خرید وی پی اس مجارستان | خرید سرور مجارستان با آی پی ثابت

خرید وی پی اس مجارستان | خرید سرور مجارستان با آی پی ثابت

خرید وی پی اس مجارستان هم مانند سایر کشورهای کم حاشیه مثل گرجستان ، فنلاند ، ترکیه ، سوئد ، سوئیس ، مالزی ، ارمنستان و ده ها کشور دیگر زمانی روی بورس آمد که موضوع احراز هویت سایت های خارجی مثل بایننس و … خیلی مهم شد و تریدرها راهی به جز استفاده از وی پی اس های از این دست کشورها نداشتند ، سرور مجارستان هم برای دو قشر خیلی مهم هست ، کسانی که از این کشور احراز هویت کردند و کسانی که نمیخوان احراز هویت کنند و مایل هستند رو کشورهای کم حاشیه باشند .

خرید وی پی اس مجارستان

کشور مجارستان از جمله کشور های اروپایی است که با توجه به عدم جهت گیری سیاسی خاصی که دارد می تواند یکی از سرور های مناسب برای استفاده کاربران مختلف، مخصوصاً تریدر ها باشد. دیتا سنتر های مجارستان از جمله دیتاسنتر های با کیفیتی است که به کاربران خود علاوه بر سرعت و کیفیت بسیار خوب، امنیت و پایداری بالایی نیز ارائه می دهد که از جمله ویژگی های خوب این سرور شناخته می شود. اما سرور مجارستان برای کدام دسته از کاربران می تواند مناسب باشد و همچنین آیا بر روی این سرور می توان از کانفیگ ها و پروتکل های مختلف استفاده نمود؟ قیمت سرور مجارستان چند است؟

برای پاسخ به این سؤالات با ما همراه باشید.

مزیت های خرید وی پی اس مجارستان

سرور مجارستان، همان طور که اشاره شد، دارای دیتا سنتر های پرقدرتی است که می تواند کیفیت و سرعت بسیار مناسبی را به کاربران خود ارائه دهد. این امر باعث شده است که بسیاری از کاربران به استفاده از این سرور روی آورند. سرور مجارستان علاوه بر سرعت و کیفیت دارای پایداری و امنیت بالایی نیز می باشد که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

خرید وی پی اس مجارستان مانند تمام سرور های موجود در فراز سرور به صورت کانفیگ شده و لینوکسی به کاربران ارائه می شود. از این رو کاربران از آن بر روی پروتکل های مختلف موجود مانند OpenVPN و یا Cisco و یا IKEv2 و بسیاری دیگر از پروتکل های موجود استفاده کنند.

همچنین با استفاده از پروتکل های مختلف و استفاده از این سرور می توان از قابلیت کیل سوئیچ نیز بهره مند شد که برای کاربران تریدر از اهمیت بالایی نیز برخوردار است. اگر می خواهید با قابلیت کیل سوئیچ بیشتر آشنا شوید می توانید به وب سایت و صفحه اینستاگرام فراز سرور مراجعه کنید و در آن جا در مورد کیل سوئیچ بیشتر مطالعه کنید.

خرید وی پی اس مجارستان مانند بسیاری از سرور های اروپایی موجود دارای محدودیت ترافیک نمی باشد. به این معنی که کاربران می توانند به راحتی و بدون نگرانی به انجام امور مختلف خود رسیدگی کنند بدون نگرانی از مورد تمام شدن ترافیک وی پی اس که خریداری کرده اند.

برای استعلام قیمت و خرید وی پی اس مجارستان می توانید با تیم پشتیبانی فراز سرور تماس بگیرید.

حال با مزیت ها و ویژگی هایی که برای سرور مجارستان گفته شد، این سرور برای کدام دسته از کاربران مناسب است؟

سرور مجارستان برای کدام دسته از کاربران مناسب است؟؟

سرور مجارستان برای کاربران تریدر می تواند بسیار مناسب باشد اما چرا؟ همان طور که گفته شد، دیتا سنتر مجارستان از جمله دیتا سنتر های پرقدرت اروپایی است که کیفیت و سرعت را در کنار امنیت و پایداری به کاربران خود ارائه می دهد. همچنین کاربران با خرید وی پی اس از فراز سرور، آی پی اختصاصی خود را خواهند داشت که به راحتی می توانند از آن ها برای دسترسی به وب سایت صرافی های آنلاین و انجام امور خود استفاده کنند.

دسته دیگر کاربران، کاربرانی هستند که در کشور مجارستان در حال تحصیل می باشند. این دسته از کاربران برای رسیدگی به امور تحصیلی و دسترسی به وب سایت دانشگاه و کالج خود و انجام تکالیف مختلف، از خارج از مجارستان، نیاز به آی پی این کشور دارند. به همین منظور سرور مجارستان می توان از جمله سرور های مناسب برای آن ها باشد.

این سرور دارای کیفیت و سرعت مناسبی است و همچنین پینگ و پکت لاست بسیار مناسبی را به کاربران خود ارائه می دهد. تمام این ها باعث شده است که این سرور برای کاربران گیمر نیز بسیار مناسب باشد و آن ها برای دسترسی به بازی ها و انجام آن ها به صورت آنلاین می توانند از این سرور استفاده کنند.

به طور کلی می توان گفت به توجه به سرعت و کیفیت و همچنین ترافیک نا محدودی که vps مجارستان در اختیار کاربران خود قرار می دهد، از آن برای انجام امور روز مره مانند تماشای فیلم و دانلود سریال و تماشای یوتیوب می توان بهره برد.

برای استعلام قیمت و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با تیم پشتیبانی فراز سرور تماس بگیرید.

قیمت سرور مجارستان چند است؟

سرور مجارستان مانند تمام سرور های موجود در فراز سرور از بهترین و با کیفیت ترین دیتا سنتر های موجود در سراسر دنیا تهیه شده اند. قیمت دیتا سنتر ها به صورت دلاری است و با توجه به نوسانات دائم قیمت دلار در کشورمان، ممکن است کمی قیمت آن ها بالا به نظر بیاید اما با توجه به سرعت و کیفیت و پایداری این سرور می توان گفت استفاده از آن می تواند بسیار مقرون به صرفه و خوب باشد.

کلام آخر

مجارستان از جمله کشور های اروپایی است که دارای دیتا سنتر خوب و با کیفیتی است. همچنین این سرور برای کاربران خود هیچ محدودیتی در زمینه ترافیک قائل نمی باشد و این عمر باعث شده است که وی پی اس مجارستان برای کاربران مختلف و حتی مصارف روزانه و روتین نیز بسیار مناسب باشد. برای خرید این سرور و استعلام قیمت و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با تیم پشتیبانی فراز سرور تماس بگیرید.

و در انتها فقط یک توصیه !

مطالبی ما در پیج اینستاگرام فراز سرور منتشر میکنیم که نمونه و مشابه آن در هیچ جای فضای وب جرات صحبت در آن خصوص وجود ندارد ، لذا تاکید میکنیم حتما مطالب پیج را حتما مطالعه کنید

اینستاگرام فراز سرور : FarazServer

 

 

برخی از خدمات فراز سرور :

سرور آی پی ثابت اشتراکی ( VDS )

اپل آیدی

احراز هویت بایننس

خرید سرور آی پی اختصاصی مخصوص ترید

ارسال پاسخ