خرید سرویس میلرلایت Mailerlite | نمایندگی میلرلایت در ایران

خرید سرویس میلرلایت Mailerlite | نمایندگی میلرلایت در ایران

برای بازیابی بهتر باید از انواع روش های موجود در مارکتینگ استفاده کنید. از جمله این روش های موجود، روش ایمیل مارکتینگ می باشد. کاربران می توانند با استفاده از ایمیل مارکتینگ به معرفی کسب و کار خود پرداخته و به بهتر شدن هر چه بهتر فروش محصولات خود بپردازند. از جمله بهترین و معتبر ترین وب سایت های موجود برای ایمیل مارکتینگ Mailerlite است که کاربران می توانند از آن استفاده کنند. اگر شما هم می خواهید از خرید سرویس میلرلایت استفاده کنید، تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

خرید سرویس میلرلایت

میلر لایت یک پلتفرم مخصوص ایمیل مارکتینگ است که کاربران برای کسب و کار های کوچک و بزرگ خود می توانند از آن استفاده کنند. از جمله ویژگی هایی که باعث شده است کاربران از این سرویس استفاده کنند، انواع اشتراک های ماهیانه و سالیانه آن است. البته که این سرویس دارای پشتیبانی 24 ساعته با استفاده از ایمیل و چت آنلاین نیز می باشد.

از سرویس Mailerlite می توان برای ایجاد کمپین های بازاریابی و همچنین حرفه ای استفاده نمود که باعث می شود که کسب کار ها هرچه بهتر به مشتریان معرفی شده و محصولات جدید نیز به سرعت و بسیار بهتر معرفی و به فروش برسند.

سرویس میلرلایت دارای رابط کاربری بسیار ساده است که باعث می شود استفاده از آن لذت بخش تر و بسیار ساده تر باشد و کاربران بتوانند هر چه بهتر از آن ها استفاده کنند. این سرویس به کاربران خود امکان می دهد که بدون هیچ رویه های غیر ضروری معمولی به ایجاد کمپین های ایمیلی حرفه ای پرداخته و آن ها را منتشر کنید.

همچنین با استفاده از این سرویس می توان به طراحی و تولید محتوا های زیبا، پیگیری نتایج مربوط به فعالیت های ایمیل های خود، مدیریت لیست مخاطبین خود و طراحی صفحات پاپ آپ و سفارشی سازی صفحات بدون نیاز به آموزش گسترده پرداخت. این پلتفرم داری ویژگی های خاصی است که باعث شده است نسبت به رقیب های خود از محبوبیت بسیار بالاتری برخوردار شود و هرچه بهتر خدمات خود را به کاربران ارائه دهد. در ادامه به برخی از ویژگی های خرید سرویس میلرلایت اشاره می کنیم:

مزیت های سرویس Mailerlite

کاربران می توانند با استفاده از این سرویس به راحتی به ایجاد و تشکیل کمپین های ایمیلی حرفه ای بپردازند.

کاربران می توانند از مکانیزم کشیدن و رها کردن برای طراحی ایمیل ها و صفحه های فرود و پاپ آپ و فرم های اشتراکی استفاده کنند.

یکی از ویژگی های جذاب این سرویس این است که شما می توانید واکنش کاربران را به ایمیل های خود ببیند و تشخیص دهید که آیا ایمیل شما برای کاربران جذاب بوده است یا خیر.

در این سرویس یکی فضای کاری مرتب و بسیار زیبا جود دارد که کاربران می توانند با استفاده از آن به سازماندهی و مدیریت اطلاعات کاربران خود بپردازند.

سرویس Mailerlite به صورتی طراحی شده است که صاحبان کسب و کار های بتوانند آن را با سایر برنامه های بازاریابی موجود ادغام کرده و از آن ها در کنار یکدیگر استفاده کرده و نتیجه بهتری را دریافت کنند.

در این سرویس می توان انواع ایمیل ها را به راحتی ایجاد، ویرایش و شخصی سازی نمود. میلرلایت دارای یک برنامه ویرایشگر عالی و کاربردی است که کاربران می توانند از تمام ابزار های مورد نیاز خود برای ادیت و ویرایش و ایجاد ایمیل ها از آن استفاده کنند.

