گران ترین NFT های فروخته شده تاکنون | FarazServer

گران ترین NFT های فروخته شده تاکنون | FarazServer

اگر شما هم از فعالان و علاقه مندان حوزه ارزهای دیجیتال باشید، حتماً نام NFT ها را شنیده اید. NFT ها توکن های غیرقابل تعویضی هستند که از آن ها می توان برای تولید و فروش آثار هنری استفاده نمود. این نوع از توکن های در حال تغییر دیدگاه ما نسبت به هنر و همچنین باعث شده است که افراد بسیاری به سرمایه گذاری در این حوزه روی آورند. NFT ها با قیمت های باورنکردنی معامله شده اند که در ادامه به گران ترین های آن ها خواهیم پرداخت. پس برای آشنایی با گران ترین NFT های فروخته شده تاکنون تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

قبلا در مقاله دیگری در مورد نحوه فروش NFT در OpenSea صحبت کردیم که می توانید اطلاعات کامل را مطالعه و مشاهده کنید.

گران ترین NFT ها

توکن های غیر قابل تعویض از جمله توکن هایی هستند که بر روی شبکه های بلاکچین تولید و معامله می شوند. این توکن های به عنوان آثار هنری دیجیتالی شناخته می شوند و می توانند ارزش بالایی را به خود اختصاص دهند. هنگامی که با یک اثر فیزیکی و غیر دیجیتالی با ارزش درگیر هستید، می توانید با فروش آن، مالکیت را به شخص دیگری منتقل کنید و پس از آن هر تعداد که نسخه به فروش برسد، دیگر ارزش آن نسخه اصلی را نخواهد داشت.

توکن های NFT نیز به همین منظور در دنیای دیجیتال عرضه شده اند و تا کنون هنرمندان بسیاری از این فرصت برای عرضه هنر خود استفاده کرده اند. بازار توکن ها در سال 2021 با استقبال بی نظیر مردم مواجه شد و کلمه NFT به یکی از پر بازدید ترین و پر تکرار ترین کلمه جست و جو شده در گوگل بدل شد.

علاوه بر این، حجم معاملات NFT ها روز به روز در حال افزایش است و می توان این توکن ها را در بازار هایی مانند Nifty Gateway و یا OpenSea مورد معامله قرار داد. توکن های غیر قابل تعویض و یا NFT ها با قیمت های باورنکردنی و بسیار بالایی معامله شده اند که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم نمود. برای آشنایی با گران ترین NFT های فروخته شده تاکنون تا انتها با ما همراه باشید.

همه روز : 5000 روز اول

یکی از گران ترین توکن هایی که رکورد بالا ترین قیمت فروخته شده نیز در اختیار آن است، NFT همه روز:5000 روز اول است. این توکن به یکی از گران ترین آثار هنری جهان نیز بدل شده است. این اثر هنری توسط هنرمند مشهور آثار دیجیتال مایک وینکلمن با نام مستعار بیپل ساخته شده است.

قیمت این توکن چیزی برابر 69.3 میلیون دلار بوده است که در ختنه حراج کریستینز فروخته شد. این اولین اثر هنری کاملاً دیجیتال است که در این خانه به فروش گذاشته شده و دارای قیمت بسیار بالایی نیز می باشد.

کریپتو بانک شماره 7804

دیلان فیلد که مدیر عامل نرم افزار طراحی فیگما می باشد، فروشنده این توکن بوده است و این توکن را به دومین گران ترین NFT فروخته شده تاکنون تبدیل کرده است. این توکن یکی از اعضای پنج پروژه برتر توکن غیر منحصر به فرد است که به قیمت بالایی به فروش رسیده است.

کریپتو بانک شماره 7523

فرصت آن رسیده است که به دیدن چهره های پیکسلی عادت کنیم. همچنین ارز های دیجیتال مجموعه ای از گران ترین NFT های فروخته شده می باشند. مجموعه ای تصادفی از 10.000 کاراکتر عددی منحصر به فرد که هر کدام از آن ها شامل یک توکن غیرقابل تعویض جداگانه می باشد که در بلاک چین اتریوم منتشر شده است.

این مجموعه توسط شخصی به نام مت هال و جان واتکینسون منتشر شده است. این دو شخص از بنیانگذاران استودیوی بازی سازی معروف آمریکایی به نام Larva Labs می باشند. این پنج پروژه برتر توکن های غیر تکراری قیمتی بیش از 366 میلیون دلار قیمت گذاری شده است که یکی از گران ترین های دنیای NFT ها به حساب می آید.

