خرید سرور آذربایجان | خرید آی پی ثابت آذربایجان | وی پی اس آذربایجان

خرید سرور آذربایجان | خرید آی پی ثابت آذربایجان | وی پی اس آذربایجان

مثل خیلی از کشورهای خاص دیگر خرید سرور آذربایجان هم از آن دسته سرورهایی هست که مخاطب خاص خودش را دارد ، اما در این مقاله میخوایم مزیت هایی از وی پی اس آذربایجان را بهتون بگیم که کمتر جایی شندید و شاید هم کلا نشنیده باشید .

اما قبل از هر چیز اگر هنوز تفاوت وی پی ان با VPS یا همان سرور مجازی رو نمیدونید و فکر می کنید عبارت آی پی ثابت یعنی VPS ، شما شدیدا احتیاج دارید مقالات مهم مارو مطالعه کنید و با پشت پرده آن آشنا شید :

فیلتر شکن آی پی ثابت و اسرار پشت پرده آن که نمیدونی !!

خوب با دیدن ویدئو بالا ، شما یک دید کامل نسبت به مفهوم وی پی اس و پشت پرده اصطلاحات غلط پیدا کردید و الان آماده هستید که بهتون در مورد مزایا و معایب خرید سرور آذربایجان توضیح بدیم .

خرید سرور آذربایجان

مخاطب خرید سرور آذربایجان چند دسته هستند .

تریدرهایی که از کشور آذربایجان احراز هویت کردند .

دانشجویانی که در کشور آذربایجان تحصیل میکنند و الان کشور دیگری هستند و برای انجام امور اداری و تحصیلی نیاز به آی پی ثابت آذربایجان دارند .

تاجرانی که برای انجام امور مالی مهم ، نیاز به VPS آذربایجان دارند .

و اما دسته دیگری که براتون جالب خواهد بود … !

گیمرها هستند ! بله گیمرها نیاز مبرم به سروری دارند که پینگ و پکت لاس خوب و پایینی داشته باشه و خبر خوب اینکه دیتاسنتری که ازش سرور اذربایجان میگیریم ، پینگی زیر 30 و حتی خیلی اوقات زیر 20 هم داده است و یک گیمر میدونه که چقدر ارزشمند می باشد !

در خصوص سرور کاهش پینگ در مقاله دیگری به صورت کامل صحبت کردیم :

سرور کاهش پینگ

مزایا خرید وی پی اس آذربایجان

همیشه تاکید کردیم اگر تریدر هستید ، از کشورهایی احراز هویت کنید ، که اول اینکه جزو کشورهای کم حاشیه باشند و دوم اینکه روابط سیاسی خوبی با ایران داشته باشند ! چرا ؟ چون اگر حتی یک درصد موردی پیش اومد خیلی راحت و در دسترس و با روابط خوب سیاسی هم که هست بتونید پیگیری مالی خودتون رو انجام بدید .

در مرحله بعد میتونیم در خصوص کیفیت و سرعت صحبت کنیم .

خوب دیتاسنتر azerbaijan همانطور که عرض کردیم پینگ فوق العاده خوبی داره و اگر با یک منابع سرور ( Ram – Cpu – Hard ) هم تلفیق بشه ، باعث میشه کیفیت و سرعت عالی داشته باشید .

پس با خرید این وی پی اس ، شما هم کیفیت عالی دارید و هم چون موقعیت این کشور چه از لحاظ سیاسی و هم جغرافیایی مثل کشورهایی که همیشه توصیه کردیم یعنی : سرور ترکیه ، سرور گرجستان ، سرور ارمنستان ، و … خوب هست .

معایب خرید سرور آذربایجان

در حقیقت ما در اکثر کشورها ، هم معایب گفتیم و هم مزایا ، اما هیچ عیبی روی این دیتاسنتر نمی بینیم که با واقعیت این موضوع رو بیان کنیم .

لذا با اطمینان این کشور را تایید میکنیم !

قیمت این سرور چند هست ؟

بالاتر عرض کردیم هیچ عیبی نمی بینیم ! این موضوع حتی در قیمت هم هست ! قیمت خرید سرور آذربایجان هم عالیه ، اما چون نوسانات ارز هست و منابع مختلف قیمت های مختلفی دارند لذا قبل خرید میتونید از کارشناسان ما پیگیری این موضوع را انجام دهید .

به طور مثال سروری مثل عمان ماهانه بالای 1 میلیون تومان هست با اینکه کیفیت آذربایجان رو نداره و همچنین خیلی هم برای ترید مناسب نیست در مقایسه میتونیم بگیم در حد و اندازه گرجستان و ترکیه و … می باشد .

نحوه خرید

برای خرید در صفحه اصلی سایت هم ذکر کردیم ، آنلاین میتونید خریدتون رو انجام بدید و پلان پایه را خریداری کنید .

بعد خرید پلان پایه ، مابتفاوت را براتون هر چقدر که باشه و به روز فاکتور میکنیم و بلافاصله سرور به مرحله کانفیگ و تحویل می رود .

نحوه پشتیبانی

پشتیبانی فروش از طریق تلفن در روز و زمان های کاری انجام می شود .

پشتیبانی فنی از ثانیه اول تا ثانیه اخر اعتبارتون از طریق تیکت با یک تیم فوق حرفه ای و متخصص انجام می شود .

نوع کانفیگ

سرور به صورت خام و ریموت دسکتاپ ارائه می شود و میتونید برای تمام دیوایس ها استفاده کنید ، از طریق موبایل و کامپیوتر میتونید راحت وارد محیط سرور بشید بدون حتی نیاز به کیل سوئیچ از سرور استفاده کنید .

اینکه عرض کردیم بدون نیاز به Kill Switch برای این می باشد که سرور 24 ساعته براتون فعال می باشد و با قطع شدن اینترنت و یا برق شما سرور خاموش نمی شود .

امنیت 512 بیت روی سرور با فایروال های قوی تضمین شده است و با خیال راحت میتونید به کارهای مهم خود برسید .

 

مقالات پربازدید این هفته :

سرور سیلیکون ولی

خرید سرور مراکش

آموزش DefiLlama