خرید سرور عمان | خرید VPS عمان با آی پی ثابت

خرید سرور عمان | خرید VPS عمان با آی پی ثابت

بعد از اعمال تحریم ها علیه ایران ، محدودیت های زیادی برای کاربران ایرانی در سایت های مختلف به وجود آمد. از جمله این محدودیت های اعمال شده، محدودیت استفاده کاربران ایرانی از صرافی ها همچون Binance و بسیاری از کارهای مهم ارزی است و به همین دلیل حساب کاربری تریدر های ایرانی که با آی پی ایران از این صرافی استفاده می کردند بسته شد و این اتفاق برای تریدر ها بسیار آزار دهنده بوده است. از طرفی هم تریدر های نگران نحوه استفاده از این صرافی بزرگ آنلاین بودند که بحث استفاده از سرور های مختلف به میان آمد. اما کدام سرور می تواند برای کاربران تریدر مناسب باشد. یکی از این سرور ها، سرور عمان است که برای آشنایی با آن تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

خرید سرور با آی پی عمان

خرید سرور عمان از جمله سرور هایی است که به تریدر ها می توان پیشنهاد نمود. چرا که با توجه به بی حاشیه بودن این کشور از نظر سیاسی و عدم وجود محدودیت های مختلف در استفاده از آی پی این کشور، کاربران به راحتی از این سرور برای رسیدگی به امور خود می توانند بهره ببرند.

همچنین کشور عمان با توجه به نزدیکی به ایران می تواند گزینه مناسبی برای تریدر ها باشد چرا که با توجه به حساسیت بالایی که صرافی های آنلاین در بحث احراز هویت دارند و همچنین اجباری شدن احراز هویت برای تمام کاربران، می توان از این سرور برای انجام امور ارزی و ترید استفاده نمود.

مخاطب خرید سرور عمان چه کسانی می باشند ؟

بدیهی می باشد کسی که دنبال خرید سرور عمان می باشد ، برای یوتیوب گردی و دانلود فیلم و موزیک قطعا سرور عمان نمیخواد ! 🙂

همان طور که گفته شد کشور عمان از جمله کشور های نزدیک به ایران است. کاربران تریدر می توانند به راحتی با مراجعه به این کشور امور مربوط به کارهای احراز هویت خود را انجام داده و از امکانات صرافی های آنلاین استفاده کنند. همچنین این سرور دارای سرعت و پایداری بالایی است که می توان از آن برای ترید استفاده نمود ، پس یک موضوع مهم یعنی بحث احراز هویت حتی اگر هم نیاز باشه ( که الان برای این کشور نیاز نیست ) به دلیل رابطه خوب ایران و عمان و نزدیکی آنها این امکان خیلی راحت و سریع قابل دسترس می باشد .

آیا وی پی اس عمان برای گیم هم مناسب می باشد؟

همان طور که اشاره شد، سرور عمان دارای سرعت و کیفیت بالایی است و علاوه بر این چون به کشور ما نیز نزدیک هست ، این باعث کاهش پینگ و پکت لاس می شود ، که می توان این سرور را برای کاربران گیمر نیز مناسب دانست و این سرور را به آن ها نیز معرفی نمود.

اما به طبع چون قیمت سرور عمان به نسبت مثلا سرور ترکیه بیشتر هست ، لذا برای گیم کشورهای ارزان قیمت تر نیز هستند !

آیا برای انجام امور بین الملل نیز مناسب می باشد ؟

با توجه به نزدیکی کشور عمان به ایران، افراد زیادی برای انجام امور تجاری خود به این کشور می روند. این کاربران نیز با استفاده از سرور عمان و با داشتن آی پی این کشور به راحتی می توانند به انجام امور ارزی و بانکی خود بپردازند.

این سرور برای دانشجویان ایرانی در حال تحصیل در عمان نیز می تواند بسیار مناسب باشد و از آن برای رسیدگی به امور درسی و دانشگاهی خود استفاده کنند.

مزیت های این سرور

سرور عمان دارای کیفیت و سرعت بالایی است که از آن برای انجام اور مختلف می توان بهره برد. اما وقتی بحث ترید به میان می آید سرعت و کیفیت در الویت دوم قرار می گیرند و الویت اول به امنیت تعلق می گیرد. سرور عمان علاوه بر سرعت و کیفیت بالا اجازه استفاده و کانفیگ پروتکل های مختلف نظیر OpenVPN و یا سیسکو و یا حتی PPTP – L2TP را می دهد که از جمله ویژگی های خوب این دیتا سنتر است.

