کسب درآمد از بازی Second Life | فراز سرور

کسب درآمد از بازی Second Life | فراز سرور

امروزه کسب در آمد از بازی های مختلف، طرفداران زیادی پیدا کرده است. بازی های زیادی وجود دارد که کاربران می توانند علاوه بر سرگرمی و گذراندن وقت خود در آن بازی ها، کسب در آمد دلاری نیز بکنند. از جمله بازی های موجود، بازی second life می باشد. ممکن است این بازی در ابتدا برای شما گیج کننده باشد اما اگر با آن به صورت کامل آشنا شوید، می تواند بسیار جذاب باشد. برای آشنایی با نحوه کسب درآمد از بازی Second life تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

قبل تر در خصوص چندین بازی متاورسی دیگر که بتونید هم کسب درآمد کنید و هم گیم بازی کنید صحبت کردیم که اونا هم میتونه قبلش براتون جالب باشه :

آموزش بازی آپلند Upland

محبوب ترین بازی‌ های متاورس

نرم افزار کسب درآمد با دیدن تبلیغات روزی 20 دلار

کسب درآمد از بازی second life

بازی second life از جمله بازی های 3 بعدی است که در سال 2003 کار خود را آغاز کرده است. فضای این بازی به گونه ای ساخته شده است که کاربران در آن می توانند با یکدیگر ارتباط و تعامل داشته باشند و همچنین می توانند محتوا های بازی مانند ساختمان ها، اشیای مرتبط با بازی و کاراکتر های مختلف را طراحی کنند و محیط بازی خود را منحصر به فرد تر کنند. بازی سکند لایف دارای محدودیت کمی برای بازکنان است و یا به اصطلاح User-generated Content می باشد.

بازی های Use-generated Content به بازی هایی گفته می شود که محتوا های آن دردسترس کاربران است و می توانند انواع محتوا های آن اعم از اشیا، ساختمان ها و حتی کاراکتر های بازی را شخصی سازی کنند و محتواهای خاص خود را به وجود آورند.

همان طور که گفته شد، این بازی داری فضایی تعاملی با کاربران است و در آن می توان با کاربران دیگر نیز تعامل داشت و همچنین در سکند لایف چت روم نیز وجود دارد که در آن می توان با کاربران دیگر نیز به صحبت پرداخت. به علاوه در این بازی می توان در رویداد های مختلف مانند کلاش های دانشگاهی، رویداد های خبری، کنسرت های زنده و … شرکت نمود.

نحوه کسب درآمد از بازی second life

در بازی سکند لایف از بخش های مختلفی می توان کسب درآمد نمود که هر کدام از آن ها قاعده خود را دارد ولی در مجموع می توان با فروش و ساخت ساز در این بازی کسب درآمد کرد. در ادامه به روش های کسب درآمد در بازی second life می پردازیم:

  • فروش آیتم های مختلف موجود در بازی

همان طور که گفته شد، در این بازی می توان به ساخت و شخصی سازی ابزار ها و وسایل مختلف پرداخت. این وسایل به چیز خاصی محدود نمی شوند و می تواند حتی لباس خاصی باشد که به صورت 3 بعدی در این بازی موجود می باشد. البته در این بازی می توان با نوشتن متن های مختلف برنامه نویسی به کسب درآمد نیز بپردازید.

  • ساخت و ساز و فروش زمین در سکند لایف

با خرید زمین های مختلف در این بازی و همچنین ساخت و ساز در آن ها می توانید به یک فرد پر درآمد در این بازی تبدیل شوید. در این بازی امکان خرید زمین ها و ملک های مختلف وجود دارد که می توان بعد از مدتی آن ها را فروخت و یا اجاره داد.

  • خلق تجربه های جدید

در این بازی امکان ساخت مینی گیم ها و حتی طراحی و ساخت سالن های کنفرانس و سالن های موسیقی و … وجود دارد که کاربران می توانند با استفاده از آن ها به کسب در آمد بپردازند و آن ها را اداره کنند. به عنوان مثال شما می توانید به ساخت کلاب بپردازید و آن را اداره کنید؛ هرچه کلاب شما معروف تر باشد، در آمد بیشتری نیز خواهید داشت.