کراس رود

این توکن هم توسط هنرمند دیجیتال، بیپل طراحی و عرضه شده است. این توکن دارای یک تصویر سیاسی علیه ترامپ می باشد و تصویری اغراق آمیز از فردی مانند ترامپ نشان می دهد که در حالت خمیده و با داشتن عبارت های توهین آمیز در سراسر بدنش دراز کشیده است. البته که این توکن به صورتی طراحی شده است که در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات، می توان تصویر را با وجود یک تاج مشاهده نمود.

قیمت این اثر هنری چیزی حدود 6.66 میلیون دلار می باشد که بین مالک اصلی آن و یک خریدار نا شناس در Nifty Gateway که یکی از بازار های محبوب برای بازار های دارایی دیجیتال محسوب می شود، معامله شده است.

آزاد بمان

در آوریل سال 2021 ادوارد اسنودن که یکی از افشاگر های آژانس امینت ملی می باشد، یک اثر هنری دیجیتالی با مام آزاد بمان منتشر کرده است که این اثر برشی از یک اسنودن متفکر می باشد که در پس زمینه متن تصمیم دادگاه تجدید نظر ایالات متحده نشان داده می شود. اسنودن این اثر هنری را به مبلغ 5.4 میلیون دلار به بنیاد بازار NFT متمرکز بر جامعه فروخت.

لازم به ذکر است که درآمد حاصل از این رویداد همچنین به بنیاد آزادی مطبوعات و آزادی مطبوعات و روزنامه نگاری اهدا شده است. با این حال، شاید جالب تر از قیمت پرداخت شده این باشد که چه کسی آن را خریده است. پاسخ PleaseDAO، یک سازمان هنری مستقل و غیر متمرکز است که به نمایندگی از سرمایه گذاران خود ایجاد شده است.

ادغام اثر پاک

این اثر هنری به چندین بخش تقسیم شده است که هر کدام از آن ها 575 دلار قیمت داشته و هر 6 ساعت یکبار 25 دلار افزایش قیمت داشته است. اگر خریدار قبلاً یک قطعه از اثر پاک را خریداری کرده باشد، قیمت کل مجموعه به 299 دلار کاهش می یابد. این اثر در مجموع به قیمت 91.8 میلیون دلار فروخته شده و 312686 قطعه در 28983 فروشنده فروخته شده است.

کریپتو بانک #4156 توسط لاروا لبز

این NFT در 9 دسامبر 2021 به قیمت 10.35 میلیون دلار به یک کاربر ناشناس فروخته شد. این یک پانک کمیاب به سبک میمون است. از مجموع 10.000 تایی مجموعه ارزهای دیجیتال که تنها 24 مورد از این پانک ها وجود دارد.

کلیک راست کرده و Saveas guy X کپی کنید

اثر هنری XCopy  در ماه نوامبر از طریق Superrare به قیمت 7.09 میلیون دلار فروخته شده است. این اثر هنری توسط رپر معروف نهنگ و کریپتو، اسنوب داگ، با نام مستعار Cozomo de Medici در دنیای NFT خریداری شده است.

تقاطع

بیپل دوباره با انیمیشن سه بعدی آن به مدت 10 ثانیه، سروصدایی در دنیای ارز های دیجیتال به پا کرده است. این فیلم کوتاه درباره دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده است و برای اولین بار در Nifty Gateway فروخته شد. این ان اف تی به قسمت 6.6 میلیون دلار به یک خریدار ناشناس فروخته شده است.

کلام آخر

NFT ها از جمله توکن هایی هستند که در بازار ارز های دیجیتال دارای قیمت بسیار بالایی می باشند. این توکن های غیر قابل تعویض توسط هنرمندان بسیاری تولید و عرضه شده اند که توانسته اند قیمت های بالایی را به خود اختصاص دهند. در مطلب بالا به گران ترین NFT های فروخته شده تاکنون اشاره کرده ایم که می تواند برای شما جذاب باشد.

اگر شما هم از جمله علاقه مندان و فعالان حوزه ارز های دیجیتال هستید می توایند بهترین سرور های مجازی را از اولین و بزرگ ترین وب سایت ارائه کننده خدمات به تریدر ها یعنی فراز سرور تهیه کنید :

تخصصی ترین مرکز خرید سرور های مجازی

مقالات پربازدید این هفته :

خرید وی پی اس کویت

نحوه تغییر مکان در تلویزیون هوشمند VIZIO

چگونه آدرس جیمیل خود را برای همیشه حذف کنیم ؟

ارسال پاسخ