چگونه یک سفارش را در Grubhub لغو کنیم ؟

چگونه یک سفارش را در Grubhub لغو کنیم ؟

امروزه با توجه به گسترش اینترنت و استفاده بسیاری از کاربران از دیوایس ها هوشمند، بسیاری از کسب و کار ها رنگ بوی دیگری گرفته است که از این کسب و کار ها می توان به سفارش غذا اشاره نمود. سفارش غذا امروزه به صورت آنلاین صورت می گیرد که نرم افزار های بسیاری برای انجام این کار ایجاد شده است. از این نرم افزار ها می توان به Grubhub اشاره نمود. حال اگر در این نرم افزار سفارش اشتباهی را ثبت کنید، چگونه یک سفارش را در Grubhub لغو کنیم برای پیدا کردن پاسخ این سؤال تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

نحوه ی حذف یک سفارش در Grubhub

سفارش غذا به صورت آنلاین یکی از راه حل هایی است که برای کاربران به وجود آمده است تا بدون مراجعه به رستوران ها و یا تماس گرفتن با آن ها، غذا را سفارش داده و آن را در هر جایی که می خواهند دریافت کنند. این موضوع باعث شده است که نرم افزار های بسیاری در این زمینه ایجاد شده و هر کدام امکانات خاصی را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

از جمله این نرم افزار ها می توان به Grubhub اشاره نمود که دارای امکانات بسیاری است و رستوران ها و فست و فود ها زیادی را پشتیبانی می کند. با استفاده از نرم افزار Grubhub می توان هر غذایی را که می خواهید را سفارش داده و هزینه آن را نیز به صورت آنلاین پرداخت کنید.

حال اگر شما پس از سفارش دادن غذا ها، از سفارش آن ها پشیمان شده و یا برنامه شما تغییر کند، چگونه باید این سفارش را لغو کرد برای این کار پس از سفارش غذای خود می توانید از روند زیر استفاده کنید:

  • ابتدا باید وارد وب سایت Grubhub.com  شده و سپس به لینکی که برای دیدن همه سفارش های شما وجود دارد، ضربه بزنید.
  • پس از ورود به قسمت Order می توانید بر روی گزینه ویرایش/ لغو کلیک کنید.
  • در ادامه باید دلیل را برای لغو سفارش وارد کرده و توضیحاتی را ارائه کنید.

به همین سادگی می توانید بدون هیچ گونه مشکلی سفارش خود را در Grubhub لغو کنید. البته برای لغو سفارش خود باید به این نکته توجه داشته باشید که در هر زمان نمی توانید این را کار را انجام دهید، این امکان در زمانی برای شما در دسترس خواهد بود که سفارش شما در حال پردازش می باشد و در زمان تحویل در دسترس نخواهد بود.

نحوه بازپرداخت در Grubhub

وقتی شما سفارش خود را در این برنامه لغو می کنید، چه از طریق برنامه و چه از طریق تماس، به این معنی است که فوراً باز پرداخت می کنید، برای این کار باید با پشتیبانی Grubhub تماس بگیرید. به همین منظور شما می توانید از روش زیر استفاده کنید:

  • برای این کار باید با پشتیبانی Grubhub تماس بگیرید. برای این کار می توانید از شماره +1 1085-585 (877) استفاده کنید.
  • در ادامه باید با یکی از متخصصین مراقبت از مشتری صحبت کنید و موضوع را توضیح دهید.
  • درخواست بازپرداخت را مطرح کرده و طرح موضوع کنید.
  • منتظر بمانید که Grunhub از طریق ایمیل به شما پاسخی را مبنی بر درخواست طرح شده شما ارائه کنید.

البته لازم به ذکر است که خط مشی بازپرداخت Grubhub به سفارش هایی اشاره داد که اشتباه شده است. این موضوع ممکن است که واضح نبوده ولی همجنان به مواردی اشاره دارد که سفارش دیر شده است و یا نرسیده است و یا اشتباهی صورت گرفته است. این واقعیت که شما نظر خود را تغییر داده اید و می خواهید سفارش خود را لغو کنید، نمی تواند باعث بازپرداخت سریع شود.

در حالت ایده آل می توانید سفارش خود را از طریق Grubhub لغو کرده و برای لغو آن با خود رستوران تماس بگیرید و سپس با استفاده از شماره تماس داده شده با پشتیبانی مشتریان Grubhub تماس گرفته و وضعیت را برای آن ها توصیف کنید تا بازپرداخت برای شما در دسترس باشد.

کلام آخر

استفاده از وب سایت ها و پلتفرم های آنلاین برای سفارش غذا طرفداران بسیاری پیدا کرده است که کاربران می توانند از آن استفاده کنند. حال اگر در این پلتفرم ها به سفارش غذا پرداختید و از آن پشیمان شده و یا اشتباهی در آن صورت گرفته است، چگونه یک سفارش را در Grubhub لغو کنیم برای پیدا کردن پاسخ این سؤال می توانید از مطلب بالا استفاده کنید.

 

مقالات پربازدید این هفته :

آیا VPN را همیشه روشن بگذاریم ؟

آیا استفاده از وی چت بی خطر است ؟

ارز مسافرتی چیست ؟

ارسال پاسخ