  • کار کردن برای مشاغل بازی

یکی دیگر از راه های موجود در این بازی برای کسب درآمد، کار کردن برای مشاغلی است که در این بازی وجود دارد. به عنوان مثال می توان در کلاب های موجود در این بازی به عنوان دیجی و یا یک میزبان را ایفا کنید. البته می توانید به عنوان فروشنده نیز در فروشگاه های موجود در این بازی هم عمل کرده و از آن ها کسب درآمد کنید و حقوق دریافت کنید.

نحوه انجام بازی second life

بازی سکند لایف، همان طور که گفته شد، از جمله بازی هایی است که در آن محدودیت های خاصی برای کاربران وجود ندارد و در آن می توان به راحتی کسب در آمد نمود. در ادامه به تکنیک هایی که با استفاده از آن ها می توان بهتر کسب درآمد کرد، اشاره می کنیم:

  • آواتار

در هنگام ورود به این بازی و شروع آن، باید برای خود آواتاری را ایجاد کنید که حتماً نیازی نمی باشد که جنسیت آن را مشخص کنید. پس از ساخت آواتار خود تمام آیتم های آن در Inventory ذخیره می شود که شما می تواند در هر زمان آن ها را تغییر دهید.

  • تکنیک های بازی سکند لایف

فضای داخلی این بازی در نگاه اول کمی پیچیده به نظر می آید و با توجه به این موضوع بسیاری از کاربران و گیمر های مبتدی با ورود و سردرگمی در این بازی، آن را به صورت ترک می کنند. اما گیمر های حرفه ای به شناسایی بازی و به دست آورند تکنیک های بازی روی می آورند. یکی از تکنیک های موجود در این بازی، امکان حرکت آواتار توسط کلید های جهت نمای کیبورد است و همچنین برای پرواز نیز باید بر روی گزینه fly موجود در پایین صفحه ضربه بزنید.

با زدن دکمه fly در سکند لایف، آواتار به هوا پرتاب می شود. به علاوه این تکنیک، تکنیک دیگری نیز وجود دارد که آن تلپورت می باشد. برای این کار باید بر روی نقشه بازی کلیک کرده و سپس هر نقطه ای که مد نظر داری را انتخاب و بر روی آن دبل کلیک می کنید. به همین راحتی تلپورت خواهید شد.

  • تعامل و برقراری ارتباط

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، در این بازی می توان با کاربران دیگر تعامل داشت و با آن ها صحبت نمود. در این بازی چت رومی وجود دارد که با روشن کردن میکروفون می توان در آن به صحبت کردن و برقراری ارتباط با کاربران دیگر پرداخت.

2 نکته در مورد second life

  • عضویت در این بازی به صورت کاملاً رایگان است و کاربران به راحتی می توانند به ساخت آواتار خود در این بازی اقدام کنند. البته که برای خرید و صاحب خانه شدن در این بازی باید پاداش بسیار زیادی کسب کنید و یا اکانت پریمیوم این بازی را خریداری کنید.
  • با استفاده از این بازی می توان کسب درآمد نمود و به راحتی با استفاده از آن کسب در آمد دلاری کرد.

اگر شما هم از این بازی درآمد دلاری کسب کرده اید و می خواهید آن را نقد کنید، می توانید از خدمات فراز سرور استفاده کنید.

نقد کردن درآمد ارزی››

کلام آخر

Second life از جمله بازی های آنلاین است که کاربران و گیمر ها با انجام آن می توانند به کسب درآمد دلاری بپردازند. در این بازی می توان با فروش زمین و آیتم های خاص مانند لباس و وسایل خانه و خلق تجربه های جدید برای کاربران دیگر، به کسب در آمد رسید. در مطلب بالا به صورت کامل به نحوه کسب در آمد از بازی second life پرداخته ایم.

امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد، فراموش نکنید که حتماً صفحه اینستاگرام فراز سرور را دنبال کنید.

 

برخی از خدمات فراز سرور :

خرید اپل آیدی

سرور مخصوص ترید

 

برخی از مقالات پربازدید :

خرید سرور استونی

نکات مهم افتتاح حساب در ترکیه

نحوه کسب درآمد از Fiverr

ارسال پاسخ