نکات مهم افتتاح حساب در ترکیه | فراز سرور

نکات مهم افتتاح حساب در ترکیه | فراز سرور

امروزه با گسترش فروشگاه های اینترنتی و امکان پرداخت بسیاری از هزینه های موجود به صورت آنلاین و همچنین خرید از انواع وب سایت ها، داشتن یک حساب بین المللی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شده است. با توجه به محدودیت هایی که علیه بانک های ایرانی اعمال شده است، نمی توان از آن ها برای پرداخت های بین المللی استفاده نمود. از این رو می توان از بانک های ترکیه برای این کار استفاده نمود. اما نکات مهم افتتاح حساب در ترکیه چیست؟ برای پاسخ به این سؤال تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

قبل از هر چیز دقت کنید که شما برای هر کار ارزی ، چه ترید و چه هر کار پرداخت ارزی حتما از VPS استفاده کنید و الکی با مفاهیم اشتباه ، V P N آی پی ثابت و … به هیچ عنوان کار نکنید !

برای اینکه بدونید فرق بین V P N و VPS چیست حتما مقاله زیر رو در پیج اینستاگرام ما ببینید و با اسرار پشت پرده این سایت ها آشنا شید :

مشاهده در پیج رسمی فراز سرور

نکات مهم افتتاح حساب بانکی در ترکیه

در دنیای امروز با توجه به گسترش اینترنت و توسعه فروشگاه های آنلاین اینترنتی، ضرورت داشتن یک حساب بانکی بین المللی برای تمام افراد حس می شود. از جمله حساب های بین المللی که برای کاربران ایرانی بسیار مناسب است، حساب بین المللی ترکیه است. از مزایای افتتاح حساب در این کشور می توان به انجام معاملات و تراکنش ها در سایر کشور ها و امکان پرداخت هزینه های خرید های اینترنتی در وب سایت های خارجی وجود دارد.

البته یکی دیگر از ویژگی های افتتاح حساب در ترکیه این است که با سرمایه گذاری و سپرده گذاری 500 هزار دلار در حساب خود در این کشور می توانید به راحتی اقامت ترکیه را دریافت کرده و پاسپورت این کشور را دریافت کنید. البته که شرایط افتتاح حساب در این کشور به سادگی نمی باشد و دارای حساسیت های خاص خود است.

البته برای انجام تراکنش های ارزی می توانید از حساب های ارزی نیز استفاده کنید. اگر تا به حال به افتتاح حساب ارزی اقدام نکرده اید، می توانید با استفاده از خدمات فراز سرور حساب ارزی مخصوص به خود را داشته باشید.

افتتاح حساب ارزی

مزایای افتتاح حساب در ترکیه

افتتاح حساب در ترکیه علاوه بر این که دارای تمام ویژگی های یک حساب بین المللی است، امکانات دیگری را نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این امکانات و ویژگی ها است که باعث شده است کاربران بانک های ترکیه را برای افتتاح حساب برگزینند. در ادامه به بعضی از این مزایا و ویژگی ها اشاره خواهیم نمود:

  • با افتتاح حساب در ترکیه امکان در کردیت کارت و کارت های اعتباری معتبر بین المللی وجود دارد که می تواند از مزایای خوب و به درد بخور این دسته از حساب ها دانست.
  • با استفاده از این حساب ها می توان به انتقال پول بین بانکی پرداخت و همچنین با استفاده از صرافی های بین المللی در این حساب ها به انتقال وجه پرداخت.
  • امکان خرید و پرداخت هزینه های موجود در وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی با استفاده از کارت های اعتباری در دسترس کاربران است.
  • با استفاده از کارت های اعتباری دریافتی بر روی این حساب ها می توان از دستگاه های Pos نیز به صورت حضوری خرید کرد.
  • با افتتاح و سپرده کردن پول در این حساب ها می توان به صورت سالیانه و ماهیانه سود دریافت نمود.

