خرید سیم کارت بین المللی خرید سریع + شارژ فوری

خرید سیم کارت بین المللی خرید سریع + شارژ فوری

اگر شما هم به سفر های خارجی علاقه دارید و دائماً در حال سفر هستید و می خواهید در کشور مقصد امکان برقراری تماس و استفاده از اینترنت را دارا باشید و یا می خواهید شماره تماس خود را در وب سایت ها و پلتفرم های خارجی ثبت کنید؛ بهترین گزینه برای شما خرید سیم کارت بین المللی است. این سیم کارت ها دارای مزیت های و ویژگی هایی است که یکی از مهم ترین آن ها امکان استفاده از سیم کارت های بین المللی در بسیاری از کشور ها است. اگر شما هم می خواهید با این سیم کارت ها آشنا شوید و آن ها را تهیه کنید، تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

خرید سیم کارت بین المللی

خرید سیم کارت بین المللی از جمله روش هایی است برای برقرار در کشور های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مسائلی که برای بسیاری از کاربران در هنگام رفتن به سفر های خارجی وجود دارد، نحوه ارتباط گرفتن و برقراری تماس با آشنایان و دوستان است.

البته که با توجه به گسترش شبکه های اینترنتی و شبکه های اجتماعی موجود در اینترنت این مشکل تا حد بسیار زیادی رفع شده است و کاربران با استفاده از این نرم افزار ها می توانند به راحتی با استفاده از آن ها با هم ارتباط برقرار کنند. اما استفاده از این نرم افزار ها نیاز به اینترنت دارد و یکی از اصلی ترین مشکلات استفاده از آن ها نیز همین موضوع است.

شاید شما هم مانند بسیاری از کاربران به استفاده از سرویس رومینگ اشاره کنید، اما این مورد هم دارای معایب خاص خود است. یکی از اصلی ترین مشکلات استفاده از رومینگ، تعرفه های این سرویس در کشور های دیگر است که باعث می شود کاربران با استفاده از این سرویس ملزم به پرداخت هزینه های بسیار بالایی شوند.

راه حل این موضوع استفاده از سیم کارت های بین المللی است که کاربران با استفاده از آن ها می توانند به راحتی در بسیاری از کشور های جهان بدون پرداخت هزینه و یا با پرداخت هزینه بسیار کمی، به برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک و همچنین استفاده از سرویس های اینترنت بپردازند.

همچنین استفاده از سیم کارت های بین المللی در بسیاری از کشور ها مانند ایران، عربستان، روسیه و … هزینه خاصی را در پی ندارد و می توانند از آن ها استفاده کنند.

خرید سیم کارت بین المللی بین المللی WorldSim

سیم کارت های بین المللی توسط بسیاری از شرکت ها و کمپانی های موجود در جهان ارائه می شود. کمپانی های ارائه دهنده سیم کارت با نام ها و برند های گوناگون به کاربران ارائه می شود که هر کدام از آن ها خدمات و ویژگی های مختلفی را به کاربران خود ارائه می دهند تا بتوانند در فضای رقابتی موجود، کاربران بیشتری را به خود جذب کنند.

یکی از ارائه دهندگان سیم کارت های بین المللی، شرکت WorldSim است که در بیش از 200 کشور دنیا امکان استفاده و برقرار تماس و ارسال و دریافت پیام کوتاه با استفاده از سیم کارت های بین المللی این شرکت وجود دارد.

سیم کارت های بین المللی WorlSim در طرح های مختلفی به فروش می رسد. این سیم کارت ها با طرح های بی نهایت و یا بدون حجم که امکان برقرار تماس را از طریق برنامه های صورتی فراهم می آورد و همچنین امکان استفاده از حدود 50 میلیون نقطه دسترسی به وای فای در کشور هایی که از WorldSim پشتیبانی می کنند را به کاربران خود ارائه می دهد.

طرح داده های ارائه شده توسط WorldSim مخصوص آن دسته از کاربرانی است که می خواهند فقط از سرویس اینترنت این دسته از سیم کارت های بین المللی استفاده کنند. این طرح فقط امکان استفاده از داده های اینترنت را به کاربران می دهد.

