بهترین روش پرداخت خارجی | فراز سرور

بهترین روش پرداخت خارجی | فراز سرور

برای همه پیش‌ آمده است که قصد خریدار فروشگاه‌ های خارجی را داشته باشند ولی به دلیل وجود محدودیت ها و همچنین نگرانی از به سرقت رفتن اطلاعات بانکی دچار مشکل در پرداخت وجه شده‌ اند. البته که نگرانی در مورد استفاده پرداخت تا حدی درست است چرا که با وجود رمز و cvv2 باز هم امکان رهگیری ترافیک و سرقت اطلاعات شما وجود دارد. به همین دلیل تیم فراز سرور قصد دارد بهترین روش پرداخت خارجی را در بین روش‌ های موجود به شما ارائه دهد. پس تا انتها با ما همراه باشید .

انواع روش های پرداخت در سایت های خارجی

برای پرداخت وجه در سایت های خارجی روش هایی وجود اما به دلیل خطرات موجود در مورد سرقت از حساب ها در اینجا به امن ترین و بهترین روش های موجود اشاره می کنیم.

پرداخت با ویزا کارت

ویزا کارت یکی از سرویس های خدمات مالی است که توسط بسیاری از فروشگاه های اینترنتی موجود در سراسر جهان پشتیبانی می شود. ویزا کارت دارای سه نوع مختلف از نظر خدمات است. انواع ویزا کارت عبارت اند از کارت های اعتباری ( Credit cards ) نقدی ( Debit cards ) و کارت های پیش پرداخت ( Prepaid cards ) هرکدام از این کارت ها دارای ویژگی های خاص خود هستند که کاربران با توجه به نیازهای خود می توانند از آن ها انتخاب و از خدماتشان بهره مند شوند.

اما متأسفانه بر اثر تحریم های موجود علیه کشورمان و وجود محدودیت های مختلف این سرویس پرداختی نیز در ایران از دسترس خارج است، افرادی که می خواهند مسافرت خارج از کشور داشته باشند باید با خود وجه نقد حمل کنند و نمی توانند از این کارت‌ها استفاده کنند.

با استفاده از ویزا کارت می توان در اکثر نقاط جهان از دستگاه های خودپرداز پول وجه نقد دریافت کرده و همچنین با استفاده از آن به پرداخت اینترنتی نیز پرداخت.

مستر کارت

یکی از سرویس های خدمات مالی دیگر که کاربران زیادی دارد، مستر کارت است. مستر کارت چندین نمایندگی در کشورهای مختلف دارد و همچنین دارای چندین دستگاه پایانه در نقاط مختلف جهان است. این سرویس پرداختی رتبه اول مبادلات مالی را در دنیا به خود اختصاص داده است. این سرویس مالی دارای ویژگی هایی است که از آن ها می توان به کارمزد ناچیز، امکان دریافت صورت حساب روزانه، دریافت وجه نقد از طریق دستگاه های خودپرداز، امکان خرید از بسیاری از شرکت ها و سایت های بین‌المللی و همچنین انتقال پول از صرافی ها و بانک ها اشاره کرد.

کیف پول های الکترونیکی

یکی از مطمئن ترین و معتبرترین روش های پرداختی ممکن، استفاده از کیف پول های الکترونیکی است. کیف پول هایی مانند پی پال، وب مانی، بسیاری دیگر از کیف پول های الکترونیکی موجود در جهان امکان پرداخت وجه را به صورت آنلاین برای کاربران فراهم آورده‌اند. این نوع از کیف پول ها با ایجاد یک سطح امنیت اضافی برای کاربران به‌ عنوان یکی از امن‌ترین روش‌ های موجود شناخته می شوند.

با استفاده از کیف پول الکترونیکی برای پرداخت در سایت های خارجی تنها کافی است بعد از افتتاح حساب با وارد کرد ایمیل و رمز عبور خود اقدام به پرداخت کنید و دیگر نیاز به وارد کرد اطلاعات کارت خود اعم از شماره کارت و … نمی‌باشد.

باید به این نکته توجه داشته باشیم که با توجه به تحریم های اعمال شده علیه ایران و محدودیت‌ های موجود برای کاربران ایرانی، استفاده از خدمات مالی بین‌ المللی به خصوص پی پال به راحتی امکان پذیر نیست. برای استفاده از این سرویس‌ ها باید از سایت ها و مسیرهای واسطه استفاده کنید و به‌ اصطلاح تحریم‌ها را دور بزنید.

البته لازم به ذکر است که برای بهترین روش پرداخت خارجی می توان از شرکت‌ های واسطه که در این زمینه فعالیت دارند، استفاده نمود.

کریپتوکارنسی / CryptoCurrency به عنوان یکی از بهترین روش پرداخت خارجی

و در نهایت به روزترین و جدیدترین نوع پرداخت هم پرداخت با روش های کریپتوکارنسی هست که میتونید در کسری از ثانیه با بیت کوین و یا اتریوم و یا ترون و یا هزاران روش دیگ و هزاران رمزارز دیگ خیلی راحت و با کارمزد خیلی پایین مبالغ بسیار زیادی را جابه جا کنید !

در این روش خیلی راحت کافیه که فقط شما یک کیف پول مثلا مثل تراست ولت داشته باشید و یا از صرافی دیگری به صورت آنلاین جابه جا کنید .

در خصوص کیف پول تراست ولت قبلا خیلی صحبت کردیم حتما مطالعه کنید :

آموزش کیف پول تراست ولت

کلام آخر مقاله بهترین روش پرداخت خارجی

حتماً همه ما برای خرید برخی کالاها و با استفاده از خدمات خاصی مجبور به پرداخت در سایت های خارجی شده ایم و برای پرداخت وجه در سایت های خارجی می توان از روش های مختلفی استفاده نمود که ویزا کارت، مستر کارت و کیف پول های الکترونیکی از این دسته هستند. البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که به دلیل وجود تحریم ها و محدود شدن برخی سرویس ها برای ایرانیان، استفاده از این خدمات هم به سادگی میسر نیست. یکی دیگر از روش های موجود برای پرداخت استفاده از شرکت های واسطه است که در این زمینه بهترین روش پرداخت خارجی فعالیت می‌کنند.

 

شما میتوانید از خدمات دیگر فراز سرور بهرمند شید :

سرور مجازی ترید

احراز هویت بایننس

خرید اپل آیدی دائمی امریکا

خرید سرور آی پی ثابت برای ترید

مطالب پربازدید :

خرید سرور ارمنستان

خرید سرور هند

ارسال پاسخ