سرور با آی پی ثابت اردن | وی پی اس اردن IP اختصاصی | فراز سرور

سرور با آی پی ثابت اردن | وی پی اس اردن IP اختصاصی | فراز سرور

سرور با آی پی ثابت اردن برای چه کسانی خیلی مهم هست و مخاطب این مقاله هستند ؟ کسانی که تریدر هستند و از اردن احراز هویت کردند و یا تاجرانی که در اردن فعالیت میکنند و به هر دلیلی الان در کشور دیگری هستند و برای انجام امور بانکی و مهم خود نیاز به سرور اردن دارند و یا دانشجویانی که از کشورهای دیگر برای دسترسی به سایت های دانشگاهی آنجا نیاز به وی پی اس اردن دارند و …

در این مقاله میخوایم در خصوص مزایا و معایب سرور اردن صحبت کنیم .

اما قبل از اینکه وارد موضوع این مقاله شیم حتما حتما مقاله اسرار پشت پرده فیلتر شکن ها و اصطلاحات الکی آی پی ثابت را بخونید :

پشت پرده فیلتر شکن آی پی ثابت و کلاه برداری بزرگ سال ›

حالا که این ویدئو مهم رو دیدی میتونید ادامه مقاله رو کامل و شفاف متوجه شید .

سرور با IP اردن

تحریم های بسیاری علیه کاربران ایرانی اعمال شده است که دسترسی کاربران ایرانی را به بسیاری از پلتفرم ها و وب سایت ها تحت تأثیر خود قرار داده است. اصلی ترین مشکلی که به وجود آمده است، برای کاربران تریدر و فری لنسر می باشد.

این موضوع با توجه به محدودیت های اعمال شده توسط Binance و بسیاری دیگر از صرافی های ارز دیجیتال بسیار پر رنگ شده است. البته که استفاده از سرور ها و وی پی اس های مختلف از جمله راه حل های موجود است. اما باید توجه داشته باشید که استفاده از هر نوع وی پی اس و سروری برای دسترسی به وب سایت های حساس مناسب نمی باشد.

استفاده از کدام وی پی اس ها ایمن است؟

برای دسترسی و استفاده از وب سایت ها پلتفرم هایی حساسی مانند بایننس، بهتر است که از وی پی اس ها و سرور های رایگان موجود در اینترنت استفاده نکنید. این موضوع دارای دلایل مختلفی است که عبارت است از:

  • امنیت پایین؛ سرور های رایگان با توجه به اینکه دارای پروتکل های امنیتی ضعیفی می باشند، برای استفاده های حساس مانند ترید و دسترسی به وب سایت هایی مانند تریدینگ ویو به هیچ عنوان مناسب نمی باشد. چون که امکان دسترسی و سوءاستفاده از اطلاعات کاربری شما در استفاده از این حالت وجود دارد.
  • سرعت پایین؛ سرعت پایین این سرور ها با توجه به این است که بسیاری از این سرور ها در بین تعداد بالایی از کاربران به صورت اشتراکی وجود دارد. به تعبیری دیگر تعداد بالایی از کاربران از یکی سرور در وی پی اس های رایگان استفاده می کنند.
  • آی پی تکراری؛ وقتی از وی پی اس ها و سرور های رایگان برای دسترسی به پلتفرم هایی مانند بایننس استفاده می کنید، آی پی شما با تعداد بالایی از کاربران به صورت تکراری می باشد. این موضوع حساسیت سرور های صرافی های ارز دیجیتال را بالا برده و باعث می شود که حساب کاربری شما مسدود شود.

برای دسترسی به بایننس از کدام وی پی اس استفاده کنیم؟

سرور با آی پی ثابت اردن از جمله سرور های موجود است که شما می توانید به راحتی از آن ها برای انجام کار های خود استفاده کنید. اردن با توجه به نزدیکی به ایران می تواند یکی از گزینه های موجود برای احراز هویت باشد.

البته که اگر می خواهید در بایننس احراز هویت کنید، می توانید به راحتی از خدمات فراز سرور استفاده کنید که برای شما به صورت کامل احراز هویت بایننس را انجام می دهد تا بتوانید به کسب درآمد دلاری بپردازید.

احراز هویت بایننس

کانفیگی که روی سرور اردن انجام میشود ، ریموت دسکتاپ و یا همان ویندوزی می باشد که هم امنیت بسیار عالی دارد و هم حتی نیاز به کیل سوئیچ نخواهید داشت چون همیشه سرور شما 24 ساعته روشن  هست و حتی با قطع شدن اینترنت ، و یا برق شما ، سرور شما متصل هست .

یکی از سوالات مهم اینه که آیا میتوان از سرور ویندوزی روی اندروید و دیوایس های دیگر هم استفاده کرد ؟

بله شما از سرور ریموت دسکتاپ میتونید روی تمام دیوایس ها راحت متصل شید و محدودیتی ندارید ، و تماما به شما آموزش داده خواهد شد .

اندروید ، iOS ، مک بوک ، ویندوز و …

راحت وارد محیط سرور ویندوزی خودتون میشید و با امنیت فوق العاده کارتون رو انجام میدید .

قیمت وی پی اس اردن

با توجه به نوسانات ارز قیمت سرور با آی پی ثابت اردن نوسان دارد و چون جزو کشورها و لوکیشن های خاص به شمار میرود ، بعد خریدتون میتونید فاکتور پرداخت مابتفاوت را از کارشناسان فنی فراز سرور دریافت کنید .

همانطور که در صفحه اصلی نوشتیم ، شما خرید پایه رو انحام میدید و مابقی رو بعد استعلام پرداخت میکنید .

شما ضمانت قیمت و کیفیت دارید !

یا اینکه میتونید قبل خرید از کارشناسان ما سوال کنید .

کلام آخر

سرور با آی پی ثابت اردن از جمله سرور هایی است که توسط فراز سرور بر روی پروتکل های مختلف کانفیگ شده است. شما می توانید از این سرور برای انجام امور مختلف خود استفاده کنید و به راحتی از تمام امکانات موجود در وب سایت هایی مانند Binance و کوینکس و Freelancer.com و … استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با این سرور می توانید از مطلب بالا استفاده کنید.

 

برای خرید وی پی اس با آی پی اختصاصی به لینک زیر مراجعه کنید

فراز سرور اولین و تنها مجموعه ای می باشد که از بیش از 128 کشور ، به صورت مستقیم سرور ارائه میکند .

خرید سرور ترید

 

 

 

مقالات پرکاربرد این هفته :

خرید اپل آیدی

خرید سرور رومانی

خرید سرور آلمان

خرید سرور استونی

ارسال پاسخ