سرور کاهش پینگ برای گیم | سرور با پینگ عالی زیر 90 مخصوص Game

سرور کاهش پینگ برای گیم | سرور با پینگ عالی زیر 90 مخصوص Game

یکی از معذل های بزرگ گیمیر ها این است برای اینکه بخواهند وارد خیلی از بازی ها شوند باید از سرور برای دور زدن تحریم ها استفاده کنند چون این بازی تحریم هستند و دولت هم اجازه نمیدهد افراد وارد این بازی ها شوند ، مشکل دوم اینکه سرور هم تهیه میکنند اما مسئله مهم این است که برای بازی های خود نیاز به پینگ و پکت لاس پایینی دارند و این اتصال به یک سرور ثانویه خودش باعث افزایش پینگ میشه و اینجاست که ما سرویسی رو کانفیگ کردیم مخصوص گیمرها تا هم موارد محدودیت شما در بازی برطرف شود و هم یک پینگ مناسب زیر 100 بگیرید !

قبل تر با تهیه VPS مثلا کشورهای آسیایی مثل سرور امارات و سرور ترکیه و … که نزدیک تر هستند به ایران میشد یک Ping خوبی دریافت کرد !

اما الان هر سروری به شما پینگ پایینی نمیدهد پس باید سروری تهیه کنند که فقط مخصوص این باشه که پینگ بازی را پایین بیاورد و در عین حال ماجراهای محدودیت ها رو هم نداشته باشه …

در این میان سرور کاهش پینگ برای گیم برای گیمیر ها طراحی کردیم که دیگه با خیال راحت به بازی خود ادامه دهند که در ادامه بیشتر در موردش صحبت میکنیم .

خرید سرور مخصوص گیم با پینگ پایین

شاید از متن بالا این سوال براتون ایجاد شه که چرا سرورهای آسیایی پینگ بهتری میدهند ؟ پاسخ اینه که چون فاصله کمتری به ایران دارند و هر چی کشور ثانویه که بهش متصل میشید فاصله کمتری با لوکیشن شما داشته باشه به طبع Ping بهتری دریافت میکنید !

حالا ماجرای سرور مخصوص گیمرها چیه ؟

سرور کاهش پینگ این مسیر ها را با کانفیگ به دو سرور و نه یک سرور کم میکنه که همین کاهش مسیر موجب کاهش پینگ میشود و هم از packet loss جلوگیری میکند ، به این شکل که اول به یک سرور ثانویه مثلا در امارات وصل میشید و سپس مجدد به یک سرور داخل ایران متصل میکنیم شمارو و شما اینگار داخل ایران هستید !

حالا در این میان افراد برای کاهش پینگ خود دو راه کار دارند .

  1. بعضی ها وی پی اس تهیه میکنند که تقریبا پینگ پایینی به آن ها میدهد ولی آن قدر ها هم پایین نیست پس بازم گیمیر ها دچار مشکل ممکنه شود ( دلیل هم مشخصه چون دو بار دیتای شما باید بره و بیاد ! یک بار بره داخل کشور مقصد و مجدد برگرده به شما )
  2. سرور کاهش پینگ تهیه میکنند که خوب علاوه بر مزیت هایی که دارد معایبی هم دارد که در ادامه راجع به این موضوع توضیح خواهیم داد .

 

مزیت های سرور کاهش پینگ

در کل اگر بخواهیم بگوییم تنها مزیت سرور کاهش پینگ که از همه هم مهم تر است اینکه پینگ و پکت لاس خیلی پایین و زیر 100 به شما میدهد ( بین 50 تا 90 )

ولی خب همین پایین بودن پینگ برای گیمیر ها بسیار حیاتی و مهم است و خب برای اینکه بازی بدون استرس و اعصاب خوردی داشته باشند میتوانند این سرور را تهیه کنند .

این سرور علاوه بر اینکه سرعت بالایی در حین بازی برای کاربران ایجاد میکند و پایداری و کیفیت خیلی خوبی داره !

یه نکته مهم در این میان باید به شما بگوییم

هر چه کشور سرور مورد نظر شما به محل سکونت شما نزدیک باشد پینگ و پکت لاس بازی ها هم کمتر میشود .

مثلا برای کاربرانی که در ایران سکونت دارند سرور ترکیه برایشون مناسب تره چون به ایران نزدیک تره !

پس هم سرعت و امنیت سرور بالاتر خواهد یود و هم پینگ پایینی به شما میدهد .

تا اینجای کار تمام ویژگی های یک سرور بی نظیر برای یک Gamer رو داشته پس معایب سرور کاهش پینگ چیه ؟

معایب سرور مخصوص گیم

ما دو نوع سرویس کاهش پینگ داریم ، یک نوع سرور که برای گیم هایی هست که فیلتر نیستند و فقط نیاز به Ping و Packet loss مناسب داریم !

یک نوع هم که بازی کلا فیلتره و هم نیاز به رفع تحریم داریم و هم نیاز به پینگ خوب !

اگر برای نوع اول میخواین ، پینگ حتی زیر 20 هم میتونید بگیرید

اما روی حالت دوم زیر 100 !

حالا اینجا یک عیب روی سرور اول هست !

سروری که مخصوص گیم های بدون فیلتر اگر تهیه کنید نمیتونید از فیلتر عبور کنید و برای اینطور مسائل نیست و فقط و فقط و فقط برای کاهش پینگ هست !

اما در حالت دوم هم میتونید از محدودیت ها عبور کنید و هم پینگ عالی بگیرید .

نتیجه مقاله سرور برای گیم

اگه بخواهیم خیلی ساده بگوییم اگر شما داشتن پینگ پایین براتون مهم است این سرور را تهیه کنید اما باید به شما بگوییم که کار این سرور فقط و فقط کاهش پینگ و پکت لاس هستش و برای اینکه محدودیت ها را از بین ببرید مناسب نیست و در کنار این سرور باید یک وی پی اس تهیه کنید که نامحدود باشه و بتوانید برای رفع محدودیت هم از آن استفاده کنید .

مثلا سرور آلمان میتواند در کنار این سرور مناسب باشد چرا که ترافیک نامحدود دارد .

دقت کنید که اگر شما به جای کلا سرور کاهش پینگ یک VPS تهیه کنید علاوه بر تمام نیازهای بازی و .. میتونید برای کارهای دیگر مثل ترید و کارهای ارزی هم ازش استفاده کنید .

اما سرویس کاهش Ping برای کارهای ارزی و ترید و … نیست !

حتی اگر از نوع دوم باشه !

متوجه شدید ؟

 

اگر سوالی بود ، زیر همین مقاله داخل باکس از ما بپرسید و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

 

برای تهیه سرور مخصوص گیمرها با پشتیبانی ما در ارتباط باشید

 

مقالات پربازدید این هفته :

خرید سرور روسیه ›

کیل سوئیچ چیست

خرید سرور هلند

ارسال پاسخ