خرید سرور لهستان | وی پی اس لهستان | VPS آی پی ثابت لهستان

خرید سرور لهستان | وی پی اس لهستان | VPS آی پی ثابت لهستان

همه ما میدانیم که با توجه به جهت گیری های سیاسی کشورمان، ایران، تحریم ها و محدودیت های زیادی برای کاربران ایرانی در وب سایت ها و نرم افزار های مختلف اعمال شده است. یکی از اصلی ترین کاربران که از این محدودیت ها ضربه خورده اند، تریدر ها هستند. تریدر ها با استفاده از صرافی های آنلاین ارز دیجیتال موجود مانند صرافی بایننس و بسیاری از صرافی به کسب در آمد از نوسانات قیمت ارز های دیجیتال می پرداختند. اما با اعمال محدودیت ها علیه ایران، صرافی های آنلاین نیز این محدودیت ها را علیه کاربران ایرانی اعمال کردند و در نتیجه بسیاری از حساب های کاربری تریدر های ایرانی در این وب سایت ها بسته شد. اما راه حلی برای استفاده از این صرافی ها وجود دارد؟ در پاسخ می توان گفت که برای استفاده از صرافی های آنلاین می توانید از سرور های کشور هایی استفاده کرد که هم نیاز به احراز هویت ندارند و هم اینکه اگر هم یه روز احراز هویت بخواد به دلیل کم حاشیه بودن گزینه خیلی خوبی هستند . یکی از این سرور ها، خرید سرور لهستان است که می تواند برای تریدر ها و کاربران دیگر بسیار مناسب باشد.

در ادامه به ویژگی های کامل خرید سرور لهستان و همچنین معایب آن کامل میپردازیم.

خرید سرور با آی پی ثابت لهستان

لهستان از جمله کشور های اروپایی است که با توجه به عدم جهت گیری خاص سیاسی توانسته است که فضای خوبی را برای فعالیت های اقتصادی فراهم کند. این کشور دارای دیتاسنتر های بسیار با کیفیت و قدرتمندی است که کاربران می توانند از آن ها برای انجام امور خود استفاده کنند و بدون مشکل به ترید و سایر کارهای خود رسیدگی کنند.

اما قبل خرید سرور لهستان سؤالات زیادی در میان است، آیا خرید وی پی اس لهستان بر روی ریموت دسکتاپ ارائه می شود؟

قیمت و ارزش این سرور چند است؟

آیا پروتکل های مختلف بر روی این سرور قابل استفاده اند؟

آیا کیل سوئیچ دارد ؟

اما قبل پاسخ به تمام این سوالات بیایم ببینیم مخاطب خرید سرور لهستان چه کسانی هستند !

خرید سرور لهستان برای کدام دسته از کاربران مناسب است؟

بدون شک دسته اول و پرمخاطب ترین آنها تریدرها هستند ، همان طور که گفته شد کشور لهستان با توجه به عدم جهت گیری سیاسی خاصی که دارد توانسته بستر بسیار مناسبی را برای فعالیت های اقتصادی فراهم کند. از همین رو سرور لهستان در بین تریدر ها از محبوبیت خوبی برخوردار است. این سرور علاوه بر مورد گفته شده، دارای کیفیت و همچنین امنیت بالایی نیز می باشد که در بحث ترید از اهمیت بالایی برخوردار است. پس اگر تریدر هستید و به دنبال خرید سرور مجازی، سرور لهستان از جمله بهترین گزینه های موجود است.

کاربران دیگر این سرور نیز افرادی هستند که از این سرور برای استفاده از خدمات مختلف آنلاین بهره می برند. به عنوان مثال با استفاده از این سرور می توان از خدمات سرورهای پرداختی جهانی مانند مستر کارت و پی پل استفاده نمود.

در خصوص مستر کارت اگر چیزی نمیدونید مقاله زیر خیلی بهت کمک میکنه :

مستر کارت چیست

و به عنوان دسته مهم دیگر Gemer ها هستند که نیاز به پینگ و پکت لاس مناسب دارند و این سرور با توجه به سرعت و کیفیتی که به کاربران خود ارائه می دهد می تواند برای گیمر ها نیز مناسب باشد و آن ها با استفاده از این سرور می توانند به راحتی به بازی کردن در فضای آنلاین جهانی بپردازند.

اگر نیاز به یک سرور مخصوص گیم دارید مقاله زیر را حتما مطالعه کنید :

سرور کاهش پینگ

 

به طور کلی می توان گفت تمام افرادی که برای انجام امور خود مانند تریدر، امور ارزی و بانکی در لهستان و … به آی پی یان کشور نیاز دارند، می توانند از این سرور استفاده کنند.