قیمت گذاری های خرید سرویس میلرلایت Mailerlite

این سرویس قیمت گذاری های خود را با توجه به تعداد مشتریان کسب و کار های ارائه می دهد که باعث می شود که کاربران بتوانند به راحتی و بدون هیچ هزینه اضافه ای به خرید سرویس های مورد نیاز خود بپردازند. در ادامه به این قیمت گذاری ها اشاره می کنیم:

• حداکثر تا 1000 مشترک به صورت رایگان است.

• حداکثر تا 2500 مشترک، برای اشتراک ماهیانه 10 دلار و برای اشتراک سالیانه 84 دلار است.

• حداکثر تا 5000 مشترک، برای اشتراک ماهیانه 20 دلار و برای اشتراک سالیانه 168 دلار است.

• حداکثر تا 10000 مشترک، برای اشتراک ماهیانه 35 دلار و برای اشتراک سالیانه 294 دلار است.

• حداکثر تا 15000 مشترک، برای اشتراک ماهیانه 50 دلار و برای اشتراک سالیانه 420 دلار است.

• حداکثر تا 20000 مشترک، برای اشتراک ماهیانه 65 دلار و برای اشتراک سالیانه 546 دلار است.

• حداکثر تا 25000 مشترک، برای اشتراک ماهیانه 80 دلار و برای اشتراک سالیانه 672 دلار است.

• حداکثر تا 30000 مشترک، برای اشتراک ماهیانه 95 دلار و برای اشتراک سالیانه 798 دلار است.

• حداکثر تا 35000 مشترک، برای اشتراک ماهیانه 110 دلار و برای اشتراک سالیانه 924 دلار است.

• حداکثر تا 40000 مشترک، برای اشتراک ماهیانه 120 دلار و برای اشتراک سالیانه 1008 دلار است.

• حداکثر تا 45000 مشترک، برای اشتراک ماهیانه 130 دلار و برای اشتراک سالیانه 1092 دلار است.

• حداکثر تا 50000 مشترک، برای اشتراک ماهیانه 140 دلار و برای اشتراک سالیانه 1176 دلار است.

هزینه های خرید سرویس میلرلایت Mailerlite به این صورت است و کاربران برای خرید آن ها باید از راه پرداخت ارزی استفاده کنند. اما با توجه به این موضوع که سرویس های پرداخت ارزی برای کاربران ایرانی از دسترس خارج شده است، به همین منظور نمی توانند از آن سرویس ها استفاده کنند.

اما به هیچ عنوان جای نگرانی وجود ندارد، برای استفاده و خرید هر کدام از سرویس های Meilerlite می توانید از خدمات فراز سرور استفاده کرده و به انجام بازاریابی های خود بپردازید. برای این کار باید درخواست خود را برای هرکدام از تعرفه های موجود ثبت کنید.

کارمزد فراز سرور برای خرید سرویس Mailerlite چقدر است؟

کارمزد فراز سرور برابر 4 تا 5 درصد می باشد.

کلام آخر

سرویس Mailerlite از جمله سرویس های موجود برای ایمیل مارکتینگ است که کاربران می توانند با استفاده از آن به بازاریابی های ایمیلی خود پرداخته و با تشکیل کمپین ها و معرفی محصولات جدید خود به فروش بهتر و بهینه شدن خدمات خود کمک کنند. شما کاربران عزیز فراز سرور برای خریداری هر کدام از تعرفه های این سرویس می توانید از خدمات فراز سرور در این زمینه استفاده کرده و از آن برای انجام امور خود استفاده کنید.

امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد، فراموش نکنید که حتماً صفحه اینستاگرام فراز سرور را دنبال کنید که کلی مطلب خوب و مفید و کاربردی برای شما تدارک دیده ایم.

برای سفارش خرید سرویس میلرلایت Mailerlite به واحد پشتیبانی فراز سرور پیام بدید :

تماس با فراز سرور

 

برخی از خدمات مهم فراز سرور :

خرید اکانت ماز پرو (Moz Pro)

خرید سیم کارت بین المللی

خرید از تم فارست Envato Market

 

خدمات جانبی فراز سرور در حوزه کریپتو :

سرور آی پی ثابت

سرور مخصوص ترید

احراز هویت بایننس

ارسال پاسخ