حالت آهسته در Discord چیست ؟ | FarazServer

حالت آهسته در Discord چیست ؟ | FarazServer

امروزه پلتفرم های پیام رسان و چت های گروهی بسیاری به وجود آمده اند که هر کدام از آن ها دارای قابلیت های خاص خود است. از جمله این پلتفرم ها می توان به دیسکورد اشاره نمود که از جمله محبوب ترین ها در بین کاربران گیمر است. این پلتفرم با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد توانسته است که بسیاری از آن ها را به خود جذب کند. در دیسکورد حالتی وجود دارد با نام  حالت Slow. اما اگر برای شما هم سؤال شده است که حالت آهسته در Discord چیست؟ تا انتها برای پیدا کردن پاسخ این سؤال با فراز سرور همراه باشید.

تعریف حالت آهسته در Discord

همان طور که اشاره کردیم، دیسکورد از جمله پلتفرم های رایگانی است که کاربران از آن برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده می کنند. گیمر ها از جمله کاربرانی هستند که علاقه شدیدی به این پلتفرم داشته و از آن استفاده می کنند. این پلتفرم بر پایه ی فناوری دا روی پروتکل اینترنت و یا VoIP ایجاد شده است که برای برقراری تماس های تصویری و صوتی و همچنین ارسال پیام ها بسیار کاربری است.

اگر بخواهیم این پلتفرم را معرفی کنیم، می توانیم آن را پلتفرمی مانند اسکایپ بنامیم که شباهت هایی هم با تیم اسپیک و اسلک دارد. دیسکورد در ابتدا به طور خاص برای ایجاد هماهنگی بین گیمر ها و همچنین تسهیل و راحتی برقراری ارتباط بین آن ها توسعه داده شده بود؛ اما امروزه استفاده از آن برای همه کاربران آزاد شده است و همه می توانند از انواع امکانات موجود در این پلتفرم به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

وقتی که شما در دیسکورد حساب کاربری خاص خود را می سازید و با توجه به علاقه و یا کاری که دارید وارد یکی از صفحه های چت و گروه های مختلف می شوید، با حجم بسیار بالایی از پیام ها مواجه خواهید شد که تماشا و خواندن همه آن ها می تواند کار بسیار دشواری باشد. چرا که کاربران بسیاری در لحظه اقدام به ارسال پیام جدید در گروه های موجود در آن می کنند که می توانید بسیار خسته کننده و در بسیاری از موارد گیج کننده باشد.

بنابراین دیسکورد قابلیتی را به کاربران خود ارائه داده است که به آن حالت آهسته در Discord می گویند. این حالت به عنوان یک آرامش بخش به کانال های موجود در دیسکورد عمل می کند و یک کانال پر سر و صدا را به یک کانال آرام تبدیل می کند.

روش کار حالت آهسته در Discord به این صورت است که تعداد پیام هایی را که کاربر می تواند در یک کانال ارسال کند را بر اساس زمان بندی شده محدود می کند. البته لازم به ذکر است که این حالت قابل تنظیم به طوری که می توانید محدودیت زمانی را از پنج ثانیه تا شش ساعت تنظیم نمود.

اگر برای شما هم این ویژگی جذاب و در عین حال کاربردی به حساب می آید و می خواهید از آن در کانال ها و چت های مختلف خود در پلتفرم دیسکورد استفاده کنید، کافی است که روال زیر را به صورت کامل دنبال کنید:

با کلیک بر روی نماد Cog واقع در سمت راست کانالی که در آن هستید یا وقتی کلیک ماوس را روی کانال می کشید، به ویرایش تنظیمات کانال خود بروید.

در ادامه در زبانه نمای کلی در منوی سمت چپ، حالت آهسته در Discord را فعال کنید که آن را می توانید رد پنجره سمت راست پیدا کنید. هنگامی که بر روی ویرایش کانال کلیک می کنید، زبانه نمای کلی به صورت پیش فرض انتخاب شده است و نیازی به تعویض آن ندارید و می توانید به راحتی در آن گزینه Slow Mode را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید تا آن فعال شوید.

در انتها هم باید بر روی گزینه Saved Changes نیز ضربه بزنید تا تغییرات اعمال شده در کانال مورد نظر شما ذخیره شود.

چگونه می توان فهمید که حالت آهسته تنظیم شده است یا خیر؟

اگر در کانال حالت آهسته فعال شه باشد، در زمانی که برای ارسال پیام به دیگران اقدام می کنید، یک اعلان همراه با لرزش صفحه دریافت خواهید کرد. این راه حل هم در برنامه دسکتاپ این پلتفرم و هم در برنامه موبایل دیسکورد قابل اجرا می باشد.

کلام آخر

دیسکورد از جمله نرم افزار هایی می باشد که کاربران بسیاری از آن برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده می کنند. این نرم افزار بیشتر مورد توجه گیمر ها واقع شده است ولی امروزه همه کاربران به استفاده از آن روی آورده اند و از این نرم افزار فوق العاده برای ارتباط بهتر استفاده می کنند. در این پلتفرم نیز قابلیتی تحت عنوان حالت آهسته در Discord قرار داده شده است که برای جلوگیری از سردرگمی کاربران در چت ها می باشد. برای آشنایی با این قابلیت می توانید از مطلب بالا استفاده کنید.

امیدوارم که این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، اگر می خواهید با ترفند های دیگری نیز در مورد دیسکورد و دیگر پیام رسان های محبوب آشنا شوید، حتماً سری به وب سایت فراز سرور بزنید.

 

مقالات پربازدید این هفته :

استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال

نحوه کسب درآمد از Fiverr چگونه است؟

نرم افزار کسب درآمد با دیدن تبلیغات روزی 20 دلار

لیکوئید شدن یا نقدینگی در رمزارز ها چیست؟

ارسال پاسخ