مزایای این سرور پرمخاطب چیست؟

این سرور از جمله سرورهای اروپایی است که دارای کیفیت و پایداری بالایی است و از آن می توان برای انجام امور روزانه و روتین مثل دانلود فیلم و تماشای یوتیوب و … استفاده نمود. چرا که ترافیک عرضه شده توسط این دیتا سنتر محدود نمی باشد و کاربران بدون نگرانی می توانند از آن برای امور خود استفاده کنند.

نکته دیگر این است که تمام سرور های موجود در فراز سرور به صورت لینوکسی و کانفیگ شده به کاربران ارائه داده می شوند. این سرور ها علاوه بر کیفیت و سرعت خوب، از امنیت بالایی برخوردارند و همچنین از این سرور ها می توان برای کانفیگ پروتکل های مختلف مثل OpenVPN و یا Cisco و بسیاری دیگر از پروتکل های موجود استفاده نمود.

لازم به ذکر است که در این سرور ها قابلیت کیل سوئیچ نیز وجود دارد که هنگام استفاده از پروتکل های مختلف می توان این قابلیت را فعال نمود. این قابلیت برای تریدر ها بسیار کاربردی بوده و با استفاده از آن علاوه بر افزایش سرعت می توانند بدون نگرانی به انجام امور ترید خود بپردازند.

قیمت سرور مجازی لهستان چند است؟

سرور لهستان از جمله سرورهایی است که بسیار با کیفیت و از سرعت خوبی برخوردار است. همچنین قیمت این سرور نسبت به دیگر کشور های اروپایی مانند گرجستان بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر است و با توجه به عدم محدودیت ترافیکی که در دانلود و استفاده دارد، می تواند گزینه خوب و معقولی برای خرید باشد.

( اما در پرانتز دقت کنید که هیچ وقت به خاطر ارزان تر بودن یک سرور آن را انتخاب نکنید !!! ببینید نیاز خودتون چیه و بعد سرور مورد نظرتون رو انتخاب کنید )

کسی که وارد مسائل ارزی و سرمایه گذاری دلاری می شود نباید به این مسائل فکر کند !

با توجه به دلاری بودن قیمت ارائه شده توسط دیتا سنتر ها و نوسانات لحظه ای قیمت دلار، برای استعلام قیمت و خرید این سرور می توانید با تیم پشتیبانی فراز سرور تماس حاصل فرمایید.

آیا این سرور روی ریموت دسکتاپ ارائه می شود؟

یکی از مهم ترین سؤالاتی که برای کاربران به وجود می آید، همین سؤال است. چرا که بسیاری از سرور ها به صورت ریموت دسکتاپ در اختیار کاربران قرار می گیرند. اما چرا سرور های فراز سرور از این دسته از سرور ها نیستند؟

سرور های ریموت دسکتاپی به بسیاری از دلایل موجود توسط فراز سرور ارائه نمی شود. این سرور ها دارای کیل سوئیچ نمی باشند و همچنین به دلیل وجود واسطه در ارائه سرور، امکان لو رفتن اطلاعات کاربری و در نتیجه سو استفاده از رمز عبور و نام کاربری شما وجود دارد. همچنین سرور های ریموت دسکتاپی امکان استفاده بر روی برخی دیوایس ها مانند آیفون ها و مک بوک ها و … را ندارند. به همین دلیل فراز سرور، تمام سرور های خود را به صورت لینوکسی و کانفیگ شده به کاربران خودش ارائه می دهد که با داشتن قابلیت کیل سوئیچ، سرعت بسیار بالا را در کنار امنیت خوب و مناسب را عرضه می کند.

برای آشنایی بیشتر با سرور های ریموت دسکتاپی می توانید به صفحه اینستاگرام فراز سرور مراجعه کنید.

کلام آخر

خرید سرور لهستان از جمله کشور های بی طرف سیاسی در اروپا است که کاربران از سرور های آن برای انجام امور مختلف خود از جمله ترید و امور ارزی و … استفاده کنند. این سرور کیفیت و سرعت بالایی را ارائه می دهد و همچنین از این سرور بر روی پروتکل های مختلف نیز می توان بهره برد که در آن حالت استفاده از کیل سوئیچ نیز بر روی آن ها مقدور است. این قابلیت باعث می شود که کاربران این سرورها، مخصوصاً ترید ها در هنگام استفاده دیگر نگرانی از لحاظ قطعی و افت کیفیت و سرعت نداشته باشند که خود مزیت بسیار بالایی است.

برای خرید این سرور می توانید با تیم پشتیبانی فراز سرور تماس بگیرید.

 

برخی از خدمات فراز سرور :

خرید سرور مخصوص ترید

خرید آی پی ثابت اشتراکی

مطالب پربازدید :

خرید سرور جمهوری چک

خرید سرور فنلاند

ارسال پاسخ