گیفت کارت هولو چیست 🎁 | خرید گیفت کارت هولو hulu

گیفت کارت هولو چیست 🎁 | خرید گیفت کارت هولو hulu

اگر شما هم از جمله کاربرانی هستید که به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید، حتماً نام هولو Hulu را شنیده اید. این سرویس از جمله سرویس های موجود برای پخش و تماشای فیلم و سریال است که اصلی ترین رقیب نتفلیکس نیز به شمار می آید. کاربران برای استفاده از این سرویس باید هزینه هایی را پرداخت کنند که پرداخت آن ها با استفاده از گیفت کارت هولو میسر است. اما گیفت کارت هولو چیست؟ برای آشنایی با این موضوع و پاسخ به این سؤال تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

در خصوص نتفلیکس و سروری که بتونه راحت NetFlix را باز کند صحبت کردیم :

خرید سرور برای نتفلیکس

گیفت کارت هولو چیست؟

هولو و یا Hulu از جمله پلتفرم های موجود برای تماشای ویدئو و فیلم و سریال است که دارای بیش از 40 میلیون کاربر می باشد. شعار این سرویس Get endless entertainment, live sport, and the shows and movies you love است که معنی آن سرگرمی های بی پایان، ورزش های زنده، فیلم و سریال های مورد خود دسترسی داشته باشید، است.

گیفت کارت هولو از جمله کارت های موجود است که با استفاده از آن می توانید به راحتی حساب کاربری خود را در این پلتفرم شارژ کرده و با استفاده از آن به دیدن فیلم و سریال و سایر برنامه های جذاب موجود در آن بپردازید و هزینه های موجود در هولو را پرداخت کنید.

مزایا خرید اکانت هولو چیست؟

داشتن حساب کاربری در این پلتفرم ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارد که باعث شده است بسیاری از کاربران از آن به جای سرویس های موجود دیگر استفاده کنند. در ادامه به برخی از این ویژگی ها و مزایا اشاره می کنیم:

  • با ساخت حساب کاربری در هولو و شارژ آن به راحتی می توانید به تمام محتوا جذاب موجود در آن دسترسی داشته باشید.
  • با استفاده از هولو می توانید به فیلم های جدید و بروز و همچنین ترند موجود در جهان دسترسی داشته باشید.
  • در این پلتفرم برنامه ها، فیلم و سریال ها و همچنین انیمیشن های کودکانه نیز وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید و به تماشای آن ها بپردازید.
  • برای استفاده از این پلتفرم می توان از همه دیوایس ها استفاده نمود. به عنوان مثال می توان از تلفن همراه و تبلت و کامپیوتر و … برای دسترسی به این پلتفرم استفاده نمود.
  • در این پلتفرم امکان امتیاز دهی به برنامه های وجود دارد که با توجه به آن ها کاربران می توانند انتخاب کنند که آیا آن برنامه را ببیند یا خیر.
  • این نوع از گیفت کارت ها هم مانند بسیاری از گیفت کارت های دیگر موجود در جهان، دارای تاریخ انقضا نمی باشند و در هر زمان که خواستید می توانید از آن ها استفاده کنید.

هولو چگونه کار می کند؟

با استفاده از حساب کاربری در هولو می توان به تعداد بسیار بالایی از برنامه ها و فیلم ها و سریال ها دسترسی پیدا کرد و همچنین می توان 5 نفر دیگر را به حساب کاربری خود متصل کرده تا آن ها هم بتوانند از تمام امکانات موجود در این پلتفرم استفاده کنند. البته لازم به ذکر است که در این پلتفرم برنامه ها و انیمیشن های کودکانه نیز وجود دارد که می توان با خرید حساب کاربری هولو از آن استفاده نمود. تمامی محتوا درون وب سایت هولو برای پخش استریم رایگان می باشند پس می توان آن ها در شبکه های اجتماعی مختلف نیز به اشتراک گذاشت.

انواع سرویس های هولو

در این پلتفرم سرویس های اشتراکی متفاوتی وجود دارد که کاربران می توانند از آن ها استفاده کنند. در ادامه به آن ها اشاره خواهیم نمود:

  • اکانت 1 ماهه هولو که با تبلیغات همراه است. این اکانت دارای قیمتی برابر 5.99 دلار است. البته همان طور که ذکر شده است در هنگام استفاده از اکانت، تبلیغات نیز برای شما نمایش داده خواهد شد.
  • اکانت 2 ماهه بدون تبلیغ. هزینه خریداری این اکانت برابر 11.99 دلار است.
  • اکانتی که دارای قابلیت لایو بوده و تبلیغ نیز دارد. برای استفاده از این حساب کاربری هولو باید مبلغی برابر 54.99 دلار را پرداخت کنید.
  • اکانت دارای لایو و بدون تبلیغ. این اکانت داری هزینه 60.99 دلار است.

تفاوت هولو با نتفلیکس

همان طور که گفته شد، هولو از جمله اصلی ترین رقیب های موجود برای نتفلیکس می باشد. هر دو این پلتفرم های در زمینه عرضه فیلم و سریال به کاربران فعالیت می کنند. اما تفاوت هایی نیز دارند. اصلی ترین تفاوت این دو سرویس با یکدیگر در هزینه خرید حساب کاربری، محتوای ارائه شده و سایر ویژگی های مربوط به پخش و استریم می باشد. البته که در هولو فقط می توان 25 فیلم را در هر زمان و در هر حساب کاربری دانلود و دریافت نمود و همه محتوا های موجود در این وب سایت را نمی توان ذخیره کرده و به صورت آفلاین آن را مشاهده کرد.

همچنین محتوا دانلود شده در سرویس هولو به صورت دائمی نمی باشد و بعد از 48 ساعت از شروع تماشا، به صورت کامل از کتابخانه هولو، حذف خواهند شد. البته که با خرید حساب کاربری هولو می توانید به صورت همزمان با 5 دستگاه از آن ها استفاده کنید.

کلام آخر

هولو از جمله سرویس های تماشای محتوا های ویدئویی است که می توان با استفاده از آن به فیلم ها و سریال ها و بسیاری از انیمیشن ها و برنامه های کودکانه دسترسی داشت. این پلتفرم از جمله اصلی ترین رقیب ها برای نتفلیکس به حساب می آید که شباهت های بسیاری باهم دارند اما تفاوت های عمده ای را نیز دارا می باشند.

در مطلب بالا به بررسی پاسخ سؤال گیفت کارت هولو چیست؟ پرداختیم، امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. فراموش نکنید که حتماً صفحه اینستاگرام فراز سرور را دنبال کنید که کلی مطلب خوب و کاربردی برای شما تدارک دیده ایم.

 

برخی از خدمات فراز سرور :

خرید سرور ترید

اپل آیدی امریکا

احراز هویت در بایننس

خرید اکانت KWfinder

خرید سرویس میلرلایت

ارسال پاسخ