نحوه پرداخت هزینه آزمون تافل | FarazServer

نحوه پرداخت هزینه آزمون تافل | FarazServer

بسیاری از افراد که در زبان انگلیسی مهارت بالایی دارند، برای مهاجرت و یا ارائه به مراکز مختلف اقدام به اخذ مدارک بالای انگلیسی اعم از تافل و آیلس می کنند. برای اخذ این مدارک و ثبت نام در دوره های مربوطه نیاز به پرداخت هزینه ثبت نام است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

تافل یکی از معتبرترین آزمون های زبان برای سنجش میزان توانایی و مهارت افراد در زبان انگلیسی است. در این آزمون علاوه بر توانایی نوشتاری، مهارت های ارتباط برقرار کردن با دیگران نیز سنجش می شود. قبل از اینکه به چگونگی پرداخت هزینه آزمون تافل بپردازیم، بهتر است بدانید روال آزمون چگونه است. در آزمون اینترنتی تافل، چهاربخش در انتظار شماست که عبارت اند از شنیدن، خواندن، مکالمه و نوشتن. زمان این آزمون هم 4 ساعت است و برای هر بخش یک ساعت زمان اختصاص داده شده است.

آزمون تافل در شرایط کرونا

با توجه‌ به همه‌ گیری و گستردگی بیماری کووید 19، برای پیشگیری از انتقال این ویروس آزمون تافل به‌ صورت آنلاین و در خانه هم امکان برگزاری دارد. برای این کار تجهیزاتی را باید فراهم آورید , به‌ عنوان‌ مثال باید یک لپ تاپ و یا رایانه در دسترس داشته باشید و همچنین روی آن باید وب کم و یا یک دوربین متصل باشد.

نیاز به میکروفون برای پاسخگویی و همچنین اسپیکر برای گوش دادن دارید. لازم به ذکر است که استفاده از هر نوع هدست و هدفون و ایرپاد در طول آزمون غیر قانونی است و در صورت استفاده از آن ها در آزمون دچار مشکل خواهید شد.

برای شروع آزمون باید مرورگر ETS را دانلود و روی سیستم خود نصب کنید. بعد از نصب نرم افزار و فراهم کردن تجهیزات ذکر شده می توانید برای آزمون تافل آماده شوید.

نکاتی که باید در مورد تافل بدانید

برای ثبت‌ نام در آزمون تافل باید مبلغی برابر 225 دلار را بپردازید و پرداخت هزینه آزمون تافل به روش های مختلف امکان پذیر می باشد .

نمره این آزمون از 120 نمره محاسبه خواهد شد. هر کدام از بخش های شنیدن، خواندن، نوشتن و مکالمه دارای 30 نمره هستند و در مجموع 120 نمره آزمون تافل را تشکیل می‌دهند.

مدت زمانی که برای این آزمون در نظر گرفته شده است 4 ساعت است که برای هر کدام از بخش های چهارگانه گفته شده، یک ساعت زمان اختصاص داده شده است.

مهلت ثبت نام در آزمون تافل تا 7 روز قبل از آزمون وجود دارد.

این آزمون به طور متوسط در سال حدود 30 تا 40 بار برگزار می‌شود.

حتماً در وارد کردن و صحیح بودن اطلاعات وارد شده خود در هنگام ثبت نام دقت کنید چرا که برای هر بار تغییر در اطلاعات باید مبلغی برابر 60 دلار پرداخت کنید.

نحوه پرداخت هزینه آزمون تافل

برای پرداخت هزینه آزمون تافل باید از خدمات پرداخت ارزی استفاده کنید. با توجه‌ به تحریم‌ ها و محدودیت های موجود بر علیه کشورمان، ایران، امکان پرداخت هزینه این آزمون از داخل کشور وجود ندارد. اما جای نگرانی نیست برای پرداخت هزینه آزمون تافل می توانید از کردیت کارت های ویزا کارت و یا مستر کارت بهره ببرید.

در خصوص مستر کارت به صورت کامل در مقاله زیر صحبت کردیم :

مستر کارت چیست

 

با استفاده از این کارت ها که به صورت مجازی هم هستند، می توانید به راحتی با وارد کردن اطلاعات کارت ها اقدام به پرداخت هزینه آزمون تافل کرده و به راحتی ثبت نام کنید.

احتمال داره شما نه مسترکارت داشته باشید و نه امکان پرداخت ارزی که در این صورت می توانید از روش های زیر استفاده کنید .

شرکت های واسط پرداخت ارزی

شرکت های واسطی وجود دارند که این خدمت را انجام میدهند و با کسر یک کارمزدی برای خودشان خیلی راحت و سریع انجام میدهند .

خرید اکانت پی پال

شما میتوانید از یک سری شرکت واسط اکانت پی پال تهیه کنید و از اون پس خودتان پرداخت های مالی خودتان را انجام بدید .

پرداخت با کریپتوکارنسی

ببینید خود پرداخت با کریپتو نمیشه اما میتونید واریز کنید برای شخص ثالث و اون شخص ثالث براتون این کارو انجام بدند .

کلام آخر

تافل یکی از مهم‌ترین آزمون های موجود در زمینه زبان انگلیسی است. این آزمون استفاده های متفاوتی دارد و کاربران برای مصارف مختلف اعم از استخدام در شرکت ها و سازمان ها و یا مهاجرت و بسیاری از مصارف دیگر اقدام به اخذ این مدرک معتبر می‌کنند. هزینه آزمون تافل 255 دلار است. برای پرداخت هزینه این آزمون در ایران می توانید به راحتی با استفاده از کردیت کارت های موجود ویزا کارت و یا مستر کارت، اقدام کنید.

 

برای مشاهده مطالب کم نظیر میتوانید در پیج اینستاگرام ما دنبال بفرماید

اینستاگرام فراز سرور

مطالب پربازدید :

بهترین روش پرداخت خارجی

خرید سرور مالزی

خرید آی پی ثابت

 

ارسال پاسخ