟

ماشین حساب استیکینگ

ارسال پاسخ