خرید از آمازون با پی پال – فراز سرور

خرید از آمازون با پی پال – فراز سرور

اگر از دسته کاربرانی هستید که به خرید علاقه دارید، آن هم خرید آنلاین حتماً نام آمازون را شنیده اید. آمازون از جمله بزرگ ترین فروشگاه های آنلاین موجود می باشد که محصولات بسیار زیادی را در خود جای داده است و کاربران زیادی از سراسر جهان از آن خرید می کنند. برای پرداخت در این وب سایت راه حل های بسیاری وجود دارد که از آن می توان به پی پال اشاره نمود. در ادامه به نحوه خرید از آمازون با پی پال می پردازیم. پس تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

قبل از هر چیز یک نکته مهم !

ما در پیج اینستاگرام فراز سرور مطالبی را آموزش دادیم و میدیم که به جرات هیچ جای فضای وب ایران مشابه آن را نمی بینید .

اینستاگرام فراز سرور

خرید از آمازون با پی پال

آمازون در دهه 90 میلادی که بسیاری از استارت آپ های اینترنتی پیشرفت کردند، سوار بر این موج پیشرفت کرد. ایده آمازون در همین سال ها به ذهن مالک آن جف بیزوس رسید و او ابتدا شروع به فروش کتاب کرد و سپس با گذر زمان و جلو رفتن و پیشرفت فروشگاه های آنلاین، کسب و کار خود را گسترش داده و به مجموع محصولات خود افزود. در آمازون محصولات متفاوتی وجود دارد که عبارت است از محصولات دیجیتالی آمازون و محصولات فیزیکی آمازون. در ادامه به توضیح مختصری در مورد این محصولات می پردازیم.

محصولات دیجیتال آمازون

آمازون علاوه بر فروشگاه آنلاین محصولات مختلف، یک ناشر، شرکت پخش موسیقی و کمپانی ضبط فیلم نیز می باشد. از این رو کاربران می توانند در آمازون به خرید انواع محصولات دیجیتال از جمله آلبوم های موسیقی، کتاب های دیجیتالی و انواع نرم افزار های موجود پرداخت. بسیاری از فایل ها و محصولات دیجیتال نیز با توجه به ساخته شدن توسط خود آمازون، فقط از این وب سایت در دسترس کاربران قرار می گیرد.

محصولات فیزیکی آمازون

در آمازون می توان هر محصولی را که فکرش را بکنید، پیدا کرد. از ابزار های صنعتی گرفته تا انواع اسباب بازی ها و حتی وسایل های پزشکی و … . در آمازون می توان به بررسی یک محصول از برند های مختلف پرداخت و آن  ها را با هم مقایسه کرده و سپس بهترین را انتخاب و سپس آن را خریداری کرد. تنوع محصولات در این وب سایت بسیار بالا بوده و کاربران می توانند هر محصولی را که می خواهند در این وب سایت پیدا کنند.

چرا خرید از آمازون با پی پال در دسترس نمی باشد؟!

همان طور که می دانید، پی پال از جمله سرویس های پرداخت جهانی می باشد که کاربران در سراسر جهان از آن برای انجام امور مختلف خود، انتقال وجه و پرداخت های آنلاین استفاده می کنند. اگر شما هم از دسته کاربرانی هستید که می خواهید هزینه خرید های خود را از آمازون با استفاده از پی پال بپردازید، دست نگه دارید!!! چرا که با استفاده از پی پال نمی توان در آمازون اقدام به پرداخت نمود.

اما چرا نمی توان برای خرید از آمازون با پی پال اقدام نمود؟

این امر دو دلیل دارد. دلیل اول این است که از پی پال در بین سال های 2002 تا 2013 از شرکت های مجموعه ebay بوده است. ebay از جمله اصلی ترین رقیب های آمازون می باشد. البته که الان پی پال یک شرکت مستقل است اما همچنان مشارکت خود را با ebay در دستور کار دارد.

