نحوه کسب درآمد از Fiverr چگونه است؟ | فراز سرور

نحوه کسب درآمد از Fiverr چگونه است؟ | فراز سرور

امروزه انجام کار های به صورت فریلنسری و یا دور کاری بسیار رایج شده است و بسیاری از کاربران با استفاده از مهارت های خود در زمینه های مختلف اعم از طراحی گرافیک، تدوین عکس و فیلم و طراحی سایت و … می توانند به راحتی به انجام کار های به صورت فریلنسری مشغول شوند. از جمله وب سایت های موجود برای کارهای فریلنسری می توان به فایور اشاره نمود. اگر برای شما هم سؤال است که نحوه کسب درآمد از Fiverr چگونه است؟ تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

همچنین دقت کنید که مهمترین قسمت قبل از وارد شدن به دنیای فریلنسری ، استفاده از یک VPS امن هست که قبل تر در مورد این موضوع کامل صحبت کردیم و هر دو لینک زیر رو حتما مطالعه کنید :

خرید VPS برای فایور

خرید سرور آی پی ثابت برای فریلنسرها

نحوه کسب درآمد از Fiverr چگونه است؟

در دنیای امروز انجام کارها به صورت دور کاری و یا فریلنسری به عنوان شغل دوم و یا حتی شغل اول افراد، بسیار رواج پیدا کرده است و کاربران با استفاده از مهارت های خود در زمینه های مختلف می توانند به انجام پروژه ای و یا پاره وقت و یا تمام وقت بپردازند. از جمله وب سایت های موجود برای دریافت کارهای فریلنسری فایور و یا Fiverr می باشد.

فایور یک شرکت بین المللی است که به فروش خدمات، کار و یا سرویس های خاصی می پردازد. این وب سایت دارای بیش از 3 میلیون سرویس می باشد که قیمت این سرویس ها از 5 دلار شروع می شود که اصلاً دلیل نام گذاری آن هم از این رو می باشد. در این وب سایت بسیاری از مترجمان و فریلنسر ها در زمینه های مختلف مشغول به کار هستند.

کسب درآمد در Fiverr

برای نحوه کسب درآمد از Fiverr باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا باید وارد وب سایت فایور به آدرس Fiverr.com شوید.
  • سپس بر روی گزینه become a seller ضربه بزنید.
  • سپس دوباره بر روی گزینه سبز رنگ Become a seller ضربه بزنید.
  • در ادامه از شما سؤال می شود که آیا آماده شروع کار در فایور می باشید که باید بر روی دکمه Continue ضربه بزنید.
  • سپس در این قسمت باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید که اعم است از نام و نام خانوادگی و عکس پروفایل و زبان مورد نظر. در ادامه باید بر روی گزینه Continue ضربه بزنید.
  • در این مرحله باید مهارت و حرفه خود را انتخاب کنید. برای این کار باید بر روی گزینه Your Occupation ضربه بزنید و سپس در اینجا می توانید به انتخاب مهارتی بپردازید که در این وب سایت می خواهید با استفاده از آن به گرفتن کار و کسب درآمد بپردازید.
  • همچنین در قسمت from و to هم می توانید سابقه کار خود را در حرفه معین شده وارد کنید.
  • برای اضافه کردن سایر مهارت های خود نیز می توانید بر روی دکمه Add ضربه بزنید و دوباره حرفه مورد نظر خودتان را اضافه کنید.
  • در قسمت Education نیز باید اطلاعات تحصیلی خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل نام دانشگاه، مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و سال فارغ التحصیلی می باشد. بعد از وارد کردن این اطلاعات باید بر روی دکمه Add ضربه بزنید.
  • دز قسمت بعد هم باید مدارک شخصی و همچنین سایت شخصی خود را نیز وارد کنید و سپس بر روی Add ضربه بزنید و در آخر بر روی دکمه Continue ضربه بزنید.

به همین راحتی می توانید در این وب سایت ثبت نام کرده و سپس با استفاده از حرفه و مهارت خود به انجام کار ها و نحوه کسب درآمد از Fiverr را به ثمره برسونید .

