پرفکت مانی چیست ؟ | 0 تا 100 دنیای پرفکت مانی

پرفکت مانی چیست ؟ | 0 تا 100 دنیای پرفکت مانی

اگر شما هم از جمله افرادی باشید که در وب سایت های خارجی به خرید های اینترنتی می پردازید و یا برای کار های مختلف نیاز به پرداخت های ارزی آن هم با استفاده از سیستم های پرداخت جهانی داشته اید، حتماً نام پرفکت مانی را شنیده اید. پرفکت مانی یک شبکه پرداخت بین المللی است که کاربران با استفاده از آن به راحتی می توانند به خرید از وب سایت های خارجی و انتقال ارز به سراسر دنیا و … بپردازند و به عنوان یک سیستم فوق پیشرفته مالی میتوانیم امروز در خصوص پرفکت مانی چیست کامل صحبت کنیم .

اما سوالاتی هم پیش میاد که آیا پرفکت مانی فیلتر می باشد ؟ و یا محدودیت خاصی برای ایرانیا ها دارد ؟ یا مزیت و معایب Perfect Money به صورت کلی چی می باشد ؟

بهتر است قبل از موضوع فیلتر بودن پرفکت مانی برای کاربران ایرانی، با خود این سرویس پرداخت جهانی بیشتر آشنا شویم.

وب سایت perfectmoney

تعریف پرفکت مانی چیست

همان طور که گفته شد، پرفکت مانی از جمله سیستم ها و سرویس های پرداخت جهانی است که از آن برای پرداخت ها در وب سایت های خارجی و یا انتقال ارز و بسیاری دیگر از امور می توان استفاده نمود. دفتر رسمی این شرکت در کشور پاناما واقع شده است. خدمات این شرکت بسیار متنوع است و کاربران می توانند با استفاده از آن به انتقال پول آن هم به مقدار بسیار زیاد به هر نقطه جهان با استفاده از اینترنت بپردازند.

می توان گفت که سرویس پرفکت مانی پلتفرمی مانند پی پال و یا سایر سرویس های پرداخت جهانی است که از آن برای کاربرد های مختلفی می توان استفاده نمود. در ادامه به برخی از این کاربرد ها اشاره می کنیم:

  • با استفاده از پرفکت مانی می توان به صورت آنلاین به انتقال ارز به هر نقطه از جهان پرداخت.
  • یکی از کاربرد هایی که برای کاربران ایرانی بسیار کاربردی و پر استفاده است، خرید و پرداخت هزینه ها در وب سایت های خارجی است.
  • در پرفکت مانی می توان پول های خود را در حساب های الکترونیکی ذخیره نمود و به صورت ماهیانه از آن سود دریافت نمود.

امنیت پرفکت مانی

یکی از ویژگی های خوب پرفکت مانی امنیت قابل قبول این سرویس پرداخت است. این سیستم از روش شناسایی آی پی استفاده می کند. سیستم شناسایی آی پی به این صورت عمل می کند که با هر بار تغییر آی پی کاربر باید برای ورود به حساب کاربری خود، باید آی پی را از طریق ایمیل خود تأیید کند.

در این سرویس در بخش امنیتی و یا Security Center می توان گزینه های امنیتی بیشتری نیز را فعال نمود که یکی از آن ها تأیید آی پی به وسیله دریافت پیامک است. گزینه امنیتی دیگر موجود، کد کارت است که با فعال کردن این گزینه سیستم پرفکت مانی برای شما یک عکس شامل چند کد ارسال می کند که برای هر بار انجام تراکنش در این سرویس نیاز به استفاده و وارد کردن یکی از این کد ها را دارید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که کد ها فقط یکبار برای شما ارسال می شود و اگر آن ها را فراموش یا گم کنید دیگر قادر به دسترسی به حساب کاربری خود نخواهید بود.

