خرید اکانت KWfinder با قیمت اصلی اورجینال ❌ | FarazServer

خرید اکانت KWfinder با قیمت اصلی اورجینال ❌ | FarazServer

اگر برای کسب و کارتان وب سایت شخصی دارید و می خواهید فروش محصولات و خدمات خود را افزایش دهید، باید وب سایت خود را در رتبه بندی گوگل بالا بیاورید تا کاربران بیشتری به وب سایت شما مراجعه کرده و در نتیجه فروش و کسب در آمد شما بیشتر شود. برای این کار باید سئو سایت خود را بهبود ببخشید. بهتر کردن سئو به تنهایی امکان پذیر نمی باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای بهبود سئو باید از ابزار های مختلفی استفاده کنید که از آن ها می توان به KEFinder اشاره نمود. برای آشنایی بیشتر با این ابزار و خرید اکانت KWFinder تا انتها با فراز سرور همراه باشید.

اگر در خصوص VPS و تفاوت آن با V P N چیزی نمیدونید در لینک زیر مقاله بسیار مهم این حوزه را مطالعه کنید :

VPS چیست

خرید اکانت KWfinder

همان طور که گفته شد این ابزار از جمله ابزار هایی است که در بهبود سئو سایت ها تأثیر گذار است. از KWFinder برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی استفاده می شود و به کاربران کمک می کند که کلمات کلیدی طولانی را با دشواری سئو پایین پیدا کنند. این کار باعث می شود که کاربران به راحتی هر چه تمام تر بتوانند سئو سایت خود را بهبود ببخشند.

مزایا و معایب KWFinder

این ابزار دارای مزایای خاص خود است که باعث می شود کاربران استفاده از آن را به ابزار های مشابه موجود ترجیح دهند. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره خواهیم نمود:

• این ابزار نسبت به ابزار های سئو موجود در بازار مقرون به صرفه تر است و با قیمت بسیار بهتری عرضه می شود.

• خرید اکانت KWfinder به عنوان بخشی از مجموعه ای از 5 ابزار به کاربران ارائه می شود.

• وقتی کاربران می خواهند از نسخه آزمایشی این ابزار استفاده کنند، نیازی به ثبت کارت اعتباری خود ندارند و می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

• یکی از ویژگی های خوب این ابزار، پشتیبانی عالی و قوی آن است که باعث می شود کاربران به استفاده از آن روی آورند.

• این ابزار دارای رابط کاربری ساده و در عین حال کاربردی است که باعث می شود کاربران از مبتدی تا حرفه ای به راحتی از آن استفاده کنند.

• برای دشواری کلمات کلیدی از جمله بهترین ابزار های موجود به حساب می آید.

• این ابزار دارای افزونه رایگان برای مرورگر های Chrome و Firefox است.

• در این ابزار بیشتر توابع اساسی که ممکن است یک سئو کار به آن نیاز داشته باشد، از طریق یک ابزار در اختیار کاربران قرار می گیرد و می توانند از آن استفاده کنند.

این ابزار دارای معایبی نیز می باشد که در کنار مزایا باید آن ها را نیز در نظر داشت. در ادامه به این معایب نیز اشاره می کنیم:

• در این ابزار لیست کلمات کلیدی در مقایسه با ابزار های مشابه موجود مانند SEMrush و یا Ahrefs کمتر است که می تواند در مواردی برای کاربران مشکل ساز باشد.

• در این ابزار دوره آزمایشی که در اختیار کاربران قرار می گیرد بسیار کوتاه و محدود کننده است.

• در این ابزار محدودیت کمی برای پیشنهاد کلمات کلیدی وجود دارد که بسیار از موارد می تواند مشکل ساز و آزار دهنده باشد.

مطالبی را در پیج اینستاگرام فراز سرور قرار دادیم که به جرات در هیچ جای فضای وب گفته نشده است :

اینستاگرام فراز سرور

• ابزار KWFinder از نظر تجزیه و تحلیل بک لینک نسب به ابزار های دیگر مانند SEMrush و یا Ahrefs و … دارای قدرت کمتری است. همچنین این ابزار در تحقیقات رقبا نیز دارای قدرت کمتری نسبت به دیگر وب سایت ها و ابزار های موجود می باشد.