دلیل دوم هم این است که پی پال را می توان از جمله اصلی ترین رقیب های سرویس Amazon Pay دانست. باید توجه داشته باشید که یکی از روش های پرداخت در وب سایت آمازون، استفاده از Amazon Pay می باشد.

چگونه می توان با استفاده از پی پال از آمازون خرید کرد؟

اینکه با استفاده از پی پال نمی توانید هزینه های خرید خود را در آمازون پرداخت کنید، به این معنی نیست که به صورت کلی نمی توانید به خرید از آمازون با پی پال بپردازید. برای خرید از آمازون با استفاده از پی پال، راه کار هایی وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم و شما می توانید با استفاده از آن به خرید از آمازون بپردازید:

  • استفاده از کارت نقدی پی پال یا PayPal Cash Card

یکی از بهترین روش های موجود برای خرید از آمازون استفاده از نوع کارت نقدی سرویس پی پال می باشد. این کارت مشابه کارت هایی مانند مستر کارت است که با استفاده از آن ها می توان از آمازون خرید کرد. البته که این کارت در دسترس همه کاربران پی پال نمی باشد و همه نمی توانند از آن استفاده کنند. اما استفاده از این کارت برای خرید از پی پال مزیت های بسیاری دارد که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

  • برای دریافت آن نیاز به استفاده از هیچ کدام از کردیت کارت ها ندارید.
  • وجه پرداختی در آمازون به صورت مستقیم از حساب متصل به کارت نقدی پی پال شما خارج می شود.
  • یک شماره حساب دریافت خواهید کرد که با استفاده از آن می توانید به حساب پی پال خود دسترسی داشته باشید.
  • علاوه بر وب سایت آمازون در هر وب سایتی که مستر کارت را بپذیرد نیز می توانید از آن استفاده کنید.

برای افزودن این کارت به حساب آمازون خود باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا باید وارد وب سایت آمازون شده و سپس بر روی گزینه Account & Lists ضربه زده و سپس به قسمت Ordering and shopping preferences رفته و سپس بر روی گزینه Payment options ضربه بزنید.
  2. در صفحه پرداخت باید بر روی گزینه Add a New Payment Method ضربه زده و سپس Add Card را انتخاب کنید.
  3. سپس باید اطلاعات کارت خود را وارد کرده و بر روی گزینه Add your card ضربه بزنید.

به همین راحتی می توانید کارت نقدی خود را در حساب آمازون خود اضافه کرده و با استفاده از آن اقدام به خرید از آمازون کنید.

خرید گیفت کارت آمازون با پی پال ››

یکی دیگر از روش هایی که برای کاربران به منظور خرید از آمازون با پی پال موجود است، خرید گیفت کارت آمازون با پی پال است. برای این کار می توانید با مراجعه به وب سایت های فروش گیفت کارت با استفاده از حساب کاربری پی پال خود اقدام به خرید گیفت کارت آمازون کنید.

اما اگر این کار برای شما در دسترس نمی باشد به هیچ عنوان نگران نباشید. شما به راحتی برای خرید گیفت کارت آمازون می توانید از خدمات فراز سرور در این زمینه استفاده کرده و سپس با استفاده از آن به خرید از پی پال بپردازید.

کلام آخر

آمازون از جمله فروشگاه های آنلاین بزرگ موجود در جهان است که بسیاری از کاربران از آن استفاده می کنند. برای پرداخت هزینه خرید ها در این وب سایت می توان از سرویس های مختلف پرداختی استفاده نمود. اما اگر می خواهید خرید از آمازون با پی پال را انجام دهید، حتما مطلب بالا را مطالعه کنید.

امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد، فراموش نکنید که حتما صفحه اینستاگرام فراز سرور را دنبال کنید که کلی مطلب خوب و مفید برای شما تدارک دیده ایم.

 

خدمات فراز سرور :

سرور با آی پی ثابت

خرید اپل آیدی دائمی امریکا

احراز هویت در بایننس

مطالب پربازدید :

آموزش خرید بیت کوین با وب مانی

خرید اکانت KWfinder با قیمت اصلی اورجینال

خرید سرویس میلرلایت Mailerlite

ارسال پاسخ