آموزش خرید بیت کوین با وب مانی | FarazServer

آموزش خرید بیت کوین با وب مانی | FarazServer

اگر از دسته کاربران فعال در حوزه ارز های دیجیتال و ترید باشید، حتما نام وب مانی را شنیده اید. وب مانی از جمله سرویس های پرداختی جهانی است که بر خلاف بسیاری از سرویس های موجود مانند پی پال و ویزا کارت و … از دسترس ایرانیان خارج نشده است و کاربران ایرانی می توانند از آن برای انجام امور خود استفاده کنند. اما نحوه خرید بیت کوین و دیگر ارز های دیجیتال با وب مانی چگونه است. برای آموزش خرید بیت کوین با وب مانی تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

آموزش خرید بیت کوین با وب مانی

وب مانی از جمله سرویس های پرداخت جهانی است که در سال 1998 فعالیت خود را در کشور روسیه شروع کرده است. این سرویس در حال حاضر دارای بیش از 39 میلیون کاربر فعال در ماه دارد که عدد بسیار خوبی برای آن به شمار می رود. البته باید به این موضوع اشاره نمود که وب مانی به اندازه سرویس های دیگر موجود مانند پی پل قدرتمند نمی باشد ولی با توجه به خدماتی که به کشور های تحریم شده ای مانند ایران اعمال می کند، توانسته است کاربران زیادی را به خود جذب کند.

از وب مانی برای انجام امور مختلفی می توان استفاده نمود که از جمله مهم ترین آن ها خرید و پرداخت هزینه های مختلف در وب سایت ها خارجی است؛ چرا که با توجه به تحریم های موجود، کمتر سرویسی خدمات خود را برای کاربران ایرانی ارائه می دهد.

همچنین تعداد زیادی از صرافی های ارز دیجیتال، بروکر، فروشگاه های آنلاین، فروشگاه فایل، فروشگاه های دامنه، فروشگاه هاستینگ و فروشگاه های بازی و بسیاری دیگر از فروشگاه های آنلاین از وب مانی پشتیبانی می کنند. این امر باعث می شود که کاربران به راحتی و با استفاده از این سرویس بتوانند هزینه های خود را در این سرویس ها بپردازند.

از طرفی هم با توجه به گسترش کار های اینترنتی و به اصطلاح فری لنسری، کاربران می توانند برای انجام کار های خارجی و دریافت دستمزد خود در این زمینه از وب مانی استفاده کنند و بدون نگرانی به دریافت پول خود بپردازند.

اگر تا به حال اقدام به افتتاح حساب وب مانی خود نکرده اید، می توانید از خدمات فراز سرور در این زمینه استفاده کنید.

افتتاح حساب وب مانی ››

وب مانی از چه ارز هایی پشتیبانی می کند؟

این وب سایت داری کیف پول های مختلفی است که کاربران با استفاده از آن ها می توانند به راحتی به دریافت، ذخیره و یا برداشت ارز های مختلف و سرمایه های موجود بپردازند. در ادامه به تعدادی از این کیف پول های اشاره می کنیم:

  • WMZ- کیف پول مربوط به دلار ایالات متحده آمریکا – هر WMZ برابر با یک دلار آمریکا است.
  • WME- کی پول مربوط به یورو می باشد.
  • WMR- کیف پول مربوط به روبل روسیه است.
  • WMU- این کیف پول مربوط به کرونیا کشور اوکراین است.
  • WMB- کیف پول روبل بلاروس است.
  • WNK- این کیف پول مربوط به قزاقستانی کشور قزاقستان است.
  • WMV- کیف پول مربوط به دانگ کشور ویتنام است.
  • WMX- این کیف پول مربوط به بیت کون است و هر WMX برابر یا 0.001 بیت کوین می باشد.
  • WMH- این کیف پول مربوط به بیت کوین کش می باشد.
  • WML کیف پول مربوط به لایت کوین است.
  • WMG- این کیف پول مربوط به طلا است.

البته لازم به ذکر است که این کیف پول ها به صورت کامل در اختیار کاربران می باشند و همه آن ها می توانند از آن ها اشاره کنند. اما برای ساخت برخی از آن ها باید دارای شرایط خاصی بود. به عنوان مثال اگر می خواهید کیف پول یورو خود را بسیاری باید از ساکنین منطقه یورو نیز باشید.

آموزش خرید بین کوین با وب مانی

همان طور که گفته شد با توجه به این که وب مانی دارای کیف پول های مختلفی برای انجام تراکنش ها و ذخیره ارز های مختلف می باشد، می توان بیت کوین را نیز با استفاده از این سرویس خریداری نمود. برای خرید بیت کوین از وب مانی می بایست طبق روال زیر عمل کنید:

  • در ابتدا باید وارد حساب وب مانی خود شده و سپس به قسمت quick buy بروید.
  • در ادامه باید از بین روش های موجود برای پرداخت، روش مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید.
  • در آخرین مرحله هم می توانید با کلیک بر روی گزینه Exchange، بیت کوین خود را خریده و آن را بر روی کیف پول مخصوص خود در وب مانی مشاهده کنید.

البته لازم به ذکر است که یکی از مشکلات موجود در هنگام خرید بیت کوین و یا استفاده از وب مانی برای پرداخت های مختلف، مقدار موجودی حساب کاربری است که به راحتی قابل افزایش می باشد. برای افزایش موجودی حساب کاربری خود می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. اما یکی از ساده ترین روش های ممکن برای افزایش موجود وب مانی و شارژ حساب خود، استفاده از خدمات فراز سرور در این زمینه می باشد.

با استفاده از خدمات فراز سرور برای شارژ حساب وب مانی خود به راحتی می توانید از موجودی حساب خود برای خرید بیت کوین و انجام امور مختلف و حتی پرداخت های مختلف در وب سایت ها استفاده کنید.

شارژ حساب وب مانی ››

کلام آخر

وب مانی از جمله سرویس های پرداخت جهانی است که خدمات خود را برای کاربران ایرانی محدود نکرده است و کاربران ایرانی می توانند از آن برای انجام امور خود استفاده کنند. این وب سایت از جمله سرویس های پرقدرت جهانی مانند پی پال محسوب نمی شود اما با توجه به ارائه خدمات به کاربران ایرانی، کاربران زیادی دارد. با استفاده از وب مانی می توان بیت کوین نیز خریداری نمود که در مطلب بالا به آموزش خرید بیت کوین با وب مانی پرداخته ایم.

امیدوارم که مطلب بالا برای شما مفید بوده باشد، فراموش نکنید که حتماً صفحه اینستاگرام فراز سرور را دنبال کنید که کلی مطلب خوب و مفید و کاربردی برای شما تدارک دیده ایم.

 

برخی از خدمات فراز سرور :

سرور آی پی ثابت اشتراکی

سرور مخصوص ترید

خرید اپل آیدی

مقالات پربازدید :

گیفت کارت هولو چیست

خرید اکانت KWfinder با قیمت اصلی اورجینال

ارسال پاسخ