خرید سرور اسپانیا | خرید وی پی اس اسپانیا با آی پی ثابت

خرید سرور اسپانیا | خرید وی پی اس اسپانیا با آی پی ثابت

بسیاری از نرم افزار ها و وب سایت ها برای کاربران ایرانی از دسترس خارج شده است. دلیل این قضیه هم تحریم هایی است که توسط کشور های غربی علیه ایران اعمال شده است. بسیاری از وب سایت ها مانند وب سایت صرافی Binance که یکی از بزرگترین و معتبر ترین صرافی های آنلاین ارز دیجیتال می باشد، دسترسی کاربران ایرانی را به این وب سایت ها مسدود کرده اند. اما کاربران ایرانی چگونه می توانند به این خدمات دسترسی داشته باشند؟ برای حل این مشکل کاربران باید از وی پی اس ها و سرور های مختلف موجود در اینترنت استفاده کنند اما مهم ترین مسئله ای که برای تریدر ها وجود دارد علاوه بر کیفیت و پایداری و امنیت سرور ها عدم نیاز به احراز هویت در آن کشور می باشد و خرید سرور اسپانیا دقیقا یکی از همان کشورها می باشد .

خرید سرور اسپانیا

همان طور که اشاره نمودیم برای دسترسی به بسیاری از نرم افزار ها و همچنین وب سایت ها باید از وی پی اس ها استفاده کنید. وی پی اس به شما این امکان را می دهد که با آی پی آدرس یک کشور دیگر به وب سایت ها و نرم افزار ها وارد شوید و به همین دلیل سیستم امنیتی آن ها قادر به شناسایی شما نخواهد بود.

اما باید به این نکته توجه داشته باشید که از هر وی پی اس و سروری نباید برای دسترسی به وب سایت های حساسی مانند بایننس استفاده کنید. چرا که صرافی های آنلاین بزرگی مانند بایننس از حساسیت بالایی بر روی آی پی آدرس ها برخوردار است و اگر کاربران به طور دائم آی پی خود را عوض کنند به سرعت حساب کاربری آن ها را مسدود می کند. از این رو بهتر است از سرور ها و وی پی اس هایی استفاده کنید که دارای آی پی ثابت و همچنین با امنیت بالا هستند.

یکی از سرور هایی که برای کاربران بسیار مناسب است، خرید سرور اسپانیا است. این کشور اروپایی با توجه به عدم جهت گیری خاصی در مسائل سیاسی می تواند از جمله کشور های معقول و خوب برای تریدر ها باشد. برای آشنایی با این سرور تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

مزیت های سرور اسپانیا

اسپانیا از جمله کشور های اروپایی است که دارای دیتا سنتر های پر قدرت است. این سرور سرعت و کیفیت و همچنین پایداری خوبی را به کاربران خود ارائه می دهد که می توان از مزیت های خوب این سرور دانست. همچنین این سرور دارای امنیت بالایی نیز می باشد که کاربران می توانند از این سرور برای اتصال به انواع مختلفی از پروتکل ها مانند OpenVPN و یا IKEV2 و بسیاری دیگر از پروتکل ها استفاده کنند.

همچنین این سرور از نظر ترافیک هم برای کاربران خود محدودیتی ایجاد نمی کند. به عنوان مثال سرور های خاصی مانند سرور عمارت ترافیک محدودی را به کاربران خود ارائه می دهد. اما سرور اسپانیا ترافیک را به صورت نا محدود در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این موضوع را نیز می توان به عنوان یکی از برتری ها و مزیت های سرور اسپانیا دانست.

چه کسانی می توانند از این سرور استفاده کنند؟

در گام اول با توجه به توضیحات داده شده به جرئت می توان گفت که سرور اسپانیا از جمله سرور های مناسب برای تریدر ها است. چرا که هم کیفیت و هم امنیت بالایی دارد. همچنین بر روی پروتکل های مختلف این سرور می توان از قابلیت کیل سوئیچ نیز بهره برد که از جمله ویژگی های مهم برای کاربران تریدر به شمار می رود.

برای آشنایی با مفهوم کیل سوئیچ می توانید به وب سایت و صفحه اینستاگرام فراز سرور مراجعه کنید.

دسته دیگر کاربرانی که می توانند از خرید سرور اسپانیا استفاده کنند، دانشجویانی هستند که در اسپانیا مشغول به تحصیل هستند و به هر دلیلی در خارج از این کشور حضور دارند. آن ها به راحتی و با استفاده از وی پی اس اسپانیا می توانند به وب سایت دانشگاه خود دسترسی پیدا کرده و به انجام تکالیف و امور مربوطه بپردازند.

با توجه به سرعت و کیفیت این سرور و همچنین ترافیک نامحدودی که به کاربران خود پیشنهاد می دهد، می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای کاربران گیمر نیز باشد.

به طور کلی می توان گفت این سرور با توجه به نا محدود بودن ترافیک ارائه شده به کاربران می تواند برای انجام امور مختلف اعم از ترید و گیم و … و همچنین انجام امور روتین مانند تماشای یوتیوب و دانلود فیلم و کارهای از این قبیل استفاده نمود.

برای استعلام قیمت و خرید سرور اسپانیا می توانید با تیم پشتیبانی فراز سرور تماس بگیرید.

قیمت سرور اسپانیا چند است؟

خرید سرور اسپانیا مانند بسیاری از سرور های اروپایی دیگر، خدمات خود را به دلار به کاربران ارائه می دهد. همچنین با توجه به نوسانات قیمت دلار در ایران، قیمت این سرور برای کاربران ایرانی می تواند کمی بالا به نظر بیاید. اما نباید این نکته را فراموش نمود که این سرور سرعت و کیفیت بالا را در کنار امنیت و پایداری خوب و مناسب به کاربران خود ارائه می دهد و همچنین ترافیک ارائه شده توسط این سرور نیز نا محدود است. به همین منظور می توان گفت که این سرور ارزش قیمتی که برای آن پرداخت می کنید را دارا است.

نتیجه گیری مقاله خرید وی پی اس اسپانیا

اسپانیا از جمله کشور های اروپایی است که دارای دیتا سنتر های بسیار پر قدرت و قوی می باشد. این کشور از نظر سیاسی کشور بی طرفی به حساب می آید به همین منظور توانسته است بستر امنی را برای انجام فعالیت های اقتصادی فراهم کند. این سرور برای کاربرانی که در عرصه ارز های دیجیتال و ترید فعالیت می کنند بسیار مناسب است و آن ها می توانند بدون نگرانی از پایداری و کیفیت این سرور به انجام امور خود بپردازند. همچنین با توجه به ترافیک نا محدود این سرور نیز، کاربران از آن برای انجام امور روتین خود از جمله تماشای یوتیوب و دانلود فیلم و بسیاری از کارهای دیگر استفاده کنند. برای خرید و استعلام قیمت سرور اسپانیا و بسیاری دیگر از وی پی اس ها و سرور های موجود می توانید با تیم پشتیبانی فراز سرور تماس بگیرید.

 

برای خرید سرور مخصوص ترید به لینک زیر مراجعه کنید

خرید انلاین می باشد و توضیحات به صورت آنی براتون نمایش و ایمیل می شود .

خرید سرور مخصوص ترید

مطالب پربازدید :

0 تا 100 آموزش بایننس

خرید سرور برزیل

خرید سرور اوکراین

ارسال پاسخ