همچنین با توجه به اجازه استفاده از پروتکل های مختلف در دیتا سنتر عمان می توان از قابلیت کیل سوئیچ نیز بهره برد که برای کاربران می تواند بسیار مهم و پر اهمیت باشد.

برای آشنایی با مفهوم کیل سوئیچ و نحوه فعال کردن آن می توانید به وب سایت و صفحه اینستاگرام فراز سرور مراجعه کنید.

معایب این سرور

طبیعتاً این سرور هم مانند سرور های دیگر علاوه بر مزیت، دارای معایبی نیز است که باید به آنها نیز اشاره کنیم. سرور عمان مانند بسیاری از سرور های کشور های حاشیه خلیج فارس دارای ترافیک محدود است. ترافیک محدود این سرور به این معنی نیست که از این سرور برای انجام امور مختلف نمی توان بهره برد، مقدار ترافیک ارائه شده توسط این دیتا سنتر برای کاربران تریدر بسیار معقول و به اندازه است و بدون نگرانی از به پایان رسیدن آن می توانند از این سرور بهره ببرند. اما اگر از این سرور برای انجام امور روزانه مثل تماشای یوتیوب و دانلود فیلم و … استفاده کنید، از لحاظ محدودیت ترافیک دچار مشکل خواهید شد.

قیمت سرور عمان

با توجه به خاص بودن این سرور ممکن است قیمت بالاتری نسبت به سرور های دیگر اروپایی و حتی رقبای آسیای خود داشته باشد. اما با توجه به مزیت ها و قابلیت هایی که این سرور دارد، می توان گفت ارزش خرید را دارد.

با توجه به نوسان قیمت دلار به صورت دائمی برای خرید سرور عمان می توانید با تیم پشتیبانی فراز سرور تماس بگیرید.

آیا سرور مجازی عمان بر روی ریموت دسکتاپ ارائه می شود ؟

همان طور که گفته شد یکی از مهم ترین مسائل در استفاده از سرور های مختلف، امنیت آن ها است. با توجه به امنیت پایین سرور ریموت های دکستاپی و همچنین امکان دسترسی و دزدیده شدن نام کاربری و رمز عبور کاربران و همچنین عدم امکان استفاده از این نوع سرور بر روی دیوایس های مختلف مثل آیفون ها و مک بوک ها و … سرور عمان بر روی ریموت دسکتاپ به کاربران ارائه نمی شود.

سرور هایی که توسط فراز سرور در اختیار کاربران قرار میگرد، تماماً به صورت لینوکسی و کانفیگ شده ارائه داده می شود که از بسیاری از ایجاد بسیاری از خطرات یاد شده برای کاربران جلوگیری کند.

برای آشنایی بیشتر با ریموت دسکتاپ نیز می توانید به صفحه اینستاگرام فراز سرور مراجعه کنید و در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید .

آیا با استفاده از سرور عمان می توان از پروتکل های مختلف استفاده نمود؟

همان طور که گفته شد این سرور به صورت لینوکسی و کانفیگ شده خدمت کاربران فراز سرور ارائه میشود پس کاربران می توانند از این سرور بر روی پروتکل های مختلف اعم از OpenVPN و یا Cisco و هر کدام از پروتکل های مدنظرشان استفاده کنند.

همچنین در هنگام استفاده از این پروتکل ها بر روی سرور عمان می توانند از قابلیت کیل سوئیچ نیز بهره مند شود که هم از لحاظ امنیتی و هم از لحاظ کیفیت بسیار بالا تر سرور های ویندوزی ریموت دسکتاپ است.

کلام آخر

کشور عمان از جمله کشورهای بی طرف از نظر سیاسی است که می تواند انتخاب بسیار خوبی برای کاربران تریدر باشد. همچنین با توجه به نزدیکی این کشور به ایران، کاربران ایرانی می توانند برای احراز هویت نیز به راحتی از این کشور اقدام کنند. این سرور ترافیک محدودی را به کاربران ارائه می دهد که برای استفاده های ارزی و ترید بسیار مناسب است ولی برای استفاده های روزمره و کارهای روتین می تواند کمی مشکل ساز باشد. برای خرید و استعلام قیمت این سرور می توانید به تیم پشتیبانی فراز سرور تماس بگیرید.

 

 

برای خرید سرور مخصوص ترید به لینک زیر مراجعه کنید

سرور ترید

سرور آی پی ثابت اشتراکی

احراز هویت بایننس

سرور ایران مخصوص کاربران خارج از کشور

 

مطالب پربازدید :

خرید سرور آلمان

خرید سرور لهستان

ارسال پاسخ