آیا perfect money فیلتر است؟

پس از آشنایی با پرفکت مانی و پاسخ کلی به سوال پرفکت مانی چیست و شناختن ویژگی های امنیتی این سرویس، بهتر است به سوال اصلی مورد نظرمان بپردازیم که آیا پرفکت مانی فیلتر است؟!!

پرفکت مانی محدودیتی را برای کاربران ایرانی اعمال نکرده است و کاربران ایرانی می توانند از تمام خدمات این سرویس پرداخت جهانی بهره مند شوند. البته که برای استفاده از حساب پرفکت مانی و انجام تراکنش ها نیاز به احراز هویت در پرفکت مانی می باشد. این احراز هویت به منظور جلوگیری از پولشویی است که امروزه با استفاده از سیستم های آنلاین ارزی بسیار زیاد شده اند.

اگر تا به حال حساب کاربری پرفکت مانی خود را نساخته اید و می خواهید حساب کاربری خود را داشته باشید، می توانید از خدمات فراز سرور در این زمینه استفاده کنید.

آیا می توان پرفکت مانی را به ریال تبدیل نمود؟

با افتتاح حساب و همچنین کامل کردن روند ثبت نام خود در پرفکت مانی می توانید از پول های خود را به حساب پرفکت مانی خود واریز کنید. البته برای سرعت گرفتن این خدمات بهتر است که حساب خود را نقد کرده و موجودی حساب خود را به ریال تبدیل کنید.

برای واریز و همچنین برداشت از پرفکت مانی می توانید از خدمات فراز سرور در این زمینه استفاده کنید و بدون نگرانی موجود والت پرفکت مانی خود را نقد کنید.

خرید و فروش پرفکت مانی››

مزایای استفاده از کیف پولر پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی دارای مزایایی است که باعث شده است کاربران از این سرویس به جای سرویس های پرداختی دیگر موجود استفاده کنند. در ادامه به برخی از این مزایا می پردازیم:

  • یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که باعث شده است پرفکت مانی در بین ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار شود، تحریم نبودن پرفکت مانی و در دسترس بودن این سرویس برای کاربران ایرانی است.
  • پرفکت مانی دارای محیط کاربری ساده و رابط کاربری بسیار آسان است که باعث می شود کاربران از مبتدی تا حرفه ای بتوانند از آن بدون مشکل استفاده کنند.
  • با استفاده از پرفکت مانی می توان به انتقال ارز آن هم با سرعت بسیار بالا پرداخت.
  • حساب کاربری در این سرویس دارای تاریخ انقضا نمی باشد و می توان از آن در هر لحظه و هر مکانی استفاده نمود.
  • با استفاده از پرفکت مانی می توان ارز های مختلف اعم از دلار، یورو، پوند و … را به یکدیگر تبدیل نمود و از آن ها برای امور مختلف خود از جمله پرداخت های اینترنتی استفاده نمود.
  • همان طور که اشاره نمودیم، پرفکت مانی دارای امنیت خوب و مناسبی است که با خیال راحت می توان از آن استفاده نمود.

کلام آخر

پرفکت مانی از جمله سرویس های پرداخت جهانی مانند پی پال است که کاربران می توانند از آن برای انجام امور مختلف خود اعم از خرید های اینترنتی، انتقال ارز به سراسر جهان و … استفاده کنند. این سرویس دارای مزایای مختلفی است که از اصلی ترین آن ها می توان به تحریم نبودن کاربران ایرانی اشاره نمود.

در این مقاله تلاش کرده ایم که به سوال پرفکت مانی چیست بپردازیم؛ امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد، فراموش نکنید که حتماً صفحه اینستاگرام فراز سرور را دنبال کنید که کلی مطلب خوب و کاربردی برای شما تدارک دیده ایم.

 

برخی از خدمات فراز سرور :

سرور مجازی ترید

خرید آی پی ثابت

احراز هویت در بایننس

 

مقالات پربازدید :

گیفت کارت کارما کوین

تفاوت گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا چیست؟

خرید از آمازون با پی پال

آموزش خرید بیت کوین با وب مانی

 

ارسال پاسخ