بهترین بانک ترکیه برای سپرده کردن ایرانیان کدام است؟

ترکیه دارای بانک های زیادی است که هر کدام از آن ها امکانات و ویژگی هایی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. اما کاربران ایرانی با توجه به محدودیت هایی که بر علیه آن ها اعمال شده است، نمی توانند در همه بانک های ترکیه نیز به افتتاح حساب بپردازند.

یکی از مناسب ترین بانک های ترکیه برای افتتاح حساب ایرانیان، بانک زراعت است. این بانک خدمات خوب و متنوعی را به کاربران خود ارائه می دهد که از آن می توان به مدیرت حساب ها به صورت آنلاین، دریافت وجه از سایر کشورها، امکان دریافت ویزا کارت برای صاحب حساب، امکان سپرده گذاری و دریافت سود، افتتاح حساب ارزی اعم ارز یورو و دلار و لیر، امکان پرداخت هزینه های اینترنتی در وب سایت های خارجی و بسیاری دیگر از خدمات اشاره نمود.

آیا برای باز کردن حساب بانکی در ترکیه باید اقامت این کشور را دارا باشید؟

یکی از ویژگی هایی که باعث شده است که کاربران زیادی به افتتاح حساب در این کشور روی آورند، امکان افتتاح حساب در این کشور بدون داشتن اقامت ترکیه می باشد. به عبارت دیگر اگر مقیم کشور ترکیه باشید و یا اقامت این کشور را نداشته باشید، به راحتی می توانید به افتتاح حساب در بانک های این کشور پرداخته و از امکانات و خدمات آن ها به صورت کامل استفاده کنید.

البته لازم به ذکر است که با داشتن اقامت ترکیه دیگر محدودیت برای افتتاح حساب در بانک های این کشور نخواهید داشت و می توانید در هر کدام از بانک های این کشور به افتتاح حساب بپردازید.

انواع حساب های بانکی در ترکیه

حساب های بانکی در ترکیه به صورت کلی به دو دسته تقسیم می شوند که عبارت ‌اند از شخصی و شرکتی. در ادامه به بررسی هر کدام از این دو نوع حساب می پردازیم:

  • حساب شخصی :

این حساب برای تمام افراد مناسب است. اگر شما دارای اقامت کشور ترکیه باشید می توانید در تمام بانک های این کشور حساب بانکی درست کنید . اما اگر مقیم این کشور نباشید تنها از طریق بانک زراعت ترکیه قادر به افتتاح حساب خواهید بود. برای این کار باید پاسپورت خود را به زبان ترکی ترجمه کرده و شماره مالیاتی خود را به همراه وثیقه 30 هزار لیری به بانک ارائه دهید تا روند افتتاح حساب شخص برای شما پیش برود.

  • حساب شرکتی :

اگر دارای شرکت ثبت شده در ترکیه باشید، می توانید به افتتاح این دسته از حساب ها در بانک های ترکیه بپردازید. این نوع از حساب ها دارای ویژگی های خاص خود است که می توان به تعیین تعداد امضاها، محدودیت برداشت فوری و بسیاری دیگر اشاره نمود. برای افتتاح این نوع از حساب ها باید شماره مالیاتی خود را به همراه استاد مربوط به شرکت و همچنین مشخصات نماینده شرکت را به بانک ارائه دهید تا این نوع از حساب برای شما افتتاح شود.

کلام آخر

در این مقاله نکات مهم افتتاح حساب در ترکیه را به شما کاربران عزیز ارائه دادیم و سعی کرده ایم که تمام این نکات را به صورت کامل خدمت شما ارائه کنید. در ادامه هم به توضیح انواع حساب های موجود در بانک های ترکیه پرداخته و آن ها را نیز برای شما معرفی کرده ایم.

امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد، فراموش نکنید که حتماً صفحه اینستاگرام فراز سرور را دنبال کنید که کلی مطلب خوب و مفید برای شما تدارک دیده ایم.

 

مقالات پربازدید :

نحوه کسب درآمد از Fiverr چگونه است؟

نرم افزار کسب درآمد با دیدن تبلیغات روزی 20 دلار

خرید سرور استونی

ارسال پاسخ