خرید سرور جمهوری چک با آی پی ثابت مخصوص ترید | فراز سرور

خرید سرور جمهوری چک با آی پی ثابت مخصوص ترید | فراز سرور

با شرایطی که برای کریپتو و تریدرها توسط دولت ها ایجاد شد کم کم صرافی ها هم برای اینکه مشکلی براشون ایجاد نشه مجبور شدند هم بحث احراز هویت را انجام دهند و هم اینکه کم کم از کشورهای پرحاشیه مثل اروپا و امریکا دور شند و تریدرها هم به سمت کشورهای کم حاشیه مثل سرور فنلاند و سرور ترکیه و سرور هند و سرور اتریش و سرور مالزی و ده ها کشور آسیایی و کم حاشیه تر بروند و خرید سرور جمهوری چک هم جزو همین کشورهای پرمخاطب عصر الان دنیای ترید و کارهای ارزی به شمار می آید که در این مقاله از سایت فراز سرور در مورد آن کامل صحبت میکنیم .

خرید سرور جمهوری چک

جمهوری چک از جمله کشورهای اروپای مرکزی است و همچنین این کشور عضو اتحادیه اروپا نیز است. با توجه به بی طرفی این کشور از نظر سیاسی می تواند گزینه مناسبی برای کاربران ایرانی باشد. این کشور دارای دیتاسنتر های بزرگ و قدرتمندی است که می تواند سرویسی با کیفیت بالا برای کاربران ارائه کند.

این سرور برای کاربران مختلف کاربرد خواهد داشت. از جمله این کاربران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

این سرور برای کاربرانی که می خواهند از سرویس پرداختی جهانی مانند پی پال استفاده کنند، بسیار مناسب است. با توجه به این نکته این سرور برای کاربرانی که در کشور جمهوری چک قصد تجارت دارند و یا در این کشور دارای تجارتی هستند، می توانند از این سرور بهره ببرند.

این سرور با توجه به سرعت خوب و پینگ پایینی که به کاربران ارائه می دهد، می تواند گزینه بسیار مناسبی برای تریدر ها هم باشد. چرا که یکی از اصلی ترین مشخصه ها برای تریدر ها سرعت مناسب است تا بتوانند به بهترین شکل ممکن به امور خود رسیدگی کنند.

عده ای هم هستند که در این کشور به امور خاصی همچون تحصیل مشغولند، این افراد هم می توانند از این سرور ها برای دسترسی به تمام امکانات موجود استفاده کنند.

با توجه به کیفیت خوب و پینگ پایینی که به آن اشاره کردیم، این سرور برای کاربران گیمر هم می تواند بسیار مناسب باشد.

در خصوص سرور کاهش پینگ حتما مقاله زیر را مطالعه کنید :

سرور کاهش پینگ

شما می توانید این سرور را با سرعت مناسب و کیفیت بالا از فراز سرور خریداری کنید و از آن ها برای انجام امور خود استفاده کنید.

مزایای خرید سرور جمهوری چک

ببینید قبل از هر چیز باید با خودتون کنار بیاید که آیا سرور از یک کشور خاص مثل خرید سرور جمهوری چک میخواین یا فقط به دنبال کیفیت و پایداری هستید !

به طور مثال ، کسی که کیفیت و سرعت خیلی خوب یک سرور مد نظرش باشد ما سرور آلمان را پیشنهاد میکنیم .

اما وقتی موضوع ، موضوع ترید و کارهای ارزی می شود ، نه اینکه بحث کیفیت مهم نباشد اما به الویت دوم میرود .

پس اگر شما خرید سرور جمهوری چک را برای کارهای ارزی و ترید میخواین و یا از این کشور احراز هویت بایننس کردید پس شما 100 درصد باید روی همین کشور ترید کنید .

حالا میریم سراغ الویت دوم !

یعنی کیفیت و پایداری و سرعت ! آیا خرید سرور جمهوری چک مناسب هست ؟

بله این کشور جزو دیتاسنترهای قوی و پرسرعت به شمار می آید و علاوه بر این یکی از مزایای مهم آن اجازه کانفیگ پروتکل OpenVPN و Cisco روی این دیتاسنتر می باشد که علاوه بر امنیت عالی این پروتکل اجازه Kill Switch هم به ما میدهد و میتوانیم روی تمام دیوایس ها و تمام سیستم عامل ها هم استفاده کنیم .