طرح دیگری که توسط WorldSim به کاربران ارائه می شود، طرح بین الملل است که برای کاربرانی مناسب است که می خواهند از تمام امکانات سیم کارت بین المللی خود نظیر تماس صوتی، ارسال و دریافت پیام و همچنین سرویس اینترنت نیز استفاده کنند.

یکی دیگر از طرح های این کمپانی، طرح مسافرت انگلیس نام دارد که کاربرانی که این طرح را انتخاب می کنند، می توانند چه در داخل و چه در خارج از کشور انگلیس به استفاده از تمام امکانات این سیم کارت ها اعم از برقراری تماس صوتی، ارسال و دریافت پیام کوتاه و همچنین استفاده از سرویس اینترنت نیز بپردازند.

چگونه سیم کارت بین المللی WorldSim را تهیه کنیم؟!

همان طور که گفته شد، خرید سیم کارت بین المللی توسط بسیاری از وب سایت ها در سراسر دنیا ارائه می شود که یکی از آن ها WorldSim است. این دسته از سیم کارت ها برای استفاده بسیاری از کاربران مناسب است و سرویس ها و طرح های مختلفی را به کاربران خود ارائه می دهد.

یکی از مزایای این سیم کارت های بین المللی امکان دریافت پیامک رایگان در اکثر کشور های دنیا است؛ به علاوه هزینه رومینگ و استفاده از این سیم کارت ها در بسیاری از کشور های دنیا به صورت رایگان است.

اگر شما می خواهید این سیم کارت بین المللی را دریافت کرده و از آن در سفر های خود برای برقراری ارتباط استفاده کنید، اصلاً نگران نباشید. چرا که فراز سرور به تازگی ارائه سیم کارت بین المللی WorldSim را به مجموعه خدمات خود اضافه کرده است و کاربران از این پس می توانند این سیم کارت ها را به راحتی از فراز سرور تهیه کنند.

آیا این سیم کارت های در ایران قابل استفاده هستند؟

خیر این سیم کارت ها در ایران آنتن دهی ندارند و نمی توان از آن ها استفاده نمود.

هزینه این سیم کارت های بین المللی چقدر است؟

هزینه این سیم کارت ها مبلغی برابر 49 دلار است.

سیم کارت های بین المللی WorldSim با پیش شماره چه کشوری ارائه می شود؟

این سیم کارت ها با پیش شماره انگلستان و 0044 ارائه می شوند.

آیا سیم کارت های بیت المللی به نام صادر می شوند؟

بله این سیم کارت ها از وب سایت رسمی WorldSim تهیه شده و به نام شخص مورد نظر صادر می شود.

آیا می توان از این سیم کارت ها برای استفاده در وب سایت های فری لنسری استفاده نمود؟

خیر. با توجه به این موضوع که این سیم کارت ها در ایران آنتن دهی ندارند، برای استفاده در این وب سایت ها به هیچ عنوان مناسب نمی باشند.

کلام آخر

اگر شما هم اهل سفر باشید، آن هم سفر های خارج کشور، حتماً به یک سیم کارت بین المللی نیاز دارید. این سیم کارت ها توسط بسیاری از شرکت ها و کمپانی ها ارائه می شود که یکی از آن ها WorldSim نام دارد. این کمپانی امکانات و خدمات خوبی را به کاربران خود ارائه می دهد که در بالا به آن ها اشاره نمودیم، برای خرید سیم کارت بین المللی WorldSim می توانید از خدمات فراز سرور در این زمینه استفاده کنید.

امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد، فراموش نکنید که حتماً صفحه اینستاگرام فراز سرور را دنبال کنید که کلی مطلب خوب و مفید و کاربردی برای شما تدارک دیده ایم.

instagram.com/FarazServer

 

برخی از خدمات فراز سرور :

سرور مخصوص ترید

سرور آی پی ثابت اشتراکی

احراز هویت بایننس

خرید از تم فارست Envato Market

نقد کردن درآمد یوتیوب

 

اخرین مقالات :

سرور ایران مخصوص خارج از کشور

اپل آیدی امریکا

ارسال پاسخ