آموزش صرافی کوین لوکالی (Coinlocally) | فراز سرور

آموزش صرافی کوین لوکالی (Coinlocally) | فراز سرور

برای انجام معاملات در بازار رمزارز ها و خرید و فروش آن ها، نیاز به استفاده از صرافی های مختلف دارید. از جمله این صرافی ها می توان به صرافی کوین لوکالی (Coinlocally) اشاره نمود. این صرافی در سال 2018 فعالیت خود را آغاز کرده است و با توجه به ارائه یک محیط کاربری خوب و کاربرد پسند توانسته است تعداد بالایی از کاربران را به خود جذب کند. به همین منظور در ادامه به آموزش صرافی کوین لوکالی (Coinlocally) خواهیم پرداخت؛ پس تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

فراز سرور اولین و تنها ارائه کننده سرور های مجازی برای ترید و کار های ارزی در ایران می باشد :

خرید سرور مجازی از فراز سرور

آموزش کامل صرافی (Coinlocally)

شرکت Coinlocally به عنوان یک صرافی ارز های دیجیتال ساخته شده است و به کانون جهانی برای کاربران علاقه مند به خرید و فروش دارایی های دیجیتال بدل شده است. این صرافی دارای نرم افزار های مختلفی برای سیستم عامل های اندروید و iOS می باشد که توانسته است که پلتفرم خود را در دسترس همه کاربران قرار دهد. کاربران با استفاده از این نرم افزار ها می توانند از تمام مهارت های خود به منظور انجام معاملات مختلف استفاده کرده و از آن ها کسب سود کنند.

یکی از ویژگی هایی که باعث شده است این صرافی مورد استفاده کاربران قرار بگیرد، کارمزد کمتر آن نسبت به صرافی بایننس می باشد. البته که برای استفاده از صرافی بایننس باید احراز هویت کنید و با توجه به محدودیت هایی اعمال شده علیه کاربران ایرانی، احراز هویت در این صرافی بسیار سخت تر از گذشته شده است ولی اصلاً جای نگرانی نیست؛ چرا که خدمات فراز سرور این امکان را به شما می دهد که به راحتی در وب سایت بایننس احراز هویت کنید. برای این کار کافی است که سری به وب سایت فراز سرور بزنید و درخواست خود را ثبت کنید.

احراز هویت بایننس››

دانلود نرم افزار Coinlocally و ساخت حساب کاربری

شما می توانید نرم افزار های این صرافی را برای دیوایس های مختلف خود دانلود کنید. اگر شما از کاربران دیوایس های اندروید هستید، از گوگل پلی و اگر از کاربران دیوایس های اپل هستید، از اپ استور دانلود کنید. البته قبل از استفاده از نرم افزار های این صرافی بهتر است که از یک آی پی خارجی استفاده کنید تا این نرم افزار به آی پی اصلی شما دسترسی پیدا نکند.

  • وقتی که وارد نرم افزار کوین لوکالی می شوید، باید بر روی گزینه Login and Register کلیک کنید و در ادامه با استفاده از ایمیل خود مراحل ثبت نام آن را تکمیل کنید. البته لازم به ذکر است که اگر از ساکنین ایران می باشید، نمی توانید از شماره تلفن خود برای ثبت نام در این صرافی استفاده کنید.
  • با ورود به صفحه ثبت نان باید بر روی گزینه Create account ضربه بزنید و در مرحله بعد فیلد های مربوط را با اطلاعات خواسته شده، پر کنید. در اینجا باید ایمیل، رمز عبور و تکرار رمز عبور خو را وارد کنید. به یاد داشته باشید که حتماً از یک رمز عبور قوی برای دسترسی به حساب کاربری خود در این صرافی استفاده کنید.
  • در ادامه هم می توانید کد دعوتی که از سمت دوستان و یا آشنایان خود دریافت کرده این را وارد کنید و اگر همچنین کدی را ندارید می توانید از این صفحه رد شوید.
  • در انتها هم باید بر روی گزینه Sing up ضربه زده و کد ارسال شده به ایمیل خود را در آن جا وارد کنید تا ایمیل شما نیز تأیید شود.