5 شغل پر درآمد سایت فایور

اگر می خواهید به انجام کارهای فریلنسری بپردازید و نمی دانید که کدام یک از آن ها دارای درآمد بیشتری نسبت به کارهای دیگر است، تا انتها با ما همراه باشید:

  • طراحی سایت

یکی از پر درآمد ترین شغل ها و مهارت های موجود در فایور، طراحی سایت می باشد. کاربران با انجام این کار به ازای هر gig درآمدی بین 100 تا 2000 دلار را دارند. در فایور، خریداران به دنبال افرادی هستند که بتوانند بر روی پلتفرم های مختلف اعم از WordPress، Shopify و … به طراحی سایت بپردازند و طرح ایده آلی را تحویل دهند.

  • طراحی گرافیک

در این وب سایت، طراحی گرافیک نیز دارای درآمد خوب و بالایی است که کاربران دارای این مهارت، پیشنهاداتی بین 10 تا 1000 دلار را دریافت می کنند که این پیشنهاد بسته به نوع کار و همچنین حسن انجام کار توسط کاربران، دارای قیمت های متفاوتی است. بدیهی است که هرچه قدر کاربر در کار خود حرفه ای تر و بهتر عمل کند، درآمد بیشتری نیز خواهد داشت.

  • کپی رایتینگ

اگر از دسته کاربرانی هستید که در نوشتن و تولید محتوا متنی تخصص دارید، می توانید به عنوان یک کپی رایتر در فایور فعالیت کنید. حقوق پیشنهادی در این زمینه چیزی بین 50 تا 2000 دلار می باشد که کاربران بسته به حرفه ای بودن در کار خود و همچنین کاری که می گیرند، می توانند درآمد های مختلفی را دارا باشند.

  • بازاریابی ویدئویی

یکی از بهترین و پر درآمد ترین شغل ها در فایور، بازاریابی ویدئویی می باشد که درآمد بین 100 تا 2000 دلار دارد. در چند سال گذشته تقاضا برای این خدمات و سرویس افزایش چشم گیری داشته است و موجب شده است که بسیاری از کاربران به یادگیری و کار در این حوزه بپردازند. اگر شما هم دارای مهارت در زمینه ساخت فیلم آموزشی، انیمیشن های کوتاه، تیزر های تبلیغاتی و … هستید، می توانید از این را در فایور کسب درآمد کنید.

  • ترجمه

یکی از حرفه ها و مهارت هایی که در فایور ( نحوه کسب درآمد از Fiverr ) وجود دارد و بسیاری از کاربران ایرانی مشغول به این کار می باشند، ترجمه است. کاربران در این وب سایت می توانند مقالات و اسناد موجود را به زبان های مختلف ترجمه نموده و در ازای آن کسب درآمد کنند. آن ها همچنین می توانند به عنوان مدرس زبان خصوصی نیز در فایور مشغول شوند. درآمد این حرفه در فایور چیزی بین 100 تا 1000 دلار است.

اما چگونه درآمد خود را از فایور نقد کنید؟

وقتی شما در این وب سایت مشغول به کار شوید و در آمدی را کسب کنید، می توانید از بخش Selling و ضربه بر روی گزینه earning تمام درآمد قابل دریافت خود را مشاهده کنید. این درآمد را می توانید از طریق پی پال دریافت کنید و سپس آن را نقد کنید.

اگر نمی دانید چگونه باید درآمد حاصله از فایور را نقد کنید، می توانید از خدمات فراز سرور در این زمینه استفاده کنید و به راحتی آن را نقد کرده و به صورت ریالی دریافت کنید.

نقد کردن درآمد ارزی ››

کلام آخر مقاله نحوه کسب درآمد از Fiverr

Fiverr از جمله وب سایت های فریلنسری است که کاربران می توانند در آن به انجام کار ها به صورت دورکاری و همچنین کسب درآمد بپردازند. این وب سایت دارای بیش از 3 میلیون سرویس است که به کاربران خود ارائه می دهد. در این مقاله به سؤال نحوه کسب درآمد از Fiverr چگونه است؟ پرداخته ایم که امیدوارم برای شما مفید بوده باشد. فراموش نکنید که حتماً صفحه اینستاگرام فراز سرور را دنبال کنید که کلی مطلب خوب و مفید برای شما تدارک دیده ایم.

اینستاگرام فراز سرور

 

برخی از خدمات فراز سرور :

سرور ایران مخصوص کاربران خارج از کشور

نمایندگی فروش سرور IP ثابت

سرور مخصوص ترید

ارسال پاسخ