لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول چگونه است؟

لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول چگونه است؟

پیامک های تبلیغاتی از جمله تبلیغاتی است که می تواند بسیار آزار دهنده باشد و کاربران با دریافت این نوع از پیامک ها دچار مشکل شده باشند. اپراتور های تلفن همراه راه هایی را برای کاربران ارائه داده اند که بتوانند با استفاده از آن ها به راحتی به لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول بپردازند. برای آشنایی با این روش ها و آموزش انجام آن ها، تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

اگر میخواین وارد دنیای ترید و کریپتو کارنسی و فارکس و دنیای رمز ارز بشید ، اولین نیاز شما تهیه یک سرور مجازی هست ، اگر نمیدونید تفاوت VPS با VPN چیست ، حتما مقاله زیر را بخونید :

VPS چیست

لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول

ارسال پیامک های تبلیغاتی از جمله روش هایی است که بسیاری از برند ها و فروشگاه و … از آن برای جذب مشتری و یا اطلاع رسانی به مشتریان خود استفاده می کنند. این مدل از تبلیغات ممکن است در برخی موارد برای شما کاربردی باشد؛ اما برای بسیاری از کاربران روشی خسته کننده به حساب می آید.

اگر برای شما هم دریافت پیامک های تبلیغاتی امری آزاد دهنده و اذیت کننده است، می توانید از روش هایی برای لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول استفاده کنید. برای آشنایی با این روش ها تا انتها با ما همراه باشید.

کد حذف پیامک تبلیغاتی

برای انجام این کار و قطع پیامک های تبلیغاتی، تمام اپراتور ها یک کد مشترک را ارائه داده اند و کاربران می توانند با استفاده از این کد به راحتی پیامک های تبلیغاتی خود را غیر فعال کند. این کار تمام شماره های تبلیغاتی را مسدود می کند و دیگر هیچ گونه پیامی را تحت عنوان پیامک های تبلیغاتی دریافت نخواهید کرد.

برای استفاده از این روش کافی است که کد *800# را وارد کرده و سپس بر روی گزینه Call و یا برقراری تماس ضربه بزنید.

در ادامه منویی برای شما نمایش داده خواهد شد که در این منو باید گزینه 3 یعنی گزینه قطع سرویس پیامک های تبلیغاتی را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه و گذشت چند لحظه، پیامکی را دریافت خواهید کرد که به شما اعلام می کند که پیام های تبلیغاتی شما حذف شده اند و دیگر آن ها را دریافت نخواهد کرد.

لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول

اگر از دسته کاربران پر تعداد سیم کارت های همراه اول می باشید و می خواهید دیگر پیامک های تبلیغاتی را دریافت نکنید، می توانید از روشی اختصاصی برای انجام این کار استفاده کنید. برای انجام این کار کافی است که عدد 1 را به شماره 8999 ارسال کنید.

همچنین می توانید با استفاده از کد دستوری *899# به لغو پیامک تبلیغاتی در اپراتور همراه اول بپردازید. البته می توانید با شماره گیری 9991 نیز درخواست لغو پیامک تبلیغاتی را برای شماره خود ثبت کرده و در نتیجه این سرویس برای شما غیرفعال می شود.

البته روش دیگری نیز برای این کار وجود دارد که با استفاده از نرم افزار همراه من مقدور می باشد. این نرم افزار، برنامه اختصاصی همراه اول است که می توانید از آن بر روی دیوایس ها خود استفاده کرده و انواع خدمات مختلف را دریافت کنید. برای لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول با استفاده از همراه من می توانید روال زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا وارد همراه من شده و سپس وارد قسمت خدمات شوید.
  • در ادامه از بین گزینه های موجود، گزینه پیامک انبوه را انتخاب کرده و سپس گزینه مربوط به لغو پیامک تبلیغاتی را فعال کنید.
  • پس از گذشت چند دقیقه پیامکی مبنی بر موفقیت آمیز بودن این عملکرد دریافت خواهید کرد.

روش‌ قطع پیامک تبلیغاتی ایرانسل

در اپراتور ایرانسل نیز می توان از روش های مختلف برای لغو پیامک تبلیغاتی استفاده نمود. از جمله این روش ها می توان به ارسال پیامک اشاره نمود. برای انجام این کار کافی است که عدد 2 را به شماره 5005 ارسال کنید. با انجام این کار برای همیشه پیامک های تبلیغاتی را بر روی دیوایس خود غیر فعال خواهید نمود.

همچنین شما می توانید با شماره 700 تماس گرفته و درخواست خود را مبنی بر لغو پیامک تبلیغاتی خود ثبت کنید.

البته می توانید از نرم افزار ایرانسل من نیز برای لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل استفاده کنید. ایرانسل من نیز یکی از نرم افزار هایی است که برای کاربران سیم کارت های ایرانسل طراحی و ارائه شده است و این کاربران می توانند از آن برای دسترسی و استفاده بهتر از خدمات استفاده کنند. برای این کار کافی است که روال زیر را طی کنید:

  • وارد نرم افزار ایرانسل من شده و سپس بر روی گزینه سایر ضربه بزنید.
  • سپس از بین گزینه های موجود بر روی گزینه پرونده کلیک کنید و گزینه مدیریت پیامک های تبلیغاتی را انتخاب کنید.
  • در انتها نیز سرویس های تبلیغاتی فعال را غیر فعال کنید تا دیگر پیامک تبلیغاتی دریافت نکنید.

کلام آخر

دریافت پیامک های تبلیغاتی برای بسیاری از کاربران می تواند آزار دهنده و خسته کننده باشد. اگر شما می خواهید که پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کنید و دیگر پیام تبلیغاتی دریافت نکنید، روش های بسیاری در دسترس است. برای آشنایی با روش های لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول می توانید از مطلب بالا استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

ماشین حساب استیکینگ

نحوه بلاک کردن شماره در واتس اپ

کسب درآمد از بازی Second Life

خرید وی پی اس ترکیه

خرید سرور هلند

ارسال پاسخ