قیمت و شرایط خرید وی پی اس جمهوری چک

کشورهای خاص قیمت های متفاوت خود را دارند و چون رقابت آن چنانی در منطقه ندارند با قیمت های خاص خودشان به فروش میرسانند ، به صورت مثال سرور گرجستان ماهانه 850 هزار تومان می باشد ( در تخفیف ویژه فراز سرور ) ! اما همان کانفیگ و همان منابع در سرور هلند قیمت ماهانه 195 هزار تومان هست ! چرا ؟

چون هلند رقبای بسیاری همچون تمام کشورهای اروپایی و امریکایی دارد و اگر بخواد فراتر از آن قدم بردارد مشتری به سمت آن نمیرود .

قیمت خرید سرور جمهوری چک نیز بنا بر شرایط دلار روز متفاوت می باشد و برای استعلام قیمت به پشتیبانی فراز سرور پیام دهید .

تماس با فراز سرور

این سرور روی ریموت دکستاپ ارائه می شود ؟

خیلی سوال مهمی می باشد و قبل از هر چیز حتما پیشنهاد میکنیم پست اینستاگرامی که در مورد این موضوع منتشر کردیم را مطالعه کنید !

خیر تمام سرورها به صورت لینوکسی و کانفیگ شده به شما تحویل می شود .

چرا ؟

به 1000 دلیل مهم که مهمترین آن امنیت پایین سرور ریموت دکستاپی – نداشتن کیل سوئیچ – امکان لو رفتن یوزر پسورد شما – لاگ شما در سرور ذخیره میشود – امکان دزدیده شدن تمام موجودی شما از صرافی به واسطه اینکه یوزر پسورد سرور شما دست شرکت واسط هست – عدم امکان استفاده روی دیوایس های مختلف همچون iOS و مک بوک و … و ده ها دلیل دیگ که حتما در اینستاگرام فراز سرور مشاهده بفرماید .

اگر نمیدونید سرور VPS چیست مقاله زیر را بخوانیذ :

وی پی اس چیست

استفاده از VPS جمهوری چک به چه صورت می باشد ؟

همانطور که عرض کردیم سرور کانفیگ می شود ، حالا روی هر پروتکل دلخواه شما مثلا OpenVPN .

لذا خیلی راحت شما با داشتن یوزر پسورد و سرور و کانفیگ میتونید روی تمام دیوایس ها استفاده کنید و امنیت 512 بیت شما ضمانت شده هست و خداوندگار سرور هم نمیتونه حتی یک نقطه از کارهای شما رو رصد کند !

همچنین کیل سوئیج هم روی این پروتکل هست و به شما خیلی کمک میکند و سرعت و کیفیت این پروتکل تا بیش از 10 برابر سرور ویندوزی Remote desktop ی هست !

نتیجه گیری مقاله

جمهوری چک از جمله کشور های اروپایی است که دارای دیتاسنتر های بسیار قدرتمند است. دیتا سنتر های این کشور بسیار بروز بوده و از تکنولوژی های بالایی برخوردار هستند. این سرور برای بسیاری از کاربران می تواند مناسب باشد. این سرور در میان تریدر ها هم از محبوبیتی خوبی برخوردار است چرا که این سرور، کیفیت و سرعت بسیار خوبی را برای کاربران خود ارائه می دهد. همچنین با توجه به سرعت و کیفیت بالای این سرور از آن برای انجام مور مختلف و همچنین گیم هم می توان استفاده نمود. شما به راحتی می توانید این سرور و بسیاری از سرور های دیگر از کشور های مختلف را از سایت فراز سرور تهیه کنید و از آن ها برای انجام امور خود استفاده کرده و لذت ببرید.

مقالات پربازدید :

ماینر چیست

آموزش ساخت NFT و نحوه فروش آن

خدمات مهم فراز سرور :

خرید آی پی ثابت اشتراکی

خرید سرور مخصوص ترید اختصاصی

احراز هویت بایننس

ارسال پاسخ