به همین راحتی می توانید به ساخت حساب کاربری در صرافی کوین لوکالی (Coinlocally) بپردازید.

فعال کردن تأیید دومرحله ای

یکی از روش های بالا بردن امنیت حساب های کاربری استفاده از تأیید دو مرحله ای است. برای این کار کافی است که روال زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا  بر روی آیکون آدمک موجود در قسمت سمت چپ بالا ضربه بزنید.
  • در ادامه بر روی گزینه Security ضربه بزنید و گزینه Google Authenticator را انتخاب کنید و آن را فعال کنید.
  • در این صورت کدهایی برای شما نمایش داده می شود که باید آن را در نرم افزار Google Authenticator وارد کنید تا حساب کاربری شما به آن متصل شود.

به همین راحتی می توانید امنیت حساب خود را چند برابر کرده و برای برداشت و واریز به حساب کاربری خود از این کد استفاده کنید.

واریز به حساب کاربری صرافی کوین لوکالی

برای انجام معاملات در این صرافی باید کیف پول خود را شارژ کنید. برای این کار باید در قسمت اصلی برنامه بر روی گزینه Wallet ضربه بزنید. در این جا سه گزینه برای شما به نمایش در خواهد آمد که Deposit، Withdraw  و Transfer می باشد که شما باید گزینه Deposit را برای شارژ حساب خود انتخاب کنید.

در ادامه باید ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس در صفحه بعدی از بین شبکه های موجود یک شبکه انتقال را برای منتقل کردن ارز مورد نظر از صرافی ایرانی انتخاب کنید. شبکه ترون یا TRX می توان انتخاب بسیار خوبی برای این کار باشد. در انتها هم باید به صرافی ارز دیجیتال ایرانی خود رفته و با استفاده از آدرس داده شده و یا اسکن QR کد دیپوزیت را کامل کنید.

بخش فیوچرز در Coinlocally

در صفحه اول باید بر روی گزینه Futures ضربه بزنید. در این قسمت شما می توانید معاملات خود را انجام دهید. زمانی که برای اولین بار وارد قسمت فیوچرز می شود، از شما خواسته می شود تا مواردی را مطالعه و تأیید کنید.

در قسمت بالا، ارز مورد نظر خود را انتخاب کرده و حالت معامله را بین حالت های Croos و یا Isolated قرار دهید. در ادامه هم باید ضریب معامله خود را انتخاب کنید. در این صرافی می توانید ضریب را تا 125 بالا ببرید.

حالت های مختلفی هم برای خرید و فروش وجود دارد که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. سپس باید حد ضرر و سود خود را نیز مشخص کنید. لازم به ذکر است که کارمزد این معاملات بیشتر از صرافی بایننس خواهد بود و این مقدار بسته به نوع معامله شما و ارز مورد نظر، متغیر خواهد بود.

بخش Spot در کوین لوکالی

شما در صرافی Coinlocally می توانید معاملات اسپات را نیز انجام دهید. برای این کار کافی است که در صفحه اصلی گزینه Local را انتخاب کنید. وارد صفحه اصلی مدیریت اسپات شده و ارز مورد نظر خود را انتخاب کند. خرید و فروش را معین کرده و نوع معامله را انتخاب کنید. به همین راحتی می توانید معاملات اسپات را انجام دهید.

کلام آخر

کوین لوکالی از جمله صرافی های جدید در عرصه رمز ارز ها به حساب می آید که کار خود را در سال 2018  آغاز کرده است و توانسته است کاربران بسیاری را به خود جذب کند. از این رو به آموزش صرافی کوین لوکالی (Coinlocally) پرداخته ایم که می توانید از آن استفاده کنید.

 

مقالات پربازدید این هفته :

نرم افزار کسب درآمد با دیدن تبلیغات روزی 20 دلار

لیکوئید شدن یا نقدینگی در رمزارز ها چیست؟

پرفکت مانی چیست

ارسال پاسخ