• امکان ادغام این ابزار با گوگل آنالیتیکس و یا سرچ کنسول وجود ندارد که می تواند از جمله معایب این ابزار در نظر گرفته شود.

به صورت کلی این ابزار در کنار مزایای خوب و مناسبی که دارد، دارای معایبی نیز می باشد. اما به صورت کلی می توان گفت که این ابزار برای بهبود سئو وب سایت ها از جمله گزینه های مناسب است که کاربران می توانند از آن استفاده کنند. اما چگونه می توان اکانت KWFinder را خریداری نمود؟ در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

خرید اکانت KWfinder

همان طور که گفته شد، این ابزار از جمله ابزار های قدرتمند موجود برای بهبود وب سایت ها می باشد که کاربران برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی ممکن از نظر دشواری سئو می توانند از آن استفاده کنند. این ابزار دارای لیست کلمات با حجم جست و جو بالا و رقابت کم می باشد که کاربران آن می توانند از این کلمات در وب سایت خود استفاده کرده و در نتیجه رتبه بندی خود را در گوگل بالا تری بیاورند.

برای استفاده کامل و همچنین دسترسی به تمام امکانات KWFinder می بایست اکانت KWFinder را خریداری کنید ( خرید اکانت KWfinder ) ، برای پرداخت هزینه ها و خرید حساب کاربری در این ابزار باید از روش های پرداخت ارزی و سرویس های پرداختی جهانی مانند پی پال و یا مستر کارت و ویزا کارت و … استفاده کنید. اما متأسفانه با توجه به تحریم ها و محدودیت هایی که علیه کاربران ایرانی اعمال شده است، امکان استفاده از این سرویس ها برای پرداخت هزینه ها وجود ندارد.

به این معنی است که امکان خرید و استفاده از KWFinder برای کاربران ایرانی وجود ندارد؟؟!!

فراز سرور همواره به دنبال فراهم کردن بهترین ها برای کاربران خود بوده است و همواره تلاش کرده است تا بهترین راه حل ها را برای مشکلات کاربران خود ارائه دهد. از این رو فراز سرور خدمات خود را برای خرید اکانت KWFinder نیز گسترش داده است و از این پس کاربران عزیز فراز سرور می توانند برای پرداخت هزینه این اکانت و خرید آن از خدمات مربوطه در فراز سرور استفاده کنند.

کارمزد خرید اکانت KWFinder از فراز سرور چقدر است؟

کارمزد خرید این اکانت از فراز سرور برای 5 درصد است.

خرید این اکانت از فراز سرور چقدر زمان می برد؟

خرید اکانت KWFinder از فراز سرور چیزی حدود 1 الی 3 ساعت کاری زمان بر است.

کلام آخر

اگر سئو کار هستید و می خواهید سئو وب سایتی را بهبود ببخشید، باید از انواع ابزار های موجود استفاده کنید. ابزار هایی که برای بهبود سئو ساخته شده اند و کاربران برای این کار باید از این ابزار ها کمک بگیرند. از جمله این ابزار های KWFinder است که بهترین کلمات کلیدی را از نظر دشواری سئو به کاربران پیشنهاد می کند. اگر می خواهید از این ابزار و امکانات آن به صورت کامل استفاده کنید، باید اکانت KWFinder را خریداری کنید. برای این کار می توانید از خدمات فراز سرور در این زمینه استفاده کنید.

امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد، فراموش نکنید که حتماً صفحه اینستاگرام فراز سرور را دنبال کنید که کلی مطلب خوب و مفید برای شما تدارک دیده ایم.

جهت خرید اکانت KWfinder به پشتیبانی فراز سرور پیام ارسال کنید :

آیدی تلگرام : FarazServerSupport

 

برخی از خدمات فراز سرور :

سرور مخصوص ترید

سرور آی پی ثابت

اپل آیدی امریکا

خرید سرویس میلرلایت Mailerlite

خرید اکانت ماز پرو (Moz Pro)

ارسال پاسخ