نرم افزار کسب درآمد با دیدن تبلیغات روزی 20 دلار | فراز سرور

نرم افزار کسب درآمد با دیدن تبلیغات روزی 20 دلار | فراز سرور

برای همه ی ما اتفاق افتاده است که هنگام بازی کردن، تماشای فیلم، استفاده از یک نرم افزار و … تبلیغاتی را مشاهده کرده باشیم. این تبلیغات بسیار خسته کننده و در بسیاری از موارد ممکن است آزار دهنده باشد؛ در حدی که شاید استفاده از آن نرم افزار و یا تماشای فیلم را متوقف کنید. اما باید این نکته را بدانید که نرم افزار هایی هستند که با استفاده از آن ها می توان با دیدن تبلیغات، کسب درآمد نمود. برای آشنایی با نرم افزار کسب درآمد با دیدن تبلیغات تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

قبل از هر چیز اگر هنوز نمیدونید V P N و تفاوت آن با VPS و VDS چیست حتما پست اینستاگرام ما رو مطالعه کنه که شدید برات جالب و جدیده !

تفاوت VPS با VDS با V P N

نرم افزار کسب درآمد با دیدن تبلیغات

شاید این موضوع برای شما هم عجیب باشد که با مشاهده تبلیغات در نرم افزار های مختلف می توان کسب درآمد نمود. اما برنامه ها و نرم افزار های بسیار زیادی در فضای وب وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان با دیدن تبلیغات، کسب درآمد نمود. این روش کسب درآمد از جمله ساده ترین و همچنین راحت ترین روش های موجود برای کسب درآمد است که برای انجام آن به هیچ تخصصی نیاز ندارید و به راحتی می توانید به انجام آن بپردازید.  اما نرم افزار کسب درآمد با دیدن تبلیغات کدام‌ اند؟ در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.

6 مورد از بهترین نرم افزار کسب درآمد با دیدن تبلیغات

  • کسب درآمد با دیدن تبلیغات  از سایت Swagbucks

این وب سایت از جمله سایت هایی است که می توان با دیدن تبلیغات در آن به کسب درآمد پرداخت. امتیاز هایی که با استفاده از نرم افزار Swagbucks دریافت می کنید وابسته به طولانی و یا کوتاه بودن تبلیغات است که در دسته بندی های مختلف به کاربران ارائه داده می شود و کاربران می توانند با تماشای آن ها کسب درآمد کنند.

علاوه بر کسب درآمد از تماشای فیلم ها و کلیپ های تبلیغاتی می توان با شرکت در نظرسنجی های مختلف در این وب سایت و همچنین استفاده از کوپن ها و خرید آنلاین نیز پاداش دریافت کنید. امتیاز های کسب شده در این وب سایت همان منبع کسب درآمد شما می باشد. با کسب 160 دلار در این وب سایت می توانید کارت 1 دلاری آمازون دریافت کرده و برای دریافت وجه نقد باید امتیاز های شما به 500 برسد.

  • Ibotta

این نرم افزار هم از جمله نرم افزار های موجود برای کسب درآمد از طریق دیدن تبلیغات می باشد. در این نرم افزار به 2 صورت پاداش پرداخت می شود که یکی از روش ها خرید مواد غذای و دیگری دیدن تبلیغات منتشر شده است. در این صورت می توانید با اسکن رسید خرید خود 1 دلار تخفیف دریافت کرده و همچنین با ایجاد حساب کاربری در این نرم افزار و استفاده از پیشنهادات پس از 30 روز می توانید 20 دلار پاداش دریافت کنید.

  • iRazoo

با توجه به گزارش های ارائه شده با استفاده از iRazoo می توان پاداشی برابر 55 دلار دریافت نمود. عضویت و همچنین ساخت حساب کاربری در این نرم افزار رایگان بوده و با تماشای تبلیغات و فیلم های کوتاه در آن می توان کسب درآمد نمود.

