نحوه دور زدن ممنوعیت در پوکمون گو | FarazServer

نحوه دور زدن ممنوعیت در پوکمون گو | FarazServer

یکی از بازی هایی که از محبوبیت بسیاری در بین کاربران برخوردار می باشد، بازی پوکمون گو است. پوکمون گو بسته به جایی است که در آن زندگی می کنید و شما با استفاده از آن می توانید پوکمون ها را پیدا کرده و با استفاده از آن ها امتیاز کسب کنید. اگر شما از جمله کاربرانی هستید که منطقه دورافتاده و یا کمتر پرجمعیت زندگی می کنید، امکان دارد که پوکمون های کمتری را پیدا کنید. البته این بازی در برخی کشور ها در دسترس نمی باشد و در صورت استفاده از سرور های دیگر برای دسترسی به آن دچار محدودیت هایی می شوید. اما آیا روشی برای دور زدن ممنوعیت پوکمون گو وجود دارد برای آشنایی با نحوه دور زدن ممنوعیت در پوکمون گو تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

روش دور زدن ممنوعیت در پوکمون گو

پوکمون گو از جمله بازی های آنلاینی است که در بسیاری از کشور های دنیا دچار محدودیت هایی شده است و کاربران و گیمر ها نمی توانند به انجام این بازی پرداخته و از انجام آن لذت ببرند. این بازی در کشور هایی مانند چین و ایران به خاطر خطرات امنیتی دچار محدودیت شده اند.

البته که خبر خوب برای گیمر ها این باشد که با استفاده از وی پی اس می توان به این بازی دسترسی داشته و ممنوعیت های موجود در این بازی را دور زد ولی مسئله ای که در این میان مطرح است این است که آیا از هر سرور و وی پی اس می توان برای دور زدن ممنوعیت در پوکمون گو مورد استفاده قرار داد؟

سؤالی که برای کاربران می تواند سرنوشت ساز باشد. چرا که استفاده از هر سرور و وی پی اس که به صورت رایگان در دسترس آن ها قرار گرفته است، می تواند خطرات جبران ناپذیری را برای کاربران به ارمغان بیاورد. نرم افزار های مختلفی در گوگل پلی و پلی استور وجود دارد که کاربران می توانند از آن ها به صورت رایگان برای دسترسی به سرور های دیگر استفاده کنند.

اما مسئله ای که وجود دارد، این است که استفاده از آن ها می تواند دسترسی نرم افزار های مختلف را به دیوایس شما داده و همچنین با توجه به عدم رمزگذاری با کیفیت و امن در این نوع از وی پی اس ها، می تواند باعث نقض حریم شخصی شما شود.

از طرف دیگر این سرور ها به صورت اشتراکی با تعداد بالایی از کاربران کار می کنند؛ بنابراین نمی توانند سرعت خوب و قابل قبولی را به شما ارائه دهد. به علاوه این سرور ها دارای رنج آی پی معلومی می باشند که دولت ها و نهاد ها نظارتی می توانند به راحتی آن را از دسترس خارج کنند.

چه وی پی اسی برای دور زدن ممنوعیت پوکمون گو مناسب است ؟

اگر شما هم به دنبال یک وی پی اس خوب برای تغییر آی پی آدرس خود می باشید و می خواهید که بدون هیچ گونه نگرانی از کیفیت و سرعت بالایی برخوردار شده و همچنین بتوانید به برنامه ها و نرم افزار های مختلف مانند بازی پوکمون گو دسترسی داشته و به بازی کردن آن بپردازید، بهترین گزینه موجود برای شما، فراز سرور می باشد.

فراز سرور، سرور های خود از بیش از 90 کشور دنیا با بالا ترین کیفیت ممکن تهیه کرده است و شما کاربران می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از آن ها استفاده کرده و از سرعت و کیفیت آن ها در کنار امنیت بالا، لذت ببرید.

سرور های موجود در فراز سرور بر روی پروتکل های مختلف اعم از OpenVPN، IKEv2، PPTP، Cisco و … کانفیگ شده است. این سرور ها را می توانید بر روی هر پروتکلی که می خواهید استفاده کنید. استفاده از پروتکل ها می تواند بسیار کاربردی باشد چرا که سرعت و کیفیت بالایی را دارد و همچنین دارای امنیتی است که می تواند از اطلاعات شما محافظت کند.

از این سرور ها را می توانید برای دسترسی به بسیاری از وب سایت ها و نرم افزار ها مانند وب سایت بایننس و نرم افزار پوکمون گو استفاده کنید.

اگر می خواهید به دور زدن ممنوعیت در پوکمون گو بپردازید، کافی است که به وب سایت فراز سرور مراجعه کرده و سپس سرور مجازی مورد نیاز خود را انتخاب و آن را تهیه کنید.

مرکز خرید سرور مجازی

کلام آخر

دور زدن ممنوعیت در پوکمون گو از جمله کاربرد هایی که وی پی اس های موجود در فراز سرور دارد. این بازی از بازی هایی است که دچار محدودیت هایی شده است و نمی توان به آن دسترسی داشت. به همین دلیل است که شما برای انجام این بازی و پیدا کردن پوکمون ها باید از وی پی اس ها و سرور های مختلف موجود در فراز سرور استفاده کنید.

 

مقالات پربازدید این هفته :

هارد فورک Arrow Glacier چیست ؟

نحوه بلاک کردن شماره در واتس اپ

نحوه تغییر مکان در تلویزیون هوشمند VIZIO

ارسال پاسخ