خرید از تم فارست Envato Market | خرید قالب از ThemForest

خرید از تم فارست Envato Market | خرید قالب از ThemForest

اگر از فعالان حوزه طراحی سایت و یا برنامه نویسی و یا حتی حوزه محتوا هستید و یا می خواهید در این حوزه به فعالیت بپردازید، حتماً نام تم فارست را شنیده اید. تم فارست از جمله محبوب ترین فروشگاه های قالب برای طراحان سایت است که دارای انواع قالب های سایت وردپرس، جمولا و دروپال و افزونه های سایت است. اگر می خواهید از تیم فارست خرید کنید و یا از اوانتو خرید کنید؛ تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

همان طور گفته شد تم فارست یکی از مارکت های بین المللی فروش قالب ورد پرس در دنیاست و این مارکت برای بسیاری از کاربران که در حوزه تولید محتوا کار می کنند، بسیار کاربردی است. کاربران می توانند در این مارکت علاوه بر قالب های وردپرس، به فروش قالب HTML، جوملا، دروپال و … نیز دسترسی داشته باشند.

منظور از مارکت تم فارست، این است که کاربران می توانند قالب های طراحی شده توسط خودشان را در این مارکت به فروش بگذارند. پس تم فارست عملاً قالبی را به فروش نمی گذارند بلکه قالب های دیگران را به فروش گذاشته و از آن کارمزد و پورسانت دریافت می کند و به طور کلی میتوان گفت مولتی وندور هست و فقط بستر فروش را برای تولید کنندگان قالب فراهم کرده است .

اگر در خصوص VPS چیزی نمیدونید و تفاوت آن را با V P N و حتی VDS نمیدونید حتما به پیج اینستاگرام ما سر بزنید ویا مقاله زیر را مطالعه کنید

سرور آی پی ثابت

VPS چیست

خرید از تم فارست

حتماً شما هم نام اوانتو را شنیده اید. این کمپانی مادر تم فارست است که علاوه بر تم فارست بسیاری از وب سایت ها و پلتفرم های مختلف دیگری نیز ارائه داده است که می توان به گرافیک ریور، کد کنیون، VideoHive، Audio Jungle و … اشاره نمود. لازم به ذکر است که برای استفاده از تم فارست حتماً باید حساب کاربری اوانتو را داشته باشید .

باید به این نکته اشاره نمود که شرکت اصلی تم فارست علاوه بر تم فارست، بسیاری از وب سایت ای دیگر را مدیریت می کند. حجم کاری این شرکت به قدری بالاست که در سال 2016 بیش از 7 میلیون کاربر دارد. اوانتو به عنوان یکی از شرکت هایی است که در سال 2015 به عنوان جذاب ترین و جالب ترین شرکت ها برای خانم های شاغل انتخاب شده است.

چگونه می توان محصول خود را در تم فارست ثبت نمود؟

برای فروش محصول های خود در تم فارست باید حتما به نکات زیر توجه کنید.

قوانین GPL فراموش نشود.

قالب شما باید دارای یک فایل متنی با فرمت txt باشد که شامل فایل GPL1 است. قرار دادن این فایل در کنار محصول شما از جمله قوانینی که است برای انتشار باید در تم فارست رعایت شود. البته باید به این نکته هم اشاره نمود که برای ارائه قالب ورد پرس نیازی به ارائه این فایل نمی باشد، چرا که این کار به صورت خودکار توسط تم فارست اضافه می شود.

فایل های استفاده شده در پروژه را چک کنید.

در بعضی از موارد شما برای طراحی یک قالب باید از افزونه های مختلف استفاده کنید. برای این که لایسنس این افزونه رعایت شود، باید لایسنس را به تم فارست تقدیم کنند تا محصول توسط این پلتفرم تأیید شود.

فایل راهنما بسازید.

برای این که محصول شما تیکت کمتری دریافت کند، می توانید در کنار محصول خود یک فایل به عنوان راهنما ارائه کنید. این کار باعث دریافت کمتر تیکت از خریداران می شود.

فایل را در تم فارست آپلود کنید.

برای استفاده از اوانتو و همچنین آپلود فایل و محصول خود در تم فارست نیاز به ساخت و استفاده از حساب کاربری اوانتو دارید.

و اما خرید از تم فارست

اوانتو مارکت شامل مجموعه ای از فروشگاه های است که کاربران برای طراحی سایت می توانند از آن استفاده کنند. اوانتو به صورت کلی شامل 7 فروشگاه تخصصی معروف مانند تم فارست و Codecanyon است. فروشگاه تم فارست از جمله محبوب ترین و همچنین پر کاربر ترین فروشگاه هایی است که در زمینه قالب های طراحی سایت فعالیت می کند. در این وب سایت می توان به انواع قالب های مختلف مانند ورد پرس، جوملا و دروپال و بسیاری از افزونه های مورد استفاده در وب سایت ها دسترسی پیدا کرد.

اما یکی از مسائلی که همواره برای کاربران ایرانی بوده است، تحریم ها و محدودیت هایی که برای این دسته از کاربران به وجود آمده است. حساب کاربری اوانتو از جمله حساب های کاربری است که کاربران با استفاده از آی پی ایرانی نمی توانند از آن ها استفاده کنند و خرید از تم فارست را انجام داد .

اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد، فراز سرور همواره به دنبال حل مشکلات کاربران خود بوده است، از این رو به تازگی خدمات خرید از اوانتو و استفاده از خدمات تم فارست و خرید از تم فارست برای کاربران را فراهم آورده است. کاربران از این پس می توانند برای استفاده از تم فارست و خرید از اوانتو می توانند از خدمات فراز سرور در این زمینه استفاده کنند.

آیا فقط می توان از تم فارست قالب وب سایت خریداری نمود؟

خرید، به جز تم فارست، وب سایت های دیگری نیز هستند که کاربران می توانند برای خرید قالب وب سایت از آن استفاده کنند و خرید از تم فارست فقط یکی از خدمات این هلدینگ هست .

کارمزد خرید از قالب سایت توسط فراز سرور چقدر است؟

کارمزدی که فراز سرور برای خرید از سایت های خارجی از کاربران خود دریافت می کند حدود 3 یا 4 درصد بسته به میزان تراکنش می باشد.

کلام آخر

وب سایت تم فارست از جمله پلتفرم هایی است که از زیر مجموعه های تم فارست به حساب می آید. کاربران می توانند بسیاری از ابزار های مورد نیاز برای طراحی وب سایت ها را از تم فارست تهیه کنند. البته که برای استفاده از این وب سایت و خرید قالب های ورد پرس نیاز به حساب کاربری اوانتو دارید که برای کاربران ایرانی در دسترس نمی باشد. اما جای نگرانی وجود ندارد اگر می خواهید به خرید از تم فارست و اوانتو بپردازید می توانید از خدمات فراز سرور در این زمینه استفاده کنید و به راحتی قالب های مورد نظر خود را خریداری کنید.

امیدوارم که این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و فراموش نکنید که حتما صفحه اینستاگرام فراز سرور را دنبال کنید که کلی مطلب خوب و مفید و کاربردی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

اینستاگرام فراز سرور : FarazServer

 

برخی از خدمات مهم فراز سرور :

نقد کردن درآمد یوتیوب

افتتاح حساب وب مانی

خرید وی پی اس برای پی پال

خرید سرور ایران برای کاربران خارج از کشور

سرور مخصوص ترید

 

مقالات پربازدید :

خرید سرور آی پی ثابت هلند

آی پی ثابت آلمان

سرور فنلاند

ارسال پاسخ