البته که با به اشتراک گذاری نظرات خود در مورد فیلم ها، تیزرهای برنامه های و تریلر ها و… در این نرم افزار می توانید پاداش دریافت کنید. در این نرم افزار بیش از 50 محتوا گوناگون وجود دارد که با توجه به فهرست موجود در آن می توان به آن ها دسترسی داشت. همچنین این فهرست به صورت روزانه بروزرسانی و یا آپدیت می شود.

با فعالیت در این نرم افزار، مانند نرم افزار های قبلی، امتیاز هایی کسب می کنید و در ادامه به جمع کردن این امتیاز ها و بالا بردن فعالیت خود در این نرم افزار، زمانی که امتیاز های شما به 3000 برسد، می توانید گیفت مارت آمازون خود را دریافت و یا با استفاده از پی پال درآمد خود را دریافت کنید.

اگر با استفاده از این نرم افزار های توانسته اید به درآمد ارزی برسید ولی نمی دانید چگونه درآمد خود را نقد کنید؛ به هیچ عنوان نگران نباشید چرا که با استفاده از خدمات فراز سرور می توانید درآمد های خود را نقد کنید.

نقدر کردن درآمد دلاری››

  • Nielsen TV Ratings

این نرم افزار از جمله ترم افزار های موجود برای رتبه بندی برنامه های تلوزیونی می باشد و کاربران می توانند با نقد و بررسی برنامه های تلوزیونی به کسب درآمد برسند. مخاطبان برنامه های تلویزیونی می توانند نقد و بررسی های خود را به رسانه ها و تبلیغ کنندگان فروخته و از این راه کسب درآمد کنند. البته که استفاده و ثبت نام در این برنامه نیاز به دعوت نامه دارد و فقط با وارد کردن کد دعوت امکان پذیر است. با استفاده از این برنامه می توان در سال چیزی حدود 200 دلار دریافت نمود.

  • کسب درآمد با دیدن تبلیغات از سایت Sweatcoin

این نرم افزار از جمله نرم افزار هایی است که با استفاده از آن می توان در ازای پیاده روی و ورزش، کسب درآمد نمود. در این نرم افزار امکان دعوت از دوستان نیز وجود دارد که هر کاربری که با کد دعوت شما اقدام به باز کردن حساب کاربری کند، پاداشی به شما پرداخت خواهد شد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی با ورزش کردن چه در خانه و چه در خارج خانه می توانید به کسب درآمد ارزی بپردازید.

  • Survey Junkie

این برنامه از جمله نرم افزار هایی است که با ایده و نظر دادن در آن می توانید کسب درآمد کنید. برای شروع استفاده از این نرم افزار باید ابتدا به ساخت حساب کاربری پرداخته تا توسط نرم افزار مرتبط ترین نظرسنجی ها با لایف استایل شما، برای شما نمایش داده شود. در این نرم افزار به شرکت در نظر سنجی ها می توانید به راحتی کسب امتیاز کرده و آن امتیاز ها را به درآمد تبدیل کنید.

کلام آخر

نرم افزار هایی وجود دارند که کاربران با استفاده از آن ها و تماشای تبلیغات می توانند به درآمد زایی بپردازند. این نرم افزار ها را می توانید بر روی دیوایس خود نصب کرده و با ساخت حساب کاربری در هر کدام با تماشای تبلیغات و اعلام نظر خود و یا حتی ورزش کردن در خانه و یا خارج خانه، به کسب درآمد بپردازید.

امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد، فراموش نکنید که حتماً صفحه اینستاگرام فراز سرور را دنبال کنید که کلی مطلب خوب و مفید برای شما تدارک دیده ایم.

 

برخی از خدمات فراز سرور :

سرور آی پی ثابت اشتراکی وی دی اس

سرور مجازی ترید

خرید سرویس میلرلایت Mailerlite

خرید سرور هلند

 

 

آخرین مقالات ما :

لیکوئید شدن یا نقدینگی در رمزارز ها چیست؟

پرفکت مانی چیست

ارسال پاسخ