تفاوت گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا چیست؟ | FarazServer

تفاوت گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا چیست؟ | FarazServer

اگر شما هم از دسته کاربران پر تعداد محصولات اپل یعنی آیفون و آیپد و … باشید، حتماً با مشکل استفاده از برخی از نرم افزار ها و امکانات موجود در دیوایس اپل خود روبرو شده اید. برای حل این مشکل باید اشتراک این نرم افزار ها و پلتفرم ها را خریداری کنید تا بتوانید از آن ها استفاده کنید. از جمله راه حل ها برای پرداخت این هزینه ها، گیفت کارت های اپل است. گیفت کارت ها اپل برای کشور های مختلف صادر می شود که از جمله پرطرفدار ترین آن ها، گیفت کارت های اپل آمریکا و کانادا می باشد. برای پاسخ به سوال تفاوت گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا چیست، تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

اما قبل از توضیح تفاوت گیفت کارت های اپل آمریکا و کانادا، به توضیح مختصری در مورد گیفت کارت اپل یا آیتونز بپردازیم.

قبل از اینکه ادامه مقاله رو بخونید ، مطلع باشید که کلی مقاله و مطالب خاص در اینستاگرام فراز سرور هست که پیشنهاد میکنیم حتما مطالعه کنید

اینستاگرام فراز سرور

گیفت کارت اپل یا آیتونز چیست ؟

گیفت کارت اپل در واقع نوع کارت اعتباری است که می تواند به صورت مجازی و یا فیزیکی در اختیار کاربران قرار بگیرد. این کارت ها قابل شارژ نمی باشند و فقط به صورت یکبار مصرف می توان از آن ها استفاده نمود. همان طور که از نام این گیفت کارت ها مشخص است توسط کمپانی بزرگ اپل صادر شده اند و از آن ها می توان برای خرید در استور های مختلف اپل و همچنین در دیوایس های مختلف این شرکت بزرگ استفاده نمود.

با استفاده از این گیفت کارت های اپل می توان حساب کاربری خود را شارژ کرده و از تمام امکانات موجود دیوایس های اپل که بسیاری از آن ها پولی می باشند، استفاده نمود. این دسته از کارت های اعتباری مبالغ مختلفی دارند. گیفت کارت های اپل ممکن است 10 دلاری، 5 دلاری، 15 دلاری، 20 دلاری، 25 دلاری، 50 دلاری و نهایتاً 100 دلاری باشند.

از جمله معروف ترین و محبوب ترین گیفت کارت های اپل موجود در بازار، گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا می باشد. اما تفاوت بین گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا چیست؟ برای پاسخ به این سؤال تا انتها با ما همراه باشید.

تفاوت گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا چیست ؟

هر دو این گیفت کارت ها توسط کمپانی اپل صادر شده اند و کاربران به منظور شارژ حساب کاربری خود می توانند از آن ها استفاده کنند. با استفاده از گیفت کارت اپل کانادا، کاربران می توانند به امکانات مختلف موجود در دیوایس های اپل خود از جمله موسیقی، بازی ها، پادکست ها، برنامه ها و … دسترسی داشته باشند. کاربران با شارژ حساب کاربری خود با استفاده از گیفت کارت کانادا می توانند به خرید همگی آن ها از استور کانادا اقدام کنند.

البته لازم به ذکر است که آیتونز و یا آیتونز کانادا به صورت کلی دارای یک برنامه واحد می باشد که فقط از نظر محتوا و همچنین قیمت برنامه ها و استفاده از محتوا های مختلف برای استور های کشور ها مختلف، متفاوت است.

در اپل استور آمریکا امکان دسترسی به بیش از 10 میلیون موسیقی از تمام نقاط جهان، پادکست ها مختلف در موضوع های مختلف و همچنین بیش از 2500 کتاب صوتی وجود دارد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از ویژگی های خاص آیتونز فقط و فقط در اپل استور آمریکا وجود دارد.

در آیتونز بسیاری از برنامه های تلویزیونی و برنامه های مختلف در دسترس کاربران قرار دارد که با استفاده از اپل آیدی خود به خریداری و تماشای آن ها بپردازند. البته لازم به ذکر است که برای خرید این برنامه ها، نیاز به شارژ حساب کاربری اپل خود دارید که برای این کار می توانید از مستر کارت و ویزا کارت و یا گیفت کارت های اپل و آیتونز استفاده کنید.

اگر می خواهید با نحوه خرید و شارژ مستر کارت و ویزا کارت آشنا شوید، می توانید از فراز سرور کمک بگیرید.

شارژ مستر کارت/ ویزا کارت

اما نکته ای در این میان وجود دارد که دارای اهمیت بسیار بالایی است؛ باید حتماً به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده از گیفت کارت کانادا باید دارای اپل آیدی و یا حساب کاربری اپل کانادا باشید. در غیر این صورت نمی توانید از گیفت کارت کانادا استفاده کنید. با داشتن حساب کاربری کانادا و شارژ آن می توانید از خدمات ویژه ابری iCloud نیز استفاده کنید که در بین کاربران طرفداران بسیار زیادی دارد.

مزایای استفاده از گیفت کارت اپل چیست ؟

با استفاده از گیفت کارت اپل، همان طور که گفته شد، می توانید از بسیاری از امکانات موجود در دیوایس اپل خود با خرید اشتراک استفاده کنید. به علاوه استفاده از این گیفت کارت های دارای ویژگی های خاص خود است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • با استفاده از گیفت کارت اپل و شارژ حساب کاربری خود می توان به خرید و استفاده از نرم افزار های غیر رایگان موجود در دیوایس های اپل پرداخت.
  • با استفاده از این گیفت کارت و متصل کردن آن به حساب آیتونز خود می توان در بسیاری از وب سایت های خارجی به ساخت اکانت پریمیوم پرداخت.
  • با استفاده از گیفت کارت اپل می توان از موسیقی ها، پادکست ها و کتاب های صوتی بی شماری که در آیتونز وجود دارد، استفاده نمود و اقدام به خرید آن ها کرد.

خرید گیفت کارت اپل چگونه است ؟

برای خرید گیفت کارت اپل مانند بسیاری دیگر از گیفت کارت ها مانند گیفت کارت های پلی استیشن، نتفلیکس و … روش های بسیاری زیادی وجود دارد. از جمله این روش ها می توان به خرید مستقیم اینترنتی از app store اشاره نمود که در این صورت گیفت کارت اپل به صورت فیزیکی به کاربران ارائه خواهد شد.

اما با توجه به تحریم هایی که علیه ایران اعمال شده است و محدودیت هایی که کاربران ایرانی شامل آن شده اند، امکان خرید مستقیم این گیفت کارت ها برای کاربران وجود ندارد.

پس یعنی کاربران ایرانی امکان خرید گیفت کارت اپل را ندارند ؟؟!

اصلاً جای نگرانی وجود ندارد، فراز سرور همواره به دنبال راحتی کاربران خود بوده است. با توجه به این موضوع امکان خرید گیفت کارت اپل را نیز به مجموعه خدمات بی شمار خود اضافه کرده است که شما کاربران عزیز فراز سرور از این پس می توانید برای خرید گیفت کارت اپل از این امکانات استفاده کنید.

خرید گیفت کارت اپل

بعد از خرید این گیفت کارت، کد 16 رقمی برای شما ارسال خواهد شد که می توانید از آن برای شارژ حساب کاربری اپل خود استفاده کنید و سپس به خرید برنامه ها و دسترسی به تمام برنامه ها و موسیقی ها و پادکست ها و … در دیوایس های اپل بپردازید.

کلام آخر مقاله تفاوت گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا

گیفت کارت های اپل از جمله کارت های اعتباری هستند که در دسترس کاربران قرار دارد و کاربران با استفاده از آن ها می توان به شارژ حساب کاربری خود در آیتونز بپردازند. با شارژ حساب کاربری خود می توانید به بسیاری از امکانات موجود در دیوایس های اپل دسترسی داشته باشید. در مقاله بالا سعی نمودیم که تفاوت گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا بپردازیم.

امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد، فراموش نکنید که حتماً صفحه اینستاگرام فراز سرور را دنبال کنید که کلی مطلب خوب و مفید برای شما تدارک دیده ایم.

 

برخی از خدمات فراز سرور :

احراز هویت بایننس

سرور مخصوص بایننس

 

مقالات پربازدید :

آموزش خرید بیت کوین با وب مانی

خرید از آمازون با پی پال

گیفت کارت هولو چیست

